Nou, die nieuwe vulling zit erin hoor. Deze keer had ik wel een leuke tandarts en heb dus ook verteld van dat slikken enzo. En toen hij dus die vulling erin ging doen had hij een soort lapje in mijn mond gedaan. Zo kon ik dus slikken en kon hij rustig de vulling erin doen
(voor mensen die zomaar binnen komen vallen en niet weten waar het over gaat is het misschien wel een 'apart' onderwerp -> slikken
Nee vieze mannetjes, het gaat over speeksel in je keel die je niet mag doorslikken van de tandarts
)
Heb trouwens ook nog gevraagd waarom en dat was dus omdat er anders een laagje speeksel onder komt en bij vitte vullingen zou het niet goed hechten en moet je over een jaar weer een nieuwe moeten, en bij een metalen zeg maar zou je er dus ongeveer 2 jaar mee doen terwijl het normaal dus vele jaren zou moeten blijven zitten. Oja, en bij de metalen kon er onder toch nog een gaatje ontstaan.
Mijn verdoving heeft vrij lang gewerkt maar nu doet alleen mijn wang nog wat zeer als ik er met mijn tong langs ga en mijn kies klopt
O, en ik moet in augustus weer voor een andere vulling te vervangen
Houd het dan ook nooit op?
Nou ik toch bezig ben. Gister was mijn favo collega er nog
Hij is terug uit het ziekenhuis en besloot nog even de laatste week te komen werken. Nou ja, 2 dagen (maandag, gelukkig was ik ziek
) en morgen en vrijdag zijn we toch dicht. Nog 1x...
moet te doen zijn toch? Ze gaan morgen wel allemaal lopen zeuren om gebak omdat het zijn laatste werkdag is, met zijn verjaardag heeft hij ook niet getrakteerd
We maken hem helemaal ziek