Ik draai de laatste weken weer onder Firefox, dat heeft een boel problemen opgelost, maar er is aan de andere kant een probleem bij gekomen: ik krijg met geen mogelijkheid meer een youtube aan de praat. Ik krijgf in de plaats daarvan een wit veld met een blauw legoblokje erin, waarbij gevraagd wordt geschikte plugins te downloaden.
Nu heb ik alles van een voorgaande versie van firefoxe van het systeem verwijderd, ik heb er een regcleaner overheen gegooid, zodat er niet ergens vergeten bestanden roet in het eten zouden kunnen gooien.
Toen heb ik de laatste versies van Adobe (Flash-, Shockplayer, en de Reader), laatste Java applicatie, en nog iets, weet niet meer wat dat was, gedownload en geinstalleerd, en ook Firefox 3.5.2 staat nu op de computer. Volgens mij heb ik alle onderdelen op de computer staan, maar heb ik wellicht een stap vergeten dan wel in de verkeede volgorde uitgevoerd? Ik denk dan aan het juist instellen van de Firewall.
Wat zie ik over het hoofd, en hoe los ik dat op?
FF heeft het wel mogelijk gemaakt dat ik sneller op forums terecht kan, en het duurt nu geen eeuwigheid meer voor mijn berichten zichtbaar zijn. En ook het probleem in Molehillempire is ermee opgelost.