Auteur Topic: Secret Mole Org  (gelezen 752257 keer)

Offline Stormpie

• Forumlid
Re:Off topic: Secret mole org
« Reactie #1840 Gepost op: 31-03-2003, 15:42:20 »
koeie(stront)vliegen ipv fruitvliegjes???

er was eens......

Groenenman

• Gast
« Reactie #1841 Gepost op: 31-03-2003, 15:45:50 »
Ja, jammer genoeg wel

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #1842 Gepost op: 31-03-2003, 15:57:52 »
zou je willen verhuizen groenenman???

er was eens......

Groenenman

• Gast
« Reactie #1843 Gepost op: 31-03-2003, 15:58:56 »
Nee, ik woon wel goed :D. Het is lekker rustig :D. De stad is denk ik niks voor mij :-\

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #1844 Gepost op: 31-03-2003, 16:04:03 »
 ;D is ook een mooi plekkie... :)

er was eens......

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
« Reactie #1845 Gepost op: 31-03-2003, 16:12:39 »
Ik ga janken :-\  Waarom doe ik het nooit goed? Vrijdag weer alleen geweest, nu zei mijn baas dat ik had gezegt dat alles goed ging en mijn bedrijfsleider zei van niet (terwijl hij er niet eens was) en dat ik dat had gezegt. WAT NIET ZO IS!!! >:( >:( >:(
We waren net in gesprek daarover, gaat er 1 telefoon tussendoor en daarna zijn ze mij alweer vergeten... Ben ik zo onzichtbaar dan? :'(  Echt, ik vind het helemaal niet leuk. Nu is mijn baas weggegaan zonder het gesprek af te maken.
En dat terwijl ik altijd kom werken ook al ben ik ziek! (nu ook, buikgriepje) Ik denk dat ik morgen maar thuis blijf... :-\

« Laatst bewerkt op: 31-03-2003, 16:14:35 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #1846 Gepost op: 31-03-2003, 16:17:15 »
gelijk heb je Tijgertje... zou ik ook doen... lekker een dagje ziek tussendoor... :)

er was eens......

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #1847 Gepost op: 31-03-2003, 16:21:22 »
bazen.. zou je ze niet?? krijgen zeker nooit een functioneringsgesprek???

er was eens......

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #1848 Gepost op: 31-03-2003, 16:34:36 »
En ze vergeten altijd alles. Moet jij eens iets vergeten, heb je het gelijk gedaan >:(
Ik hoop dat tie er morgen is (ik roep wel stoer dat ik morgen ziek ben, maar mezelf kennende ben ik er gewoon weer ::)) dan ga ik het er eens over hebben want ik vind het echt niet leuk. Hoe kunnen ze mij nou vergeten? Gelukkig heb ik jullie nog ;)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #1849 Gepost op: 31-03-2003, 19:11:48 »
Kop op Tijgertje! Laat ze maar zeggen wat ze willen, zolang jij maar weet dat je het goed deed ! En dat buikgriepje gaat vast wel zo over!  :-* tlukt je wel meid. Ik heb trouwens ooit eens een wespensteek in mijn buik gehad  :-\ en toen haalde ik hem eruit en prikte ie nog eens in mijn duim ook  >:(

[color=F7FFEE]het kan me eik nie schelen dat het pijn gaat doen hoor, ik ga toch lekker dat kind in mijn buik voelen. Alleen die ongesteldheid elke maand mocht wel anders. En idd, mannen kunnen overal plassen enzo, maar daartegenover lopen ze wel rond met een hele dikke broek als ze een probleempje hebben :: ) ...[/color]

« Laatst bewerkt op: 31-03-2003, 19:12:22 door Alive and Kicking »
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #1850 Gepost op: 31-03-2003, 19:26:54 »
Kop op Tijgertje! Laat ze maar zeggen wat ze willen, zolang jij maar weet dat je het goed deed ! En dat buikgriepje gaat vast wel zo over!  :-* tlukt je wel meid. Ik heb trouwens ooit eens een wespensteek in mijn buik gehad  :-\ en toen haalde ik hem eruit en prikte ie nog eens in mijn duim ook  >:(

