Dat doe ik dus ook altijd. Wij gaan altijd meet een groepje een hele avond karten voor een bepaald bedrag. Ik heb gister zo'n 6 heats gereden en zit dus nu onder de blauwe plekken en heb spierpijn. Tja, je moet er iets voor over hebben he.
Neem jij dan ook altijd zo'n kussen? Ik wel, mijn rug was altijd helemaal kapot na het karten.
Was wel leuk een paar maanden geleden op een bedrijfsfeestje. Toen gingen we ook karten. Er waren 3 groepen en de 1e 3 gingen door naar de finale en de beste nr. 4 van die 3 groepen. We moesten eerst 3x karten en dan hadden we dus die winnaars en die moesten dan nog dus 1x de finale rijden. Zat ik dus toch ff bijna in de finale!
Ik was dus 4e in mijn groep geworden en helaas voor mij de 1 na beste 4e, dus zat ik er net niet in... :'( Was wel leuk want de rest waren dus allemaal "gozers", nou ja, op nog 1 meid dan (zit op een andere vestiging ook op de receptie) maar zij was ergens in het midden geeindigd. Maar toen die vent dus zei dat ik misschien in de finale zat (de andere groep was nog aan het karten) keek iedereen wel ff naar mij... Is toch wel leuk
Toen zei er eentje dat hij het wel stoer vond dat ik zo goed kon rijden zei ik dat ik toch gewoon dezelfde kart had als de rest (ja, is toch zo?) maar hij kon alleen maar meiden die of niet eens in een kart durven te stappen (omdat haar nagel misschien kan breken ofzo
) of dat ze het gas niet durven in te trappen en ongeveer 10x worden ingehaald ofzo.