Een vraagje. Ik probeer altijd mijn berichten op te vrolijken met smilies, die ik hier en daar vandaan pluk. Nu heeft US4all de (on)hebbelijkheid om de url's van hun smilies van tijd tot tijd te veranderen. Resultaat: een rood kruisje, in plaats van die mooie afbeelding die je had uitgezocht.
Nu staat er wel aangegeven dat de beheerder van die site dat zo met opzet doet. Ik heb problemen met het knippen en plakken zoals die beheerder voorstelt om het te doen. Omdat het me al zo vaak niet lukte, ben ik overgestapt op het simpelweg overtikken van de url. Hetgeen dus bij het veranderen van die url hetzelfde effect heeft als het verdwijnen van een avatar, als de site daarvan toevallig down is, bedoel ik dan.
Ik heb van alles geprobeerd: naar een kladblok slepen, tijdelijk "parkeren" in WORD, en ik weet niet wat nog meer.
Heb jij een tip om dat in 1 keer goed te doen, en wel op een zodanige manier, dat het plaatje niet spontaan verdwijnt, als de beheerder van US4all daar toevallig behoefte aan heeft? Hoe terecht zijn motieven ook zijn, overigens.