Nieuws Volg en like ons op Facebook!
666 staat in de database niet als jouw vriendje. Dus je hebt m verwijderd of er is iets raars aan de hand.
nu moet ik nog uit vinden waar ze het over hebben
Lijkt op een bug Als je kiest voor uitgbereid zoeken gaat het wel goed., als je een vinkje bij "toonresultaten als berichten" zet. Ik zal het wel fff melden aan Compuart (hoofd zoekfunctie)
En nu durf ik weer een nieuwe vraag te stellen Waarom heb ik geen kerstmannensmileys en sneeuw, waar men het steeds over heeft? Soms zijn de topics wel gemerkt met een kerstbal, maar daar houdt het ook mee op. Tijdens de sintperiode zag ik ook af en toe een Pietensmiley, maar meestal niet. Moet ik iets aan mijn instellingen veranderen? Ik voel me nu toch een beetje een outsider
Vergeten feedback te geven . Dit werkt inderdaad. Dank voor de hulp
Wij hebben verschillende sites met verschillende thema's. Daar waar je normaal het RN thema ziet, zie je nu het kerstthema. Als je kokosnoten ziet, zit je waarschijnlijk op het ER thema.
Ik heb me trouwens door Compuart laten uitleggen dat ondanks dat je bij de zoekresultaten alleen quotes ziet, dat dit wel "gewone" posts zijn. Ze worden alleen als quotes weergegeven . Het is dus meer een kwestie van vormgeving van de zoekresultaten. Kijk maar eens of dat klopt, door op een zoekresultaat te klikken naar de post toe...
Dat van die kokosnoten klopt vast wel. Maar als ik bij de forumspellen zit zie ik wel het kerstthema, maar als ik dan zelf een post wil doen kan ik geen kerstsmileys invoegen. En ik zie ze ook nergens bij anderen
Sorry, control F5 bedoelde ik...
Ik dacht: zou er niet iets als een 'favoriet'-knop komt voor forumberichten, zodat je bijvoorbeeld de beste theorieën kunt favorieten en makkelijk kunt terugkijken. Is dat een goed idee?
Een soort filter om bepaalde topics snel terug te vinden? Ik vind het wel iets weet niet of het technisch mogelijk is, Comp?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
561 gasten en 0 vaste bezoekers