Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Voor het expeditie robinson - logo is geen Times New Roman gebruikt. Het logo is namelijk duidelijk Sans Serif en Times New Roman is een serif font. Het font wat ik ken wat het meeste lijkt op het "Expeditie" gedeelte van het logo is "BankGothic Medium" (het is het niet, maar lijkt er wel op). Het font wat gebruikt wordt voor het Robinson-gedeelte weet ik echt niet maar je hebt kans dat het gewoon een custom-made plaatje is in plaats van een font, ook omdat de twee 'n's die erin zitten niet identiek zijn.BankGothic Medium lijkt trouwens ook verdacht veel op het Peking Express Logo. Volgens mij is het hem gewoon.Peking Express is wel Times new Roman maar dan in de breedte iets uitgerekt. Ik heb voor het logo van onze pe.org dezelfde letter gebruiktBijlage:1. vergelijking ER logo met Bank Gothic Medium2. Vergelijking PE logo met Bank Gothic Medium
Het valt me op dat al een paar dagen in het vakje van RealityTV vandaag niet meer de programma's van BB staan.
Schandalig! We zullen ze dan maar weer eens toevoegen.
Sowwy Heb ze tot en met oktober toegevoegd
Maar ff nog een vraag, niet zo belangrijk hoor : ik heb 1611 berichtjes geplaatst hier op RN, maar ik d8 toen ik het aantal achter de forums zag had ik eens uitgerekend of het 1611 was, maar ik kwam uit op 1588 volgens mij Hoe kan dat? Niet dat t zo belangrijk is ofzo maar ik wilde t gewoon eens vragen
Er staan maar 10 fora in je lijst, de 10 waar je het meest gepost hebt. Misschien heb je op nog een paar fora een paar posts achter gelaten, waardoor je dan weer op 1611 komt.
Een vraagje van iemand die ik ken, iser een site waar in het Nederlands een duidelijke uitleg van SMF te vinden is?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
786 gasten en 0 vaste bezoekers