Auteur Topic: Dag 19 -> 6?  (gelezen 2929 keer)

Offline Simon

• Forumlid
Dag 19 -> 6?
« Gepost op: 4-02-2003, 14:13:01 »
Bij het begin van aflevering 3 staat ineens "Dag 19 - ...."
Waar eigenlijk dag 6 had moeten staan.
In diezelfde aflevering wordt ook gerekend. Als ik nu 19-6 doe = 13. En wie heeft 13 letters in zijn naam? Stijn van Dale.

Een hin?

Lowprofile

• Gast
Re:Dag 19 -> 6?
« Reactie #1 Gepost op: 4-02-2003, 14:14:49 »
Soory Simon.
Dag 19 is oud nieuws.
Iedere aflevering begint met "dag 19"

Offline Simon

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 4-02-2003, 14:16:31 »
Dat was me nog niet opgevallen. Ach ja..

Offline AwelAwel

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #3 Gepost op: 4-02-2003, 17:04:48 »
lol ... sommige mensen beginnen echt spoken te zien ... de makers moeten volgens mij onder hun tafel liggen v/h lachen ...

Rekenen, alfabet-dansen, slangen-bezwering ... het is allemaal goed genoeg om de ware identititeit v/d mol te vinden ... terwijl het zo duidelijk is dat het Marc is  ;D  (dat laatste was een grapje ... ik heb absoluut geen idee, maar geniet van elke aflevering ... zonder schriftje en zonder zakjapanner ... dankjewel :-))

Offline Milk

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
« Reactie #4 Gepost op: 5-02-2003, 20:25:38 »
lol ... sommige mensen beginnen echt spoken te zien ... de makers moeten volgens mij onder hun tafel liggen v/h lachen ...

Rekenen, alfabet-dansen, slangen-bezwering ... het is allemaal goed genoeg om de ware identititeit v/d mol te vinden ... terwijl het zo duidelijk is dat het Marc is  ;D  (dat laatste was een grapje ... ik heb absoluut geen idee, maar geniet van elke aflevering ... zonder schriftje en zonder zakjapanner ... dankjewel :-))

idd ;) Geweldig toch ;) Maar ik heb besloten deze serie half-actief te volgen, maar bij de Nederlandse ga ik er net zo gestoord tegenaan :D

No Milk today???

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #5 Gepost op: 6-02-2003, 20:49:09 »

Rekenen, alfabet-dansen, slangen-bezwering ... het is allemaal goed genoeg om de ware identititeit v/d mol te vinden ...
... euh ... Nu ben ik wel wat teleurgesteld.
Je vergeet de iedereen gelijke kansen theorie.
Zou ik toch even lezen, voornamelijk omdat deze theorie in de voorgaande Nederlandse reeks correct bleek te zijn.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen