Het doet vooral pijn omdat ik kennelijk heel wat mensen heb overtuigd met mijn proper lijstje en dat sommigen daarvoor zelfs van Marc afstapten. Als ik alleen mezelf voor joker had gezet, viel het nog wel mee, maar nu is er een hele groep mee gemoeid.
Hoe zij Inge het: 'Daar heb ik het wel moeilijk mee'.
Lowprofile: kop op joh, zaterdag beginnen we weer opnieuw en zondag kijken we (hopelijk) naar verklaringen omtrend de ingebouwde hints en wordt ons alles duidelijk, toch?
Je hebt mij in iedergeval niet overgehaald, want ik vond zelf ook dat er genoeg in iedere aflevering zat om Stijn te verdenken, tot en met het kusje van vorige week. Ik begon pas te twijfelen toen Marc duidelijk begon te klooien met die plaatsnamen en het meetlatje. Toen bij Stijn het licht aanging, had ik nog zoiets van: hij is de mol, zie je wel. Pas bij de verlossende woorden kwam de illusie :'( :'(
Ik heb de voorstukjes bij de Avro gezien en er zit wat bijelkaar gemixd, dus we kunnen er weer voor gaan zitten.
Dus, verkoop je talent niet, de Avro heeft geen Marc, en Canada levert weer een nieuwe serie.
even uithuilen, 6 dagen jezelf opladen en we beginnen weer.
@MallePietje: ik kom bij je uithuilen, maar dan wel als mannen onder mekaar, op een klein afstandje. :'( :'( :'(
Je hebt prima werk geleverd (inclusief eenieder die jou heeft geholpen), petje af. Misschien zitten we vanaf volgende week op hetzelfde spoor