Auteur Topic: Secret Mole Org  (gelezen 754763 keer)

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:Off topic: Secret mole org
« Reactie #4600 Gepost op: 18-09-2003, 12:41:38 »
Je zult inderdaad maar zo'n baas hebben zeg. Kent iemand het verschijnsel, dat je baas je midden in je vakantie gaat opbellen, om te vragen of je wil komen werken?

Je MAG nee zeggen, maar doe je dat inderdaad, dan heb je meteen een probleem als je zelf eens iets nodig hebt van je baas, die doet dan ineens heel erg moeilijk als je de volgende keer ergens vrij voor moet hebben. Iedereen heeft toch recht erop om ongestoord van zijn/haar vakantie te mogen genieten? Zeggen ze: hij gaat niet weg, dus hij kan ook komen werken. ::) :-\

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #4601 Gepost op: 18-09-2003, 12:49:06 »
Ja, ik hoorde er laatst iemand over vertellen op dit forum  ;D

Ik zou gewoon zeggen: Geen gefuck, baas! Als ik in Italië zat, dan had je me ook niet opgebeld of ik even trug wou komen. Vakantie is vakantie, basta. Als je echt iemand nodig hebt wil ik wel trug komen, maar alleen als ik hetzelfde salaris krijg als jij nu hebt!

Anders weet je baas ook meteen dat je makkelijk over je heen laat lopen en alles van je gedaan krijgt.

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #4602 Gepost op: 18-09-2003, 14:44:01 »
mij bellen ze eigenlijk altijd  ;D
vandaag of ik over een half uurtje misschien kon komen werken
gisteren of ik in kon vallen bij de Traiteur
bij de traiteur afdeling ben ik dus 3 maanden geleden ontslagen, en toen ben ik in dezelfde winkel achter de kassa gegaan
vervolgens bellen ze me aldoor of ik even in kan vallen  :-\

dus ze hebben me ontslagen omdat ik blijkbaar niet goed genoeg was, maar als ze hard een invalster nodig hebben ben ik opeens wel goed genoeg... naja, dan mogen ze oprotten hoor  >:(
*kijkt kwaad*

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4603 Gepost op: 18-09-2003, 15:00:33 »
*kijkt samen met Floor boos mee >:(
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #4604 Gepost op: 18-09-2003, 16:01:17 »
Vreemd hoor Annuh? Ik zou eens goed nakijken of je niet een ontslagbrief had moeten krijgen. Het kan zijn (weet het niet zeker) dat nu je contract stilzwijgend verlengd is...Ben je nog ingepland voor de komende week?
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #4605 Gepost op: 18-09-2003, 16:38:58 »
Ik moet morgenavond geloof ik werken. En bij ons is het gewoonte om een brief te krijgen dat je contract verlengd is. Alleen had ik nu een vast contract aangeboden moeten krijgen... Morgen voordat ik begin met werken (hopelijk dan...) zal ik het wel te horen krijgen. Zo erg zou ik het niet vinden als ik niet meer hoef te komen, was het toch wel een beetje beu. Maar ik had geen zin om iets anders te zoeken ;) (stel je voor, dan moet je moeite doen).

• Forumlid
« Reactie #4606 Gepost op: 19-09-2003, 19:27:47 »
psst, er is een nieuwe Cora gesignaleerd  :-X

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #4607 Gepost op: 19-09-2003, 21:57:44 »

??

Ik heb een vast contract gekregen bij de AH ;D ! Ik mag blijven en wel zo lang ik wil (of zij mij willen, maar ik ben zo lief dat ze me wel willen houden ;) )

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #4608 Gepost op: 19-09-2003, 21:58:46 »
Je zult inderdaad maar zo'n baas hebben zeg. Kent iemand het verschijnsel, dat je baas je midden in je vakantie gaat opbellen, om te vragen of je wil komen werken?

Ja! Ik werd op Rhodos 2 (!!) keer gebeld door de AH of ik wilde komen werken. Ik heb mooi niet opgenomen, kost mij ook geld! En toen ik terug was en degene wilde spreken die zo debiel was om mij op vakantie te bellen, wist niemand er van... YEAH RIGHT ::)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4609 Gepost op: 22-09-2003, 10:01:56 »
Soms kunnen klanten echt zo moeilijk doen >:(
Krijgen ze een leenauto mee, klaagt tie dat de auto te klein is en dat er reclame van ons op zit. Rij dan geen schade ::) En dan rij ik zijn auto ff aan de kant vraag tie aan mijn collega of ik wel kan rijden :o >:( >:( >:(

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #4610 Gepost op: 22-09-2003, 10:08:13 »
ja dat krijg je de meeste kerels niet uit hun hoofd gepraat, dat vrouwen niet auto zouden kunnen rijden.
die van mij ook, totaal geen vertrouwen, en zich overal mee bemoeien. Ik was blij dat ik van mijn rij-instructeur af was (aardige vent overigens) maar mijn vriend is nog 10 x erger. :'(
we're back :(

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #4611 Gepost op: 22-09-2003, 10:14:34 »
Tja, Tijgertje, sommige mannen leven nog in het Stenen Tijdperk, en lopen letterlijk/figuurlijk (doorhalen wat niet van toepassing is) nog met hun knots te zwaaien.

