Auteur Topic: Zielige momenten  (gelezen 7607 keer)

Offline Jane

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Zielige momenten
« Gepost op: 28-01-2003, 18:09:59 »
Ik weet niet zeker of het wel geschikt is om dat hier te plaatsen maar als egenhanger van de grappige momenten...

Op nr 1, voor mij, Corry. Die als eerste is afgevoerd en met een been tot aan haar knie in het verband terugkomt, hinkend en al.

en dan natuurlijk Walter met zijn vrijstelling! Ocharme!!!! Zo hard gewerkt, zo oprecht ontzettend blij dat hij hem heeft gekregen, echt springend en bruno zoenend (jaja!). En dan, dat ie te horen krijgt, dat ie m toch weer kwijt is... Unaniem tegen gestemd, al die moeite voor niets. Om met 'iemands' bekende woorden te spreken: ZUUR!

de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
Re:Zielige momenten
« Reactie #1 Gepost op: 28-01-2003, 19:16:46 »
Kan niets anders dan me hier bij aan sluiten !

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 28-01-2003, 20:20:51 »

en dan natuurlijk Walter met zijn vrijstelling! Ocharme!!!! Zo hard gewerkt, zo oprecht ontzettend blij dat hij hem heeft gekregen, echt springend en bruno zoenend (jaja!). En dan, dat ie te horen krijgt, dat ie m toch weer kwijt is...

Maar ja he, dan gaan we op de emotionele toer. En het is een hard spel he. :P

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline molsearcher

• Forumlid
  • who will it be? In the end we will see!
« Reactie #3 Gepost op: 9-02-2003, 16:19:30 »
Ik vind Christophe ook wel zielig. Hij moest er na aflevering 1 uit en heeft bijna niks kunnen doen. Hij heeft alleen een beetje door Venetië gelopen zonder gevonden te worden en hij heeft geparaleld(?)

the mole is watching you!

Offline TheNightcrawler

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 9-02-2003, 16:32:22 »
Ik vind Christophe ook wel zielig. Hij moest er na aflevering 1 uit en heeft bijna niks kunnen doen. Hij heeft alleen een beetje door Venetië gelopen zonder gevonden te worden en hij heeft geparaleld(?)

Dat is het spel he. Het is nooit leuk om als eerste af te vallen, zeker omdat je de andere kandidaten dan niet goed kent.  De finale verliezen lijkt me ook niet leuk.. :(

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #5 Gepost op: 9-02-2003, 20:09:06 »
Ow ik vond t zielig dat degenen in de cel geen 2000 euro kregen!!
Eigen schuld, ma toch vind ik t zielig!! Je zal toch ma zow ff 2000 euro mislopen!!  :-\

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6 Gepost op: 9-02-2003, 20:44:12 »
Het zieligst vind ik dat Bruno én Walter dr uit moesten :'(

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Lowprofile

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 9-02-2003, 22:30:51 »
Arme Walter. Hij had het echt heel moeilijk  :'(

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 9-02-2003, 22:35:36 »
Wat ik vooral heel zielig vond is 't moment dat Michiel ging zeggen dat Walter helemaal niet verdacht was en dat hij helemaal geen molse acties op z'n naam had staan. Walter keek toen echt zo oprecht teleurgesteld. Echt heel zielig vond ik dat. :-[

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #9 Gepost op: 9-02-2003, 23:13:52 »
Wat ik vooral heel zielig vond is 't moment dat Michiel ging zeggen dat Walter helemaal niet verdacht was en dat hij helemaal geen molse acties op z'n naam had staan. Walter keek toen echt zo oprecht teleurgesteld. Echt heel zielig vond ik dat. :-[

ZIELIG?? Ik vind vooral hierin de regie en Michiel heel zielig....Een kandi op deze manier 'uitschakelen' vind ik triest en zwak...Vooral door toedoen van Michiel die de kandi's gaat analyseren en daarbij duidelijk zegt dat Walter niet de mol is....Bederft daarbij met name voor Walter het spel. Zeer Jammer........En niet omdat ik Walter als mol had...Ik vind deze manier gewoon niet fair....En zeker niet chique.

