Auteur Topic: Secret Mole Org  (gelezen 754556 keer)

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:Off topic: Secret mole org
« Reactie #3420 Gepost op: 5-06-2003, 00:04:43 »
 ;D :D ;)

[color=F8FFF1]Bij mij gaat het nog ietsje langer duren. Ik denk nog zo'n vijf weken.[/color]

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
« Reactie #3421 Gepost op: 5-06-2003, 08:38:20 »
Je word geloof ik door iedereen wel gemist :D
nog 5 weken???? maar daarna gewoon weer iedere dag komen hoor! >:-( ;-)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #3422 Gepost op: 5-06-2003, 09:23:48 »
;D :D ;)

[color=F8FFF1]Bij mij gaat het nog ietsje langer duren. Ik denk nog zo'n vijf weken.[/color]

ELMARRIE!!  :-* :-*

ik heb gisteren een uur opgesloten gezeten in de praxis in hoorn tijdens een enorme storm (dan weet je wat pas storm is aan het ijsselmeer).

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #3423 Gepost op: 5-06-2003, 09:35:48 »
Hier in dongen heeft het nog steeds niet geonweerd!!   ;D
Geregend ook bijna niet, alleen dinsdag een paar spetters. Volgens mij ging het gisteren in Tilburg (15 km) rond een uur of 6 flink tekeer, maar hier scheen de zon. Alleen af en toe een windvlaag.
Toen ik vanochtend naar mijn werk fietste (kwart over 7 )zag het er erg dreigend uit, dus ik dacht nu gaat het toch gebeuren. Maar ik heb nog niks gemerkt. :-\

Maar dat is heel vaak. Dat in Tilburg alles blank staat, en dan is er in Dongen geen druppel gevallen. 8)

we're back :(

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #3424 Gepost op: 5-06-2003, 13:17:59 »
Nou moe, volgens mij hebben we hier te maken met een jos II :-X  Ook hij vraagt nix aan mij maar loopt iedere keer bij zijn papa. Alsof ik helemaal nix weet zeg >:( of praat ik Chinees ofzo? En in de pauze wil ook al niemand naast mij zitten... Het zal wel aan mij liggen hoor, ik weet het anders ook niet meer :'(

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #3425 Gepost op: 5-06-2003, 13:23:08 »
Nou moe, volgens mij hebben we hier te maken met een jos II :-X  Ook hij vraagt nix aan mij maar loopt iedere keer bij zijn papa. Alsof ik helemaal nix weet zeg >:( of praat ik Chinees ofzo? En in de pauze wil ook al niemand naast mij zitten... Het zal wel aan mij liggen hoor, ik weet het anders ook niet meer :'(

echt? wil er niemand naast je zitten?? dat zijn wegpestpraktijken... >:(

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #3426 Gepost op: 5-06-2003, 13:29:43 »
Nou ja, in principe heeft iedereen een eigen plekkie en aan de ene kant zit er iemand naast me maar die is al een paar dagen ziek. De andere kant heeft wel iemand gezeten maar die is al een maand of 3 weg en nu zijn er een paar nieuwe en die willen dus liever helemaal aan de andere kant van de tafel zitten dan naast mij :'(

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #3427 Gepost op: 5-06-2003, 13:34:53 »
Nou ja, in principe heeft iedereen een eigen plekkie en aan de ene kant zit er iemand naast me maar die is al een paar dagen ziek. De andere kant heeft wel iemand gezeten maar die is al een maand of 3 weg en nu zijn er een paar nieuwe en die willen dus liever helemaal aan de andere kant van de tafel zitten dan naast mij :'(

troost je, ik ben ook niet zo poulair hoor...waarom denk je dat ik een eigen kantoor heb.  ;D

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #3428 Gepost op: 5-06-2003, 13:49:28 »
We zijn samen zielig he? :-X

Vader en zoon op 1 kantoor, ik heb al gelijk gezegd dat dat niet samen gaat (niet bij hun iig) maar ik hoefde me geen zorgen te maken, hij werd heus niet voorgetrokken enzo, nou ik ben bang dat ik gelijk krijg. Ik kreeg daarnet op m'n kop omdat ik iets had gezegd over zijn zoon en dat ik moest zeggen dat hij er wat bij moest zetten ofzo. Man, dat had ik heel geeneens gezien, ik was bezig en ik had het ook ergens anders over, maar ik dacht van laat maar want hij dult toch geen tegenspraak.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #3429 Gepost op: 5-06-2003, 18:08:11 »
Nou, ik denk niet dat het aan jou ligt hoor Tijgertje. Ik denk dat die jongen toch wat sneller en wat makkelijker naar zijn vader stapt, omdat het vertrouwd is. Misschien is hij zelf wel zenuwachtig. Nieuwe werkomgeving, nieuwe baan enz. Kan nog komen. Look on the bright side: Jos is weg!  :D