Ja! Ik werd op Rhodos 2 (!!) keer gebeld door de AH of ik wilde komen werken. Ik heb mooi niet opgenomen, kost mij ook geld! En toen ik terug was en degene wilde spreken die zo debiel was om mij op vakantie te bellen, wist niemand er van... YEAH RIGHT ::)
Maar Annuh,

Weten die AH-hersenlozen niet dat jij hun nummer met datum en tijd in je mobieltje hebt staan? Het gaat dan doorgaans om de laatst-ontvangen gesprekken. Nee, de AH-mensen hebben gelijk: zo'n telefoon bij Albert Heijn gaat je uit zichzelf opbellen.

Ik bedoel: zo vaak zul je tijdens je kantie niet gebeld zijn, dat andere nummers die twee oproepen van AH eruit hebben gedrukt? Je zegt dat je lief bent, maar zo lief dat je telefoon continu over gaat? :-\

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #4612 Gepost op: 22-09-2003, 12:00:56 »
Gna gna...

Bad memories... Bellen en AH, dat kan nooit goed gaan. Interne communicatie is er dan ook bijna niet bij de AH. Zo heb ik ooit wel eens (lees 3x) een ontslagen medewerkster gewoon ingepland en opgebeld en dan gaat zo'n gesprek ongeveer zo: "Hoi, met Sjors. Ik vroeg me af of jij vandaag nog kon werken... Maar ik mag toch niet meer werken? Ow... Heb je een klein momentje? (Gesprekje met de baas) Ja, dat is inderdaad waar, ik mag je niet meer inplannen. Sorry hoor... Maar ik zie hier dat je je sleutels nog in moet leveren. Wanneer denk je dat je dat komt doen... en zo nog een beetje een gesprekje.

Ja, die AH en communicatie. 't Is niet veel. Wel een mooi boekje overigens...
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #4613 Gepost op: 22-09-2003, 12:41:03 »

waar??  >:(

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #4614 Gepost op: 22-09-2003, 15:36:17 »
Maar Annuh,

Weten die AH-hersenlozen niet dat jij hun nummer met datum en tijd in je mobieltje hebt staan? Het gaat dan doorgaans om de laatst-ontvangen gesprekken. Nee, de AH-mensen hebben gelijk: zo'n telefoon bij Albert Heijn gaat je uit zichzelf opbellen.

Ik bedoel: zo vaak zul je tijdens je kantie niet gebeld zijn, dat andere nummers die twee oproepen van AH eruit hebben gedrukt? Je zegt dat je lief bent, maar zo lief dat je telefoon continu over gaat? :-\

Tuurlijk wel ;) . Nee, het staat er volgens mij nog wel in. Maar niemand weet het... die telefoon heeft handjes ofzo en kan schijnbaar zelf dingen intoetsen ::) .
De AH was een paar jaar geleden ook leuk bezig... ik was ontslagen bij de Jan Heijnstraat (grote AH) omdat ik op vakantie wilde in de grote vakantie (goh... gek he?). Ik werd begin augustus ontslagen. Tot en met november heb ik iedere maand 400 gulden op m'n rekening. Heb ik natuurlijk nooit iets van gezegd... maar vond het wel handig!

• Forumlid
« Reactie #4615 Gepost op: 22-09-2003, 15:52:05 »
waar??  >:(

Laatst aangemeld hier, er stond 'Een warm welkom voor Cora, ons nieuwste lid' Alleen ben ik vergeten om haar welkom te heten, laat staan een 'warm welkom'.

'Waar is de org gebleven?'  :P

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #4616 Gepost op: 22-09-2003, 20:45:33 »
'Waar is de org gebleven?'  :P
We zijn met hele geheime dingen bezig ;D

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #4617 Gepost op: 23-09-2003, 10:06:51 »
Laatst aangemeld hier, er stond 'Een warm welkom voor Cora, ons nieuwste lid' Alleen ben ik vergeten om haar welkom te heten, laat staan een 'warm welkom'.

ik heb der gewoon verwijderd! oprotten!  ;D >:(

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #4618 Gepost op: 23-09-2003, 10:08:17 »
Groot gelijk... er is hier maar 1 Cora en dat ben jij  ;D

• Forumlid
« Reactie #4619 Gepost op: 23-09-2003, 12:43:04 »
 :o Kan jij dat? psssst ik heb hier ook nog een lijstje met namen, zou jij misschien....?  ;D