hallooooo iedereen !! Ik ben dus terug
Ben vannacht om 00:30 thuisgekomen en vanmorgen om 7u er al weer uit wegens een normale schooldag
:-\ heel de klas is dus al de hele dag ongelooflijk moe maar het was het waard. We hebben daar dus de hele week supertemperaturen gehad. Minimum 27 gr elke dag en onze 'topdag' was 35gr maar dat was om ni meer bij te komen. Ik zou kunnen een compleet verslag doen van mijn reis maar dat doe ik jullie niet aan hoor(stel je voor, je zou zot komen en de helft probably nie snappen). We vinden het natuurlijk allemaal erg jammer dat we terug naar huis moesten. Mijn gastgezin was erg leuk, van iedereen trouwens. Maar eten dat die italianen kunnen
ik kom daar toe, krijg een bord met eten, denk bij mezelf: ha is lekker! Ik eet heel mijn bord uit, dan volgt er nog een maal en dan nog dessert. Ik ontplofte bijna. Elke dag hé ! Doet me eraan denken even op de weegschaal te gaan staan, een secondje...
tiens, niets verdikt...naja
de ijsjes in italie zijn trouwens ook heel lekker. btw, voor de mensen die mee zijn met mijn verhaal over mijn leerkracht
: de eerste dag in Pisa liep ik alleen met hem en ik begon zo van: 'meneer, u weet toch dat heel dat gedoe rond mij overdreven is hé?' hij: 'hoe bedoel je? dat je fan zou zijn van mij?' ik: 'welja, ik ben wel fan van u, maar hendrik heeft dat overdreven in amsterdam en ik kon me niet verdedigen. Maar u gelooft me toch als ik vertel dat het overdreven is?' hij:' ik veronderstel dat je wilt dat ik ja zeg?' ik: 'argh, jaaaaa'
oké, dat leek me geregeld tot ik met mijn achterlijke kop het helemaal naar de maan hielp.
Zo dus ->Woensdag waren we met 4 die geen lunchpakket hadden, waaronder hendrik en ik. Onze directeur neemt de hele groep mee tot aan een pizzeria en zegt: 'de 4 die geen lunch meehebben mogen mee naar binnen met ons, ik ga jullie pizza wel betalen.' Ik tegen hendrik: 'joepieeeeee eten met meneer Lambrecht !' Hendrik: 'roep het nog wat luider, hij staat achter je...' Ik draaide me om en daar stond hij dus ...
stupida stupida stupida
enfin, de hele reis door was het zo hoor
'k heb zelfs een hele hoop foto's van hem, morgen krijg ik ze en hendrik gaat ze zeker inscannen