Auteur Topic: Mogelijke hints  (gelezen 56758 keer)

Offline jommol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Mogelijke hints
« Reactie #220 Gepost op: 3-03-2003, 12:07:45 »
 8) Yep robbie, goed voor m'n grijze massa.  ;D

nog over m'n "927"-hersenspinseltje nagedacht???  ;)

Have no fear of perfection. You'll never reach it.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #221 Gepost op: 3-03-2003, 12:32:27 »
Hij is wel een béétje vergezocht, maar chapeau als het echt waar blijkt te zijn. ;)

Offline jommol

• Forumlid
« Reactie #222 Gepost op: 3-03-2003, 12:50:59 »
idd robbie, vergeleken met FAVL is 927 wel klein bier, eeuh..., plat water  ;D

Have no fear of perfection. You'll never reach it.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #223 Gepost op: 3-03-2003, 12:54:16 »
Plat water van een onbekend merk zelfs!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #224 Gepost op: 3-03-2003, 15:53:10 »
Eerst felicidatos Migo/Vlaming. De superkandidaat-theorie is een feit.

Theorietje intro:
Marc-Sandra-Stijn-Inge
Marc-Mol-Stijn-Winnaar

Theorietje intro II:
Marc-Sandra-Stijn-Inge
Inge enige niet in alfabetische volgorde opgenomen

Offline Graaf

• Forumlid
« Reactie #225 Gepost op: 3-03-2003, 16:05:40 »
Stijn die aan het einde van de biecht na het onderhandelen afsluit met een "Mwah" (=kusje) naar de camera toe.

Volgende scene in de auto; muziek van Noordkaap: Geef me een kus!

(ik weet het, vergezocht, maar ja ik ben ziende blind, en ik graaf en graaf)

Kust m'n kloten. Da ge ze kunt kussen! (pdw)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
« Reactie #226 Gepost op: 3-03-2003, 16:17:11 »
in deze aflevering weer 2 verwijzingen met dieren volgens mij.

eerst bij het vliegtuigje, als ie landt (weet niet meer met wie dr in, ik geloof sandra), loopt dr een hond achteraan. op zich al een beetje raar vind ik, want wie laat daar nou een hond lopen? daarna wordt het beeld ook nog eens meer gericht op die hond dan het vliegtuigje (het vliegtuigje gaat naar rechts terwijl het beeld enigszins naar links gaat waar het hondje loopt).

iets later in de aflevering kwam er volgens mij ook een kat zomaar door het beeld lopen...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Rose

• Forumlid
« Reactie #227 Gepost op: 3-03-2003, 16:19:34 »
Stel : je bent een kandidaat, en je wil dat andere kandidaten jou verdenken, omdat je dan zeker bent dat zij fout gokken.  Dan kun je toch t-shirts kiezen met 'subtiele' verwijzingen naar de mol, zodat zij ervan uitgaan dat dat een hint is.

Aja net zoals dat het lezen van XIII?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #228 Gepost op: 3-03-2003, 16:20:51 »
ik denk dat je je als kandidaat eerder verdacht probeert te maken door gefakete molacties...

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #229 Gepost op: 3-03-2003, 16:27:32 »
in deze aflevering weer 2 verwijzingen met dieren volgens mij.

eerst bij het vliegtuigje, als ie landt (weet niet meer met wie dr in, ik geloof sandra), loopt dr een hond achteraan. op zich al een beetje raar vind ik, want wie laat daar nou een hond lopen? daarna wordt het beeld ook nog eens meer gericht op die hond dan het vliegtuigje (het vliegtuigje gaat naar rechts terwijl het beeld enigszins naar links gaat waar het hondje loopt).

iets later in de aflevering kwam er volgens mij ook een kat zomaar door het beeld lopen...

Tja de zwarte kat betekent volgens mij dus "ongeluk", alsmede het getal 13 wat we al een aantal keren aan Stijn hebben kunnen linken.

