Poll

Provinciale Staten - Wat heb je gestemd?

CDA
0 (0%)
PvdA
2 (13.3%)
VVD
2 (13.3%)
D66
0 (0%)
GroenLinks
0 (0%)
SP
2 (13.3%)
LPF
0 (0%)
Op een andere partij
2 (13.3%)
Heb niet gestemd
3 (20%)
Mag niet stemmen
4 (26.7%)

Totaal aantal stemmen: 16

Auteur Topic: wat stemmmen de widm forummers... (deel 2)  (gelezen 15652 keer)

Offline ambijans

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:wat stemmmen de widm forummers... (deel 2)
« Reactie #40 Gepost op: 24-01-2003, 00:12:34 »
Elm waarom heb je dan op LN gestemd? Wat is dat eigenlijk voor partij ???
Leefbaar Nederland is volgens mij net een graadje minder erg dan LPF. Ze zijn ook rechts en teren op de algemene verzuring die overal om zich heen grijpt bij de bevolking.

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #41 Gepost op: 24-01-2003, 10:25:15 »
hehe,tja, ik ben idd meer links dan rechts. Maar ik heb niet egt iets met de partij PvdA, ik ben het kwa standpunten wel meer eens met de pvda dan met het cda lijkt me. Maar ik vint iig JP wel koel, en de partij CDA vink wel koel. Niet dat ik het met hun eens ben maar oke... Dusj, ik hoopte gwn dat CDA meer zetels als de pvda zou halen. (mja, t zal allemaal wel niet egt *goed* en logisch zijn... Maarja... :-[ )

Pfff, dit meen je toch niet serieus hè?  ::) Anders ben ik wel blij dat het maar een schoolstemming was.... :-\
(hoewel, je stemde dus wel GL  ;))

Ambijans, volgens mij ben je beter op de hoogte van de Nederlandse politieke partijen dan menig Nederlander. Hoe komt dat zo?

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #42 Gepost op: 24-01-2003, 10:27:11 »
Leefbaar Nederland is volgens mij net een graadje minder erg dan LPF. Ze zijn ook rechts en teren op de algemene verzuring die overal om zich heen grijpt bij de bevolking.

volgens mij zijn ze net zo erg als de lpf, maar alleen een stuk minder eerlijk, das veel gevaarlijker...  >:(

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #43 Gepost op: 24-01-2003, 18:31:51 »
Ach ja, ik bemoei me er niet meer mee, ik snap toch nix van die politiek...

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 24-01-2003, 19:02:33 »
Ach ja, ik bemoei me er niet meer mee, ik snap toch nix van die politiek...
Tss dat is toch geen antwoord waarom je op LN gestemd hebt!! ::)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #45 Gepost op: 24-01-2003, 20:13:21 »
Pfff, dit meen je toch niet serieus hè?  ::) Anders ben ik wel blij dat het maar een schoolstemming was.... :-
(hoewel, je stemde dus wel GL  ;))
hahaha, nouja, ik was heel serieus hor  :( ;) en wees blij, ik mag tog nog niet stemmen (hoewel ik dusj wel GL stemde :P )
Citaat
you lost me..  

als je stemt dan is het programma van een partij toch veel belangrijker dan de poppetjes die dit programma verkondigen?
ja weet ik wel, maar ik heb gwn nix met de pvda (zo kan je et ook zeggen...) én ik vind JP en t CDA toenvallig wel koel, maar daarom hoef ik er nog niet op te gaan stemmen, wat ik dus ook niet zou doen, omdat ik het verder helemaal niet met ze eens ben... maarja, whatever... ik snap wel dat het niet egt 'goed' is, dat je hoopt dat die 'koele' partij meer zetels haalt, dan een partij waar je het kwa standpunten meer mee eens bent

« Laatst bewerkt op: 24-01-2003, 20:16:08 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 25-01-2003, 02:06:00 »
Ik heb de lijst twee keer helemaal bekeken maar er staat geen Guus Geluk bij. Misschien een bijnaam. Kan me ook niet voorstellen dat je het je zoon zou aandoen om hem zo te noemen.

In de verschillende kiesdisctricten kun je niet altijd op alle partijen stemmen. Zo kon ik niet op conservatieven.nl  >:( stemmen, maar wel op ratelband!  :D.
Maar van een Guus Geluk heb ik nooit gehoord, terwijl je, afgaande op zijn naam, toch mag verwachten dat ie voor elk debat uitgenodigd zou worden.

als je stemt dan is het programma van een partij toch veel belangrijker dan de poppetjes die dit programma verkondigen?

