Haha, bij mij op het werk dachten ze ook een goeie grap uit te halen. We kregen een e-mail (alle medewerkers!) en daar stond in dat een dierentuin hier ergens in de buurt (ik wist helemaal niet dat er hier een dierentuin was) de gemeente had gevraagd te helpen met de pvang van een baby-olifantje van 10 dagen oud. Die moest naar die dierentuin, maar ze konden hem niet plaatsen. Daarom ston ie bij ons in de parkeergarage/fiestenstalling. Hij moest heel veel rusten en het verzoek was om niet te storen. Iedereen die wilde kijken mocht tussen 12.00 en 13.00 uur komen.
Wij lachen natuurlijk, zo'n doorzichtige grap, wie trapt daar nou in. Opeens ligt een collega helemaal in een deuk. Zijn vrouw, die ook bij ons werkt had hem gemaild dat ze wel perse wilde gaan kijken in de pauze. Hij helemaal lachen, daar ben ik nou mee getrouwd etcetera.
Zo was een slechte 1 april grap toch nog grappig. Het begon natuurlijk wel vanmorgen al toen ik onder de douche stond. Mn vriend zo heel droog: je veters zijn los. Haha, errug grappig.
Anyway dat was mijn 1 april erlebnis.
zijn jullie niet trots op me, zo'n lange post in dit topic, ik heb het niveau weer helemaal omhoog gehaald (ahum)