Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Elise mag bij deze dus niet op de boot en niet genieten van onze gespierde 'water-boys'. Ze is sterk dus kan ze makkelijk zwemmen
Waar slaat dat nou weer op? Voor die boot heb je eerst geld nodig en ik heb geld. Waar denk je trouwens waar Idefix die paarse briefjes vandaan heeft? Die komen uit de printer hoor.
*komt aanlopen met zak geld over haar schouder. Mag ik ook mee?
eidm get over it.tijger heeft haar belofte gehouden en dat vind ik sterk van d'r. Ik vind het erg ZWAK van jou dat je daar over blijft emmeren.En daarbovenop nog mensen gaan beschuldigen van valsemunterij... ZWAK hoor...Mijn euro's zijn zuiver hoor, dat daar geen misverstand over is.edit: Dorine kan ie nog een maatje groter...(groot genoeg voor eentje met een zwembad???)
Nou, wat zal ik slecht slapen vanacht zeg Dag elise
eidm get over it.tijger heeft haar belofte gehouden en dat vind ik sterk van d'r. Ik vind het erg ZWAK van jou dat je daar over blijft emmeren.En daarbovenop nog mensen gaan beschuldigen van valsemunterij... ZWAK hoor...Mijn euro's zijn zuiver hoor, dat daar geen misverstand over is.
edit: Dorine kan ie nog een maatje groter...(groot genoeg voor eentje met een zwembad???)
dat kan niet, maar als jij lief tegen mij doet zal ik niet meer boos zijn
tijger heeft de boot betaald, dit geld is om los te kunen gaan in de stad, op de boulevard of waar dan ook
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
1098 gasten en 33 vaste bezoekers
RealityTV vandaag