En dan JP. Ik kan aan die man echt niets, maar dan ook niets ontdekken wat in de verste verte interessant is. Hij heeft de sex-appeal van een stofzuiger en het uiterlijk (daar kan ie niks aan doen dat is waar) van een uitgekakte krent...

Heel opmerkelijk, deze 2 opmerkingen nog wel in dezelfde post! Ik ben het eens met je eerste opmerking, maar de 2e. Wat maakt het toch in vredesnaam uit wat het sex-appeal is van Balkenende? Het heeft juist als extra voordeel dat ie nooit te maken zal krijgen met "akkefietjes" mbt stagieres. :P

Offline Beat

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 25-01-2003, 13:44:44 »
Als je Balkenende vraagt of ie brildragend is zal ie nog niet met ja antwoorden maar beginnen met....dat moet u zo zien.....

Draaien en ontwijken kan ie als de beste met een uitgestreken gezicht. Totale non-persoonlijkheid.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #48 Gepost op: 25-01-2003, 21:01:51 »
Wat maakt het toch in vredesnaam uit wat het sex-appeal is van Balkenende? Het heeft juist als extra voordeel dat ie nooit te maken zal krijgen met "akkefietjes" mbt stagieres. :P

met het cda kun je alles verwachten......

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 25-01-2003, 21:18:03 »
Wat maakt het toch in vredesnaam uit wat het sex-appeal is van Balkenende? Het heeft juist als extra voordeel dat ie nooit te maken zal krijgen met "akkefietjes" mbt stagieres. :P
Ik ben het 100% met je eens Bertha! :) Toch ben ik bang dat veel mensen sex-appeal wel belangrijk vinden. Kijk maar naar Wouter Bos. Hij zei t zelfde als Melkert.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 25-01-2003, 21:20:15 »
was toch niet echt moeilijk Bertha...
mijn opmerkingen over onze hippe vriend waren een reactie op
Citaat
Maar ik vint iig JP wel koel

nu weet iedereen hoe koel mijn ideeën over JP zijn..  ;D

« Laatst bewerkt op: 25-01-2003, 21:24:02 door Stormpie »
er was eens......

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 25-01-2003, 21:28:15 »
overigens, hoewel met nadruk het partijprogramma het belangrijkst blijft, een goede lijsttrekker kan zeker iets aan het programma toevoegen..
En ook daar faalt baby Potter jammerlijk.

er was eens......

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 25-01-2003, 21:53:36 »
Citaat
een goede lijsttrekker kan zeker iets aan het programma toevoegen..
Wanneer vindt jij iemand een goede lijsttrekker? En wat kan hij/zij dan toevoegen?

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #53 Gepost op: 25-01-2003, 22:24:25 »
Wanneer vindt jij iemand een goede lijsttrekker? En wat kan hij/zij dan toevoegen?

lijkt me nogal logisch dat dat voor iedereen verschillend is.
en een lijsttrekker moet natuurlijk in de media het partijprogram goed kunnen uitleggen en desnoods verdedigen. als iemand dat met charisma doet is dat zeker een toevoeging.......klinkt lullig maar is wel de realiteit.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 25-01-2003, 22:45:57 »
precies Cora.. uitstraling, charisma... hoe breng je je programma naar de kiezer...
maar.. het programma blijft het belangrijkst..

er was eens......

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #55 Gepost op: 25-01-2003, 22:51:21 »
dat heeft ook niets met uiterlijk te maken trouwens. een van de weinigen die veel voorkeurstemmen bij de vvd haalt is erica terpstra, je kunt zeggen wat je wil maar ook zij bezit over charisma en een positieve uitstraling.......

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 25-01-2003, 22:55:35 »
precies.. enne Potter heeft net zoveel uitstraling als een kapotte lamp..

er was eens......

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #57 Gepost op: 25-01-2003, 22:58:24 »
  :-[  :-[ ik kreeg altijd acuut plaatsvervangende schaamte als hij naar internationale besprekingen moest..........  :-[

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 26-01-2003, 00:10:02 »
Toch heeft JP Nederland tijdens de internationale besprekingen (vooral in Kopenhagen) zeer goed vertenwoordigd.

*Malcolm heeft liever een politicus met een flinke dosis hersens dan eentje met een lekker kontje.  ;D

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 26-01-2003, 10:57:25 »
Iemand die een kabinet aangaat met een partij als de LPF is of stekedoof of zo blind als een kwartel. Zo'n man valt toch niet meer serieus te nemen?

er was eens......