[color=F7FFEE]het kan me eik nie schelen dat het pijn gaat doen hoor, ik ga toch lekker dat kind in mijn buik voelen. Alleen die ongesteldheid elke maand mocht wel anders. En idd, mannen kunnen overal plassen enzo, maar daartegenover lopen ze wel rond met een hele dikke broek als ze een probleempje hebben :: ) ...[/color]
Tnx :-*
Ik heb wel eens een wespensteek in mijn wang gehad. Liep ik daar een paar dagen met zo'n stom gaasje op mijn wang op de camping... ik had het idee dat echt iedereen mij aan zat te staren. Ik voelde me zo belachelijk ::)
Ik wil ook een kindje. Die pijn hoort er gewoon bij...  
Een dikke broek... *proest*

« Laatst bewerkt op: 31-03-2003, 19:28:04 door Tijgertje »

Groenenman

• Gast
« Reactie #1851 Gepost op: 31-03-2003, 19:29:25 »
In mijn korte leven heb ik ( denk ik ) volgens mij nog nooit een aanvaring gehad met wespen  :D ??? :-\ :D

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #1852 Gepost op: 31-03-2003, 19:59:10 »
Wees blij. Vond het niet echt leuk... Ik wilde alleen maar mijn boterham met jam eten. Wist ik veel dat die wesp aan de andere kant zat en dacht dat ik hem wilde opeten ::)
Zie je wel dat Groenenman het principe weet van de "geheime" berichten (zie belgenmoppentopic)? Als je niet doorhebt dat de helft van dit topic "geheim" is dan zit je niet op te letten...

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #1853 Gepost op: 31-03-2003, 20:01:27 »
Mijn oom heeft hetzelfde gehad, maar die had em al in zijn mond zitten en is aan de binnenkant van zijn mond gestoken.

[color=F8FFF1]Hij weet het wel, maar hij gebruikt nog steeds de verkeerde kleurcode...
Maar ik ga nu naar Molonline, nog maar 1 minuten.[/color]

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #1854 Gepost op: 31-03-2003, 20:23:01 »
Haiii mensjes van de OTSMO!! ;D
Echt eng die wespen :-[ ben blij dat ik nooit gestoken ben. Ik was dus gisteren ook bang dat ik een wespennest op mn kamer had maar was gelukki niezo...
Tijgertje, kop op! Het komt vast wel goed, je baas komt er heus wel achter dat je het wel allemaal goed gedaan hebt!
Groenenman, vliegen zijn toch nog niet zo heeel erg... in vergl met muggen iig ::)... Maar hordeuren werken ook goed ;).
[color=fffff1]Groenenman kan toch zo de code kopieren als ie iemand quote?? Waarom zou ie dat dan niet doen...?
Enne ja hemaal mee eens allemaal, jongens moeten gwoon niezo zeuren over ieder minuscuul pijntje dat ze hebben :p[/color]

• Forumlid
« Reactie #1855 Gepost op: 31-03-2003, 20:41:25 »
for some odd reason prikken de muggen mijn zus altijd heel veel en mij maar af en toe  ::) niet dat ik dat erg vind natuurlijk, maar blijkbaar smaak ik niet zo lekker  ;D
[color=F7FFEE]het is niet omdat je de code kent dat je ook elk topic gaat selecteren ofzo :: )[/color]

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #1856 Gepost op: 31-03-2003, 20:48:29 »
ik heb wel eens gehoord dat muggen voorkeur hebben voor kinderen en vrouwen (ook weer zo gemeen ::))... ikzelf ben onderhand zo goed als immuun geworden voor de beten, omdat ik jaren- en jarenlang zooo vaak gebeten ben, maar het zoemen...!! >:(
[color=fffff1]niet????;D
hmmmm, kheb niks geheims te vertellen eik...::)[/color]

Groenenman

• Gast
« Reactie #1857 Gepost op: 31-03-2003, 20:49:31 »
Ze zijn alleen wel elke dag met zn vijftigen hoor !!! >:( :'( :-\ ??? >:( :(

• Forumlid
« Reactie #1858 Gepost op: 31-03-2003, 20:51:27 »
ik heb er max 1 in mijn kamer per nacht , diep in de zomer ofzo  ::)

[color=F7FFEE]ik weet wel iets geheims, maar dan is het geen geheim tuurlijk ; ) [/color]

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #1859 Gepost op: 31-03-2003, 20:54:52 »
Muggen, bah! Ze moeten mij ook altijd hebben. Maar we hebben een hor voor het raam dus gelukkig weinig last.
Kom op A&K! Vertel. Een geheim voor jezelf is niet leuk natuurlijk...