Ik moet ff iets kwijt!! :-\
Ik werk in Eindhoven en vanmiddag om 16.00 had ik een vergadering op ons hoofdkantoor in Delft.
Tenminste, dat dachten we maar toen we eenmaal vertrokken waren bleek het 15.00 te zijn.
Samen met favoriete collega in de auto, buiten de auto regende het dus het was binnen droog en gezellig.
Collega merkte opeens dat de auto niet meer zo goed optrok en dacht (zei hij later) bij zichzelf: 'dat zou toch niet omdat pimwiz...' (ik ben nogal fors), maar besloot dat het niet aan mij lag. Vlak daarna dachten we allebei iets te horen en wat begon als een zacht geflapper werd steeds luider totdat de oorzaak zeker was: een lekke band! (in dit geval geen klapband maar een flapband
)
Hij stoppen langs de A59, wielen in de berm, ik stapte uit en jahoor! Een dikke walm sloeg van de rechterachterband (stinken joh
!)
Dus gebeld naar de leasemaatschappij en die zouden iemand sturen. Uurtje later kwam er inderdaad een mannetje met een takelwagen, maar in de tussentijd hadden we dus in de regen in de natte berm gestaan (collega had alleen een overhemd, geen jasje, geen overjas, niks! en in de auto gaan zitten vonden we te riskant). Dus we waren al koud tot op het bot.
Mannetje ons meegenomen naar een wegrestaurant, auto gerepareerd, nog een kop koffie gedronken en uiteindelijk waren we net op tijd voor de rondvraag