En de hond hoort bij Sandra want die is hem (de mol) op het spoor... ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #230 Gepost op: 3-03-2003, 16:30:04 »
ja sorry, k zie net dat dit hele verhaal al eerder gepost was, maar had t toen nog niet gelezen...

Offline Xandragon

• Forumlid
  • Alias Tinkerbell
« Reactie #231 Gepost op: 3-03-2003, 22:09:30 »
Heeft er nu niemand die C gezien die even bleef staan bij de aankondiging van Michiel ?

Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #232 Gepost op: 3-03-2003, 22:13:23 »
Eerst felicidatos Migo/Vlaming. De superkandidaat-theorie is een feit.

Theorietje intro:
Marc-Sandra-Stijn-Inge
Marc-Mol-Stijn-Winnaar

Theorietje intro II:
Marc-Sandra-Stijn-Inge
Inge enige niet in alfabetische volgorde opgenomen

Ten eerste: de SK Theorie leeft nog maar is pas een feit als blijkt dat Marc geen mol is! Al met al is de theorie er niet sterker op geworden. Marc moest afvallen en dat is niet gebeurd. Symbolisch gezien had Marc zelfs de touwtjes in handen. Hij besliste over het lot van de theorie en liet het (nog) niet vallen . Dus ik zal maar niet te snel juichen.

Verder ipv  een echte executie kwamen er dus executieschermen en Marc werd als laatst ingetypt!

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Lowprofile

• Gast
« Reactie #233 Gepost op: 3-03-2003, 22:24:22 »
Heeft er nu niemand die C gezien die even bleef staan bij de aankondiging van Michiel ?
Arme Xandragon. Niemand hoort je.
JA. Ik heb de C ook gezien en vannacht ga ik de 1ste aflevering opnemen en disecteren (is dat niet is voor dierenartsen ? of eerder voor studenten ?)

Offline kaketoe

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 3-03-2003, 22:32:00 »
In de dierenverschijning zit geen hint. Simpel genoeg omdat deze onhandelbaar zijn en omdat huisdieren nou eenmaal in grote getallen over de wereld verspreid voorkomen. De camera van de molcrew zal er dus ook wel eens één vastleggen net zoals in de vorige afleveringen meestal het geval was.

In de letters en cijfers die niet verdwijnen zit wel een hint. Deze hint is er duidelijk ingestopt alleen een echte oplossing ervan is nog niet gevonden. Het zijn er maar een paar en misschien zijn die voldoende al lijkt mij dit niet het geval. Ik heb zelf wat weinig tijd  van de week maar persoonlijk denk ik dat deze verkregen letters en cijfers moeten gecombineerd worden met een andere aanwijzing in het programma. Op het eerste gezicht denk ik daarbij aan de de proef met de rekensommen en letters die omgezet moesten worden met cijfers. Omdat ik Stijn voor Marc nog steeds als hoofdverdachte heb denk ik dat er misschien iets te vinden valt in zijn antwoorden dan wel de uitkomsten van de rekensommen en/of alle andere gevonden getallen/ oplossingen die het programma doorlopen. Ik kijk er misschien zelf ook nog wel na en waarschijnlijk is het niks maar misschien dat anderen hierbij een idee krijgen om ergens te gaan zoeken.

Ps Brecciano 50 km boven Rome zal hoogstwaarschijnlijk ook een plaats zijn maar omdat Michiel daar maar op een verlaten kasteel staat en de Atlas alleen Lago de brecciano kent (meer) zit hier misschien ook een aanwijzing in maar nogmaals Brecciano als plaats zal wel bestaan.

at your service

Lowprofile

• Gast
« Reactie #235 Gepost op: 3-03-2003, 22:41:49 »
In de dierenverschijning zit geen hint. Simpel genoeg omdat deze onhandelbaar zijn en omdat huisdieren nou eenmaal in grote getallen over de wereld verspreid voorkomen. De camera van de molcrew zal er dus ook wel eens één vastleggen net zoals in de vorige afleveringen meestal het geval was.

