Auteur Topic: Mogelijke hints  (gelezen 56781 keer)

Offline Xandragon

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Alias Tinkerbell
Re:Mogelijke hints
« Reactie #180 Gepost op: 28-02-2003, 01:49:47 »
Ik denk eigenlijk dat die site een hoax is. Dus niet de echte mol.
Ik denk ook dat de maker van die site 'Marc'-gericht is. Er zit inderdaad wat inside-info in die er op kan wijzen dat het een (ex) medewerker van WV is of een familielid van een WV-medewerker.
Het ziet er niet echt professioneel uit.
Dat is voor mij een weet en voor jullie een grote vraag blijkbaar.
Als je weet met wat voor een budget WV iets maakt, dan is het logisch dat ik met mijn beperkte kennis en free webspace géén professionele dingen maak. Maar dit neemt niet weg dat er geen contact geweest is hé. Het blijft in mysterie gehuld.

Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Lowprofile

• Gast
« Reactie #181 Gepost op: 28-02-2003, 09:21:21 »
Sorry Xandragon. Ik had niet door dat die website van jou was.  :-[
Het was al laat en ik was moe. Succes ermee, maar ik hoop dat je zeker bent van je bron.

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #182 Gepost op: 28-02-2003, 12:32:26 »
In de topic van de Orde der Promoliaten heeft Knudde een link gezet naar een nieuwe site: "de mol spreekt"

http://users.pandora.be/dirkvd/Demolspreekt.htm

Het zou een soort verslag moeten zijn van de mol. Ik ben al op bladzijde 17 geraakt en heb nog niets gelezen dat niet in Humo stond of dat kon afgeleid worden uit de info die WV meegeeft op haar site.
Maar wellicht zijn er onder jullie die geïnteresseerd zijn in deze huisvlijt .

Mocht de mol echt info beginnen geven dan zal dat wel op een officiële site zijn en niet een pandora-abonnement.

De laatste keer dat ik die site heb bezocht was het Shadia die als Mol sprak.
Na het afvallen van Shadia ben ik wijselijk niet meer gaan kijken op die site.
Maar toegegeven: Je kan de beste hints wel terugvinden op die site, dus is het wel de moeite er ff naartoe te surfen. Alleen moet je imho niet teveel geloof hechten aan de sprekende Mol zelf.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #183 Gepost op: 28-02-2003, 13:17:26 »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #184 Gepost op: 28-02-2003, 14:20:13 »
nee tweety geen toeval dat was me al bekend. Binnen de promoliaten worden er veel dingen, vaak te cryptisch , niet altijd zinvol, maar zo heel af en toe , echt heel duidelijk met voorkennis.

En de meest duidelijke info is al in vertaalde vorm naar buiten gekomen hoor, alleen hebben we ook binnen de promoliaten voor de meste tips en hints een veranderende uitleg. de een zegt da er Marc mee bedoelt is , een ander sandra, een ander Inge en zelfs mensen die Stijn als Mol zien kom je er tegen.

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline elsjeuh

• Forumlid
  • - mol addict -
« Reactie #185 Gepost op: 28-02-2003, 15:49:18 »

Ik weet niet of iemand het al vermeld heeft... maar als je op die site 'de mol spreekt' leest dan zie je er staan dat 'de mol' overdonderd is door hoe Venetië eruit ziet, en dat hij/zij zeker nog eens terug wil gaan... dat sluit Marc dan toch uit? Hij was er toch al eens jaren eerder geweest dacht ik?

Wat ook opvalt is dat 'de mol en de 3 kandidaten die  geselecteerd waren voor de zoekopdracht in 3 verschillende hotels ondergebracht werden'. Dit wijst er toch op dat de mol dan bij die 3 mensen zou horen? Aangezien ze maar in 3 en dus niet in 4 hotels ondergebracht worden... Dus is het misschien niet de mol + die 3 maar de mol + 2 kandi's... Hm aloewel er dan verder staat 'de andere 6' waardoor het dus toch om 4 mensen moest gaan.. toch raar dan dat er twee kandi's dus wel in het zelfde hotel zaten...

En what about: "Maar daar naast waren er ook de geheime codes die gebruikt moesten worden om noodsignalen te geven, bvb in geval van ontdekking door een andere speler. Overeengekomen werd dat ik mijn ring, die ik altijd links droeg, dan aan mijn rechterhand zou doen. Zo zou de spelleider kunnen zien dat er dringend overleg nodig was. Nog een andere code was het opzetten van een bepaalde pet."

Enfin, vraag is nog steeds of die tekst écht door de mol geschreven werd natuurlijk...

Grtz x

« Laatst bewerkt op: 28-02-2003, 15:58:32 door elsjeuh »

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #186 Gepost op: 28-02-2003, 16:26:07 »
Nee, tuurlijk nie....

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #187 Gepost op: 28-02-2003, 18:03:02 »
Nee, tuurlijk nie....