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #10 Gepost op: 9-02-2003, 23:17:02 »
Nou kom op. Michiel legde wel even fijntjes uit aan de overige kandi's dat Walter de koker van Inge gestolen had. Dus dat "onverdacht"  maken valt ook wel mee....

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #11 Gepost op: 9-02-2003, 23:31:04 »
Nou kom op. Michiel legde wel even fijntjes uit aan de overige kandi's dat Walter de koker van Inge gestolen had. Dus dat "onverdacht"  maken valt ook wel mee....
Het ging er mij om dat hij zei: de enige die volgens ons niet de mol is...Is Walter

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 9-02-2003, 23:32:11 »
Ben ik het niet mee eens hoor. Hij ontmaskerde Walter als nepmol, want van de echte mol had hij vast niet verteld dat die het gedaan had. Blijkt ook wel, want het is nog steeds een raadsel wie Sandra's koker heeft weggenomen.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 10-02-2003, 08:33:47 »
ZIELIG?? Ik vind vooral hierin de regie en Michiel heel zielig....Een kandi op deze manier 'uitschakelen' vind ik triest en zwak...Vooral door toedoen van Michiel die de kandi's gaat analyseren en daarbij duidelijk zegt dat Walter niet de mol is....Bederft daarbij met name voor Walter het spel. Zeer Jammer........En niet omdat ik Walter als mol had...Ik vind deze manier gewoon niet fair....En zeker niet chique.

Ja klopt....en dus was Walter uiteindelijk zielig, want hij is 't dupe geworden van deze actie van Michiel en de crew. 't zou me niks verbazen als deze actie 'm de kop gekost heeft in deze aflevering...  :-\

Daar gaat trouwens ook onze theorie over de twee 'reserve' kokers van Sandra en Inge.  :-[

Offline Jane

• Forumlid
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
« Reactie #14 Gepost op: 10-02-2003, 19:54:05 »
tja, dat Walter weg moest, dat was echt heel zielig. Mocht Walter of iemand die hem kent dit lezen: Ik vond m een superkandidaat, superfanatiek, dat zie ik graag. Voor mij voorlopig de beste/coolste. Echt heel jammer om zo teleurgesteld te worden op dat moment in het spel.

de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #15 Gepost op: 10-02-2003, 20:00:29 »
Ik vond het ook heel erg jammer dat Walter er uit lag .. verdiende het wel om er langer in te zitten ! ( Al was hij overduidelijk geen mol :))
Leuke man !Topgozer.. whatever :) LOL

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 10-02-2003, 23:28:55 »
Ik heb het net ook gepost in het 'Grappige momenten'-topic (want ik moest er hard om lachen), maar het was toch ook wel zielig:

Walter die maar blijft roepen 'Corry, ik ben het beu!' tijdens de balvangopdracht, maar Corry die helemaal niks hoort.  :P

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #17 Gepost op: 12-02-2003, 14:33:59 »
Corry die de trap niet af kan lopen :P
En die actie van Michiel over Walter vond ik ook erg slap, hij had t anders kunnen formuleren en hij had ook nog wel wat molacties over Walter kunnen bedenken.

Offline Graaf

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 12-02-2003, 15:57:01 »
Ik vond die vent die daar met z'n glaasje wijn zat aan zo'n campingtafeltje ook maar zielig, hoor.

Kust m'n kloten. Da ge ze kunt kussen! (pdw)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #19 Gepost op: 12-02-2003, 19:07:43 »
Ik heb het net ook gepost in het 'Grappige momenten'-topic (want ik moest er hard om lachen), maar het was toch ook wel zielig:

Walter die maar blijft roepen 'Corry, ik ben het beu!' tijdens de balvangopdracht, maar Corry die helemaal niks hoort.  :P

Niet gehoord????? Ga weg, Corry hoorde het wel. Ze maakte zelfs nog een dikke smile naar de camera en bleef rustig zitten. Zou een molactie kunnen zijn geweest, alleen lag het er zo dicht bovenop, dat ik er niet in geloof. Waarschijnlijk wou ze zich verdacht maken.