Ik wist de Kennedy vraag ook niet. ![Wink ;)](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/wink.gif)
Inge was degene die aandrong om de groep op te splitsen. Ene helft daarheen de andere de andere kant. Bovendien zei ze ook zelf om Corry achter te laten, zodat ze niet de verkeerde richting meegenomen zou worden en daarna wéér helemaal terug moest geduwd worden.
Inge heeft dit dus allemaal besloten.
Hier ben ik 't gedeeltelijk niet mee eens. 't was meer Marc's en Shadia's idee om de groep in tweeen te splitsen, zodat ze beide kanten tegelijk konden opgaan. Inge kwam toen wel met 't idee om Corry te laten staan, zodat ze haar later mee konden nemen naar de goede richting. Inge kwam dus zelf niet met 't idee om op te splitsen, enkel met 't idee om Corry in eerste instantie achter te laten.
Dit laatste is wel niet echt 'n clever idee. Ze hadden haar namelijk nooit mee terug hoeven te nemen als ze de foute kant uit waren gegaan. Dan hadden ze haar gewoon als eerste achter kunnen laten. Als ze mee was naar de goede kant, was er ook niks aan de hand want dan hoefden ze niet terug, maar konden gelijk door. 'n beetje 'n 'domme' redenatie dus van Inge, maar ik vind 't eerlijk gezegd ook dom van de anderen dat ze hier niet tegenin zijn gegaan. Blijkbaar heeft niemand op dit punt helder nagedacht en maar gewoon geloofd wat Inge vertelde, losstaand van 't feit of dit 'n mollenstreek van Inge was of dat ze 't gewoon zelf ook niet zo goed had doordacht.