Auteur Topic: De biechtstoel  (gelezen 27602 keer)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #220 Gepost op: 20-03-2010, 23:34:26 »
Lieve biechtstoel,

Ik kan eindelijk opbiechten waarom ik al 3,5 week lang met zere voeten rondloop. Ik ben namelijk vlak voor de start van dit spel op buikdanscurus geweest. Ja dat wist je niet he. ::tandpastasmiley:: Het was een intesieve cursus, waarbij ik hele dagen moest staan. Maar het ging hardstikke goed, ik ben trotst op mezelf. ::trots::

Offline Molow

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #221 Gepost op: 21-03-2010, 11:52:22 »
Lieve biechtstoel,

Ik kan eindelijk opbiechten waarom ik al 3,5 week lang met zere voeten rondloop. Ik ben namelijk vlak voor de start van dit spel op buikdanscurus geweest. Ja dat wist je niet he. ::tandpastasmiley:: Het was een intesieve cursus, waarbij ik hele dagen moest staan. Maar het ging hardstikke goed, ik ben trotst op mezelf. ::trots::

Jaja. Je zag er heel mooi uit als buikdanseres hoor.  ::jaja::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #222 Gepost op: 21-03-2010, 15:12:21 »
de mol heeft alweer afluister apparatuur geplaatst!

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
« Reactie #223 Gepost op: 22-03-2010, 11:18:50 »
Lieve biechtstoel:

En toen waren er nog maar zes. Het wordt steeds spannender....

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #224 Gepost op: 22-03-2010, 16:07:28 »
de mol heeft alweer afluister apparatuur geplaatst!

De mol heeft dat toch niet nodig? Kandidaten willen juist weten wat andere kandidaten opbiechten. ;)

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #225 Gepost op: 22-03-2010, 16:11:19 »
Lieve, Biechtstoel.

Ik ga zo aan de opdracht beginnen hopelijk levert dat me de vrijstelling op als kandidaat heb je hem hard nodig maar, als mol zijnde ook omdat, je juist de kandidaten eerlijke kansen wilt geven, dus ja ik ga er altijd voor, en Zondag gaat er iemand uit dan zijn er nog 5 en dan heb jij die vrijstelling nou dan zit je al bij de laatste 4 dan is de Finale echt binnen hand bereik, we zullen het zien.... :)

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #226 Gepost op: 27-03-2010, 22:34:08 »
Lieve, Biechtstoel.  ::zwaai::

Morgen is het dan zover we mochten een dagje langer blijven maar, morgen moeten we er echt aan geloven
We zullen doorgaan met 5 personen en weer gaat er 1 het veld ruimen hopelijk ben ik het niet maar,
ben wel zeker van me zaak dus heb ik niets te vrezen, ben benieuwd morgen. Fijne avond allemaal. ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline MacGyverMagic

• Forumlid
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
« Reactie #227 Gepost op: 27-03-2010, 23:03:06 »
Lieve Biechtstoel,

Morgen is het zover. We gaan van 6 naar 5. Het is tevens de laatste kans om de vrijstelling te krijgen. Hij is zo dichtbij! Ik kan hem haast ruiken... Nu wordt het echt menens...

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #228 Gepost op: 27-03-2010, 23:09:52 »
Ik ruik hem op minstens 1 topito afstand. :\'(

Zin in morgen. ;D

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #229 Gepost op: 27-03-2010, 23:11:22 »
Ja hij is binnen hand bereik moge de beste winnen he... :D

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #230 Gepost op: 28-03-2010, 13:39:00 »
Lieve Biechtstoel.

Wat een geluk bij dondersslag zeg had de vrijstelling niet gewonnen ook al was me
opdracht nog zo goed maar, Ootje is eem echte dichter en is goed in opdrachten uitvoeren of schijn bedriegt ::rofl:: Molow moest de groep verlaten en zijn er nog maar 5 over wat een opluchting was dat zeg een sterkte concurrent weg en die ook heel fanatiek was maar niet zo fanatiek als mijn, Zuid Afrika bood mijn weer nieuwe kansen ben zo ver gekomen nu nu wil ik de finale ook halen. ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #231 Gepost op: 28-03-2010, 13:55:10 »
Beste biechtstoel,

Hier zitten we dan, nog 5 kandidaten over en de strijd is bikkelhard. Ze beginnen zelfs elkaars broodjes te stelen tijdens het ontbijt ...

