Er zijn wel een aantal wijzigingen, nieuwe zaken en ... geschrapte zaken. Daarom zet ik mijn lijst(je) even opnieuw.
1. Hints op te merken op televisie maar niet door kandidaten.
- Aflevering 2: Superkandidaatspel: volledige lijst van afvallers + verliezer + winnaar + mol worden gegeven.
- Aflevering 2: Superkandidaatspel: iedere deelnemer geeft aan of hij/zij de mol zou kunnen spelen. Stijn is de laatste van de rij en er is een zin die niet op de internetsite gezet werd "met jullie hulp moet dat lukken."
- Intro's van Michiel bij iedere uitzending. Hij eindigt altijd met “De Mol” behalve in aflevering 4, als Stijn er niet bij is.
- Aflevering 5, Bunjeespringen: Stijn en zus wordt omgekeerd weergegeven als de andere kandidaten en hun familie hun mening geven over springen of niet (Ja/Nee).
2. Hints op te merken op televisie en door de kandidaten.
- Stijn krijgt nooit een groen scherm, want wordt niet aangeklikt door Michiel.
- Stijn leest altijd strips van XIII. (M is de 13de letter van het alphabet).
- Eerste aflevering, 2de spel: Stijn drukt op de schakelaars 1 en 3. de M is de 13de letter van het alphabet.
- Derde aflevering, splitsingenspel: antwoorden en vragen verwijzen naar Stijn: 22, 6, De Denker van Rodin, wijn**, Australië.
Stijn is kreeft, sterrenteken dat begint op 22 juni.
Stijn is 22 jaar.
Rodin had als voornaam Auguste (Augustijn).
De Denker dateert van 1880, 100 jaar voor de geboorte van Stijn.
Stijn speelt een Australisch muziekinstrument.
In het profiel van Stijn op de officiële website staat twee keer 'De Denker' vermeld.
- Vierde aflevering: “Rij voorzichtig, denk aan mij” filmpje.
- Vierde aflevering: de actie verplaatst zich naar Sardinië. Patroonheilige van Sardinië is Sint-Augustinus. Het lijk van Sint-Augustinus werd naar Sardinië overgebracht. Juist in deze aflevering verlaat Stijn de groep.
** Voor de wijn heb ik nog geen link naar Stijn.
3. Molacties
- 1ste aflevering: 1ste spel: Stijn verschijnt als laatste stip tegelijkertijd met 2 andere kandi's en in een snelboot. Wordt niet gevonden.
- 1ste aflevering: 2de spel: Stijn lost het raadsel niet op. Deze 2 punten zijn essentieel voor winst en verlies.
- 2de aflevering, 1ste spel: bom ontmijnen. Hij negeert een ladder om de anderen naar boven te helpen.
- 3de aflevering, 2de spel: lost zijn raadsels niet op in de gevangenis.
- 4de aflevering: komt niet terug naar de groep voor de executie.
- 5de aflevering: fakkelspel: als laatste estafette laat hij de fakkel uitgaan.
- 6de aflevering: geen enkel raadsel opgelost en wijst later de verkeerde schroef aan.
- 7de aflevering: geeft verkeerde naam aan zijn vliegstunt.