In de letters en cijfers die niet verdwijnen zit wel een hint. Deze hint is er duidelijk ingestopt alleen een echte oplossing ervan is nog niet gevonden. Het zijn er maar een paar en misschien zijn die voldoende al lijkt mij dit niet het geval. Ik heb zelf wat weinig tijd  van de week maar persoonlijk denk ik dat deze verkregen letters en cijfers moeten gecombineerd worden met een andere aanwijzing in het programma. Op het eerste gezicht denk ik daarbij aan de de proef met de rekensommen en letters die omgezet moesten worden met cijfers. Omdat ik Stijn voor Marc nog steeds als hoofdverdachte heb denk ik dat er misschien iets te vinden valt in zijn antwoorden dan wel de uitkomsten van de rekensommen en/of alle andere gevonden getallen/ oplossingen die het programma doorlopen. Ik kijk er misschien zelf ook nog wel na en waarschijnlijk is het niks maar misschien dat anderen hierbij een idee krijgen om ergens te gaan zoeken.

Ps Brecciano 50 km boven Rome zal hoogstwaarschijnlijk ook een plaats zijn maar omdat Michiel daar maar op een verlaten kasteel staat en de Atlas alleen Lago de brecciano kent (meer) zit hier misschien ook een aanwijzing in maar nogmaals Brecciano als plaats zal wel bestaan.
Ik ben het met alles eens, behalve dat Stijn de mol is en niet Marc. ;)
Braccionao als stadje/dorp bestaat echt en ligt idd aan het meer, met een kasteel erboven.
En het is 50 km ten noorden van Rome.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #236 Gepost op: 3-03-2003, 23:05:17 »
Er wordt allerlei muziek van films gebruikt. Maar vorige aflevering werd er muziek uit de soundtrack THE MOLE gebruikt. De muziek van de USA mol. Dit stukje muziek werd gebruikt toen Sandra in het vliegtuigje rondvloog. Is zij daarom de mol? (kgeloof er zelf niet echt in, maar hey je weet nooit)

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #237 Gepost op: 3-03-2003, 23:58:22 »
De grote hint is: bekijk aandachtig de nrplaten en je zal het licht zien!
Als je dat niet gelooft maakt WV je wel iets anders wijs...  ;)

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #238 Gepost op: 4-03-2003, 09:50:51 »
Er wordt allerlei muziek van films gebruikt. Maar vorige aflevering werd er muziek uit de soundtrack THE MOLE gebruikt. De muziek van de USA mol. Dit stukje muziek werd gebruikt toen Sandra in het vliegtuigje rondvloog. Is zij daarom de mol? (kgeloof er zelf niet echt in, maar hey je weet nooit)

Hm. Dit zou best een leuke hint zijn! :)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #239 Gepost op: 4-03-2003, 16:22:49 »
Ten eerste: de SK Theorie leeft nog maar is pas een feit als blijkt dat Marc geen mol is! Al met al is de theorie er niet sterker op geworden. Marc moest afvallen en dat is niet gebeurd. Symbolisch gezien had Marc zelfs de touwtjes in handen. Hij besliste over het lot van de theorie en liet het (nog) niet vallen . Dus ik zal maar niet te snel juichen.

Verder ipv  een echte executie kwamen er dus executieschermen en Marc werd als laatst ingetypt!

Na mijn idee klopt de theorie wel, want het heeft alle afvallers goed voorspelt. Ik geloof er niet meer in dat de theorie ook nog gaat voorspellen wie winnaar en Mol zijn, want anders was het wel erg makkelijk geweest. (Weet je hoe 'bangelijk' ik was, toen Marc de vrijstelling kreeg, want je weet wel wie de volgende in het rijtje was  ::) )