Hij (zij) heeft me nochtans iets anders in het oor gefluisterd... 8)

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #188 Gepost op: 28-02-2003, 18:12:54 »
he knudde heb jij dezelfde mollenfluisteraar gehad als ik dan, toevallig..

Offline Knudde

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: 28-02-2003, 18:45:51 »
he knudde heb jij dezelfde mollenfluisteraar gehad als ik dan, toevallig..

Ik weet niet welke gondel in uw zeestraat is aangekomen, broeder D, maar in die van mij zat een duister figuur die constant volgend rijtje aframmelde:

Bruno, Corry, Shadia, Marc, Sandra, Stijn, Nicole, walter, Inge

Zijnde dus de volgorde waarin de kandidaten week na week werden voorgesteld en waarbij opvalt dat ze alfabetisch gerangschikt zijn met uitzondering van de drie in vetjes aangeduid.
Dé hint zit in de vraag: "Waarom werden deze drie niet alfabetisch getoond?"

Het antwoord ligt niet zomaar voor de hand uiteraard; ze hebben de alfabet-truc namelijk al eens toegepast; maar de oplossing zal jullie verbazen!

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline TheNightcrawler

• Forumlid
« Reactie #190 Gepost op: 28-02-2003, 23:04:38 »

Zijnde dus de volgorde waarin de kandidaten week na week werden voorgesteld en waarbij opvalt dat ze alfabetisch gerangschikt zijn met uitzondering van de drie in vetjes aangeduid.

Het antwoord ligt niet zomaar voor de hand uiteraard; ze hebben de alfabet-truc namelijk al eens toegepast; maar de oplossing zal jullie verbazen!

Ah ben zeer benieuwd! Wat is de oplossing ?

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #191 Gepost op: 28-02-2003, 23:17:39 »
Bruno, Corry, Shadia, Marc, Sandra, Stijn, Nicole, walter, Inge

Maar als 3 op 9 kandidaten niet in alfabetische volgorde staan lijkt het al bijna op een willekeurige volgorde. Zeker als van die 3 ook nog eens 2 zijn afgevallen lijkt mij een hint onwaarschijnlijk

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Ellen

• Forumlid
« Reactie #192 Gepost op: 1-03-2003, 01:00:20 »
Hij (zij) heeft me nochtans iets anders in het oor gefluisterd... 8)

Hij (zij) kan zoveel gefluisterd hebben als je wilt, toch geloof ik het niet...
Ook hier wederom mijn excuses mocht na afloop blijken dat ik fout zat, let wel: NA afloop.

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #193 Gepost op: 1-03-2003, 01:51:07 »
ellen waarom zou je je excuses aan moeten bieden naar wie en waarom?? er zijn er toch zoveel die zeggen Marc is de Mol of Inge is de Mol en ik zeg dan wat ik daarvan denk, moet ik die dan mijn excuses aanbieden als ze gelijk blijken te hebben. Ik hoop van niet.

Offline Ellen

• Forumlid
« Reactie #194 Gepost op: 1-03-2003, 01:57:19 »
Omdat ik het wel erg overtuigend zeg en Knudde ook, dus een van ons twee mag  :D
Tuurlijk ga ik geen excuses aanbieden voor een foute molkeuze, dat blijft een gok hoe zeker je er ook van denkt te zijn, maar over een vogeltje wat fluistert wil ik het wel hoor, no prob  8)

Offtopic: wat doe je als je de griep hebt, netenmoe bent maar niet kan slapen?  >:(

Offline Knudde

• Forumlid
« Reactie #195 Gepost op: 1-03-2003, 10:05:17 »

Offtopic: wat doe je als je de griep hebt, netenmoe bent maar niet kan slapen?  >:(

Video kijken, keer op keer, en je afvragen waarom Inge als laatste wordt getoond... 8)

Het feit dat er drie niet alfabetisch gerangschikt zijn, wijst niet op een willekeurige volgorde, integendeel! Er zit wel degelijk een hint in.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #196 Gepost op: 1-03-2003, 10:16:23 »
Kun je dan niet gewoon ff vertellen welke hint erin zit? Ik ben niet zo slim...  ::)

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Ellen

• Forumlid
« Reactie #197 Gepost op: 1-03-2003, 14:16:44 »
Video kijken, keer op keer, en je afvragen waarom Inge als laatste wordt getoond... 8)

Het feit dat er drie niet alfabetisch gerangschikt zijn, wijst niet op een willekeurige volgorde, integendeel! Er zit wel degelijk een hint in.

IK had het eik niet over de volgorde, meer over dat vogeltje dat fluistert  :D
Een vogeltje is geen mol, dus deze keer ook niet  8)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #198 Gepost op: 1-03-2003, 14:22:10 »
Oh ik was het die iets van een vogeltje gehoord had ;)

Offline TheNightcrawler

• Forumlid
« Reactie #199 Gepost op: 1-03-2003, 14:23:11 »

Mogelijk, maar ben er nog niet achter wat de hint dan is. 2 van de drie zijn afvallers. Mogelijk nog een afvaller? Of de mol? Iemand een idee?