Stijn is wel/niet de Mol, want:
Aflevering 1:
Mols:
-wordt niet gevonden bij opdracht 1
-is wiskundig, de Mol heeft punten goed verdeelt.
-haalt opdracht 2 niet, terwijl zijn 2 puntjes later best belangrijk te zijn gebleken, subtiel hoor
-raadt Bruno de oversteek af
Niet Mols:
-wordt verdacht bij Nicole die de volgende ronde zal gaan afvallen
Aflevering 2:
Mols:
-
Niet Mols:
-is erg ijverig en ziet er uit of hij alle opdrachten wil halen
-lost het klavier op, wat een zeer moeilijke opdracht is.
Aflevering 3:
Mols:
-heeft met zijne koker gefoefeld
-kon de rekensommen niet oplossen
-kreeg vrijstelling, kreeg toch kans om te Mollen in volgende aflevering
-leek niet verbaasd bij aanrijding/ondervraging
Niet Mols:
-haalde opdracht 1
-kreeg vrijstelling, waardoor hij in eerste instantie niet leek te kunnen Mollen in volgende aflevering
Aflevering 4:
Mols:
-opmerking: 'Rij voorzichtig, denk aan mij', deed Stijn misschien mee als rijder van de groene auto??
-kreeg vrijstelling, werd gezegd 1 aflevering lang uit het programma te verdwijnen, kreeg toch een belangrijk aandeel
-kwam niet terug bij de groep, wat geld kon opleveren
-kon zelf de volgorde bepalen waarin de 5 vragen bij Port Flavia werden gesteld of de vragen niet goed/onduidelijk doorgeven
Niet Mols:
-behalve Port Flavia-opdracht weinig te Mollen
Aflevering 5:
Mols:
-zegt altijd te hebben niet te gaan bungeejumpen, zus denkt waarschijnlijk dus dat hij niet springt, Stijn spring toch.
-bezoek ziet in hem wel een Mol
-laat de fakkel een keer doven
Niet Mols:
-zat toch goed door te gaan bungeejumpen
-wint bij opdracht 3 wat geld oplevert
Conclusie:
Stijn is nogal een moeilijk verhaal. De eerste keer dat ik hem zag vond ik hem een echte typische molkandidaat. Maar echte Molstreken zie ik hem nog niet doen. Hij is wiskundige, toch lost hij zijn raadseltjes niet goed op in de gevangenis, een mogelijke mollenstreek, maar hij maakt zichzelf wel zo gelijk verdacht. Of in de opdracht met de fakkel, aflevering 5 maakt hij zichzelf weer verdacht door de fakkel uit te laten gaan, terwijl Inge al genoeg tijd heeft verspild en de opdracht toch al Mission Impossible is. Daarbij is Stijn zo ijverig en helpt hij de groep vaak verder. (Maar dat was George ook). Maar waarom kwam Stijn dan terug in aflevering 4, terwijl er werd gezegd dat de kandidaat die de dubbele vrijstelling kreeg twee dagen uit het spel verdween, Stijn (als Mol) kon toch verder Mollen. Stijn kan aan de ene kant een hele goede Mol zijn en ik zie wel een paar gevalletjes waar hij heel subtiel gemold kan hebben, maar in sommige gevallen maakt hij zichzelf alleen maar verdacht. In weer andere gevallen is hij erg fanatiek en zorgt hij voor veel geld. Erg dubbel allemaal, maar ook Stijn heeft wat geheimzinnigs en blijft een goede, mogelijke Mol
(Voor alle kandidaten, zie bijlage in topic: Inge is wel/niet de Mol)