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #3430 Gepost op: 5-06-2003, 21:56:23 »
Het is echt waar he? Jos is weg. Het lijkt nog steeds een droom... ;D ;)

Offline pimwiz

• Forumlid
« Reactie #3431 Gepost op: 5-06-2003, 23:58:47 »

Maar dat is heel vaak. Dat in Tilburg alles blank staat, en dan is er in Dongen geen druppel gevallen. 8)

Daar hoeft ook niks voor te gebeuren, dat het in Tilburg blank staat...  :-\

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #3432 Gepost op: 6-06-2003, 09:08:45 »
Ik balen gister. Patty's lange laatste afl. van het seizoen. Lekker kijken, komt m'n schoonmoeder langs... en dan bleef ze ook nog eens hangen. Zucht. Nouja, op een gegeven moment wil ze weg dus dacht ik ha mooi, kan ik nog lekker een half uur kijken. Komt mijn vader...! Oh... Ik heb het redelijk kunnen volgen maar de meeste dialogen heb ik dus niet gehoord :-X

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #3433 Gepost op: 6-06-2003, 09:20:34 »
zullen we maar bobos in the bush gaan volgen iedere dag...  ???

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #3434 Gepost op: 6-06-2003, 09:25:44 »
Mee bezig! :D
Heb jij het al gezien? Kun jij je Henk in de jungle voorstellen? ;D

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
« Reactie #3435 Gepost op: 6-06-2003, 11:14:26 »
Goh, ik had helemaal niet door dat het al begonnen was. Is het een beetje leuk Tijgertje?
Ik zal vanavond eens een kijkje nemen...

Geniet nooit met mate...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #3436 Gepost op: 6-06-2003, 11:20:40 »
Ik vind het wel grappig. Zie je al die BNNers zwoegen en zweten enzo ;D
Gister gingen ze dan eindelijk de rimboe in en er gaat zo'n tropendokter mee en die vertelde dus dat het daar stikt van giftige slangen en enorme bloedzuigers die op je kunnen springen en door je sokken heen kunnen kruipen :-X

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #3437 Gepost op: 6-06-2003, 12:30:22 »
ik ga ook kijken vanavond!!  :D

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #3438 Gepost op: 6-06-2003, 12:51:29 »
Ik zal even de hoogtepunten neerzetten:

Maandag: De kandidaten stellen zich voor
Dinsdag: Het 'avontuur' begint. De b-bnn-ers moeten een rivier overzwemmen. Inge Iepenburg drijft een klein beetje af.
Woensdag: Een kip wordt geslacht (ieeuw, bah) en de kandidaten moeten iets persoonlijks weggeven (hele mooie cadeaus zoals slippers  ::) )
Donderdag: De kandidaten moeten op matjes slapen. Het 'avontuur' lijkt nu echt te zijn begonnen, want Christien van der Horst (wie?) heeft geen hoofdkussen  :o. Daarna zijn ze begonnen aan de jungletocht.

Wie is Sander Janson?
Wie is Christien van der Horst?
Wie is Horace Cohen? Dat is helemaal een rare gast, duikt in allerlei programma's op, blijkt ooit Henkie in Flodder te hebben gespeeld en is nu 'komiek', maar een komiek maakt toch grappen en niet van die opmerkingen-om-van-te-huilen-Gordon-doet-zelfs-nog-beter-opmerkingen?

Daarbij heb ik gisteren de vooruitblik gezien op volgend seizoen van pattys posse, maar dat is best wel erg. Die relatie wordt gewoon op de klippen gedreven voor de kijkcijfers.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #3439 Gepost op: 6-06-2003, 12:55:35 »
Dat zijn allemaal programma's die ik dus niet volg. Patty's relatie zal allicht minder worden als je constant een camera op je hebt...
Frans Bauer verklaarde pasgeleden bij Barend en van Dorp dat van hem ook zo'n reallity soap wordt gemaakt  :-\