Ze zijn al heel ver geraakt maar toch moeten er nog twee kandidaten het spel verlaten voordat de grote finale plaatsvindt. Hopelijk kunnen ze de pot nog wat spekken tijdens de volgende afleveringen want de laatste opdrachten verliepen niet echt lekker.

Waar we naartoe vliegen? Dat zal nog een verrassing zijn! Daisy en ik zijn druk bezig met de laatste zaken te regelen daaromtrent en in de tussentijd genieten we met volle teugen ;)

Tot later! ::zwaai::
Gabriël is de Mol

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #232 Gepost op: 28-03-2010, 16:24:46 »
Hallo biechtstoel,

we zitten nu in Windhoek. Een paar dagen geleden zijn we naar Zuid-Afrika gevlogen. Wat een fantastisch land. Ik heb me buiten het spel enorm vermaakt. Jammer dat ik Kaapstad niet heb kunnen zien, maar volgens MC was het er geweldig. Ik voelde me trouwens weer een beetje thuis met al die Nederlandse namen. Ik mis Nederland wel hoor. Maar nu zijn er nog maar 5 kandidaten. De finale is in zicht. De spanning is duidelijk voelbaar, ik ben benieuwd hoe de komende opdrachten zullen verlopen!

Dag biechtstoel! ::bravo:: ::zwaai::

Offline Molow

• Forumlid
« Reactie #233 Gepost op: 28-03-2010, 16:48:26 »
He biechtstoel. Jammer dat ik er uit was. Heb gehoord dat ze in windhoek waren. Daar woonde een meisje uit m'n klas voordat ze hierheen verhuisde. Had wel graag willen zien hoe het daar was.  :(

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #234 Gepost op: 28-03-2010, 18:24:00 »
in windhoek was The amazing race ook ::bravo::

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #235 Gepost op: 29-03-2010, 16:02:05 »
Lieve, Biechtstoel.  ::zwaai::

Waren fantastische dagen in Zuid-Afrika, het is elke keer weer een spannend moment ook waar je naar toe vliegt en welke opdrachten we moeten doen. Ik heb de opdracht weer gemaakt en ben er zeker van, hopelijk win ik weer eens wat het is te lang geleden. De Executie word met de week zwaarder er gaat steeds meer vanaf hangen. Een ieder wil de Finale halen en ruiken we um al een beetje, een voorspelling doen wie de Finale halen is erg moeilijk te zeggen deze laatste 5 zijn erg aan elkaar gewaagd. ::jaja:: ::bravo::

::zwaai:: Biechtstoel.

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #236 Gepost op: 29-03-2010, 22:53:40 »
Gewoon je hart volgen Ootje. Je hebt het al ver geschopt en hopelijk ga je mee naar de Finale. ::jaja:: ::bravo::

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #237 Gepost op: 29-03-2010, 22:57:08 »
Zit je me weer af te luisteren? ::oink::

Ik stond achter de deur en hoorde je wou je wat vragen of je nog wat wou eten? :)

Offline Nîcky

• Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #238 Gepost op: 29-03-2010, 22:59:48 »
Nee, zo laat eten is slecht voor de spijsvertering. En volgens mij sta je te jokken.

Nietus. ::pinokkio:: ::rofl:: ::rofl:: ::hug::

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #239 Gepost op: 3-04-2010, 22:00:38 »
Lieve biechtstoel,

vraag me niet hoe, maar ik heb een koudje gevat. In de woestijn. Ja het is echt waar. M'n neus loopt en loop de hele dag te hoesten. Maar voor de rest gaat het wel goed. Gelukkig heeft MC me redelijk met rust gelaten en hebben wij het relaxed aangedaan. Tevens zijn we weer terug in Europa. Er is nog één spelronde te gaan. Heel spannend, wie moet er als laatste het veld ruimen? Ik heb zin in de finale, het gaat fantastisch worden.

::bravo:: ::zwaai::