hmm, weet ik niet zo meteen....moet de aflevering nog herbekijken
Ik weet het ook niet zeker meer hoor, maar er staat me vaag iets van bij dat hij het ook ter sprake bracht in zijn praatje toen hij het er over had dat het een zware dag was geweest, dat ze weinig hadden geslapen etc.
Kunnen we misschien op de een of andere manier controleren of die postcode van Stijn correct was? (hij komt dus uit Mechelen, dus misschien dat iemand weet of die postcode 2800 is?)
Dankzij Imka weten we nu dat het klopt, maar bovendien hoorde je Michiel na het tweede postcoderaadsel ook zeggen dat het '
wederom Walter's postcode was' waar het op mis ging, of iets dergelijks.
Ik bedacht me trouwens net nog iets dat me opviel bij de 'botsauto-opdracht':
Na afloop zegt Michiel dat wonder boven wonder het gele (dak) en het zwarte (voorkant) vlak niet zijn beschadigd. In eerste instantie vatte ik dit op als grapje in de zin van 'je moet wel hele rare dingen doen wil je het dak weten te beschadigen'. Misschien/waarschijnlijk was het ook wel zo bedoeld, maar hij zou het natuurlijk ook hebben kunnen zeggen omdat het een wonder was omdat de mol aan het stuur zat!
Hoe klonk het jullie in de oren? Shadia is tot nu toe niet mijn mol geweest, maar ik probeer er alles aan te doen om me niet blind te staren op Marc en dus ook verdachte zaken van anderen op te merken.