Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Snuffie maakt het goed Hij heeft wel zalf gekregen die ik nu een week lang iedere dag moet aanbrengen op zijn oortje en dat vind tie niet leuk
Annuh mag het wel weten hoor, dan heeft ze ook dr liedjes ingeleverd en krijgt ze dezelfde pm terug
Jaja, nu Annuh op het punt staat om te ontdekken dat jij Tijgertje verder helpt in Fort Boeier en Annuh niet, ga je opeens slijmen.
Grace wist het ook al na een niet voor haar bedoelde pm
Ja, en die had ze wel allemaal goed
Jullie gaan offtopic .
Alles is hier toch ontopic?
Ik dacht al dat het aan mij lag...
De naam is vanaf het begin al Off topic: Secret mole org geweest Heb je nooit de hele SMORG doorgelezen?
*HEEL VERHAAL*
En kijk nu eens naar de titel dan ...
En daaruit concludeer jij zomaar dat alles hier on topic is?In Off-Topic: Pruster & Idioot presents Het Kwurgh Topic is alles dan off-topic ofzo? Weet je wat jij moet doen? Jij moet die smiley eens wat minder gaan gebruiken. Nou. Puh.
JUISTUM!
BLA BLA BLA BLA
En dan wil ik nog iets zeggen... Je naam klopt niet eens ... Ron is namelijk de Mol!
Kan ik er wat aan doen dat dat er niet meer staat, omdat hij nu in de relaxhoek staat
Ten eerste is het Prutser & Idioot Ten tweede is het On topic: "Het Kwurgh topic"
Ten derde is daar alles On topic
Ten vierde Nou. Puh.
Nee, maar dan is wel je hele punt weg. Dan klopt er niks meer van je hele gezeur.
Dat weet ik, ik hield het simpel, omdat je anders de ging gebruiken.
Dus als iets off-topic heet, is alles daar on-topic, en als het on-topic heet ook? Je spreekt jezelf weer tegen.
Neen.
Dat is vals. Sandra is de mol!!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
1140 gasten en 15 vaste bezoekers
Geen nieuwe activiteiten gepland