Auteur Topic: Secret Mole Org  (gelezen 752943 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Off topic: Secret mole org
« Reactie #2300 Gepost op: 9-04-2003, 09:42:49 »
heb pas geleden nog een kinderfeestje gehad... pffffffffff. 10 ruzieende meiden..  ;D

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #2301 Gepost op: 9-04-2003, 09:43:33 »
Klinkt goed!!!
Alvast heel veel plezier!! (en sterkte :) )

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Dee-

• Forumlid
  • abcD
« Reactie #2302 Gepost op: 9-04-2003, 09:47:30 »
Bedankt, Pino. Er komen 9 erg lieve, rustige meiden op bezoek, dus het zal allemaal wel goed gaan. Ik zie meer op tegen de boodschappen en het opruimen  :(

Ik ga gaten graven

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #2303 Gepost op: 9-04-2003, 09:47:44 »
Mijn zusje woont een poosje aan de (bijna ::))andere kant van Nederland en ze zat een beetje in de problemen enzo. Ze heeft een hele poos nix van zich laten horen en iedere keer smoezen verzinnen als ik langs wilde komen :'(  Ik heb haar sinds kerst niet meer gezien.
Gelukkig gaat het nu stukken beter en ze had me gister gebeld of ik zondag langs wilde komen. Natuurlijk wil ik komen! :D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #2304 Gepost op: 9-04-2003, 12:45:30 »
Goeiendag :o. 9 meiden, das ook niet niks! Heb je de kiet wel vol waarschijnlijk (of een hele grote kiet natuurlijk  :D )

Leuk Tijgertje! Kan me voostellen dat je 'r gemist hebt!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #2305 Gepost op: 9-04-2003, 14:26:09 »
ach met een zooi van die meiden is het altijd een zooi..  ;D
ik had tegen mijn dochter(8) gezegd: je mag 6 kinderen uitkiezen voor je feestje waarvan 2 die nooit ergens worden uitgenodigd... nou dat werd oorlog natuurlijk want ze kon niet kiezen. dus toen had ik er 10. pffffffff

Offline Talpa

• Forumlid
« Reactie #2306 Gepost op: 9-04-2003, 15:21:26 »
ik had tegen mijn dochter(8) gezegd: je mag 6 kinderen uitkiezen voor je feestje waarvan 2 die nooit ergens worden uitgenodigd.

Vind ik heel goed van je, Cora, om er bij te zeggen: 2 die nooit ergens uitgenodigd worden. Goed dat je daar rekening mee houdt! Applaus van mij en dat meen ik. :D

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #2307 Gepost op: 9-04-2003, 15:58:11 »
Hey, ja tof van je CB.

Ik kwam hier even langs om te zeggen dat ik alweer op de 700 posts zit. Nog even en ik zit op de 1000. Ik ga echt snel [color=F8FFF1](niet snel genoeg om jullie bij te houden natuurlijk. Maar goed, het gaat om het idee)[/color]

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Talpa

• Forumlid
« Reactie #2308 Gepost op: 9-04-2003, 15:59:39 »
En ik ben over de 400 gegaan zonder dat ik het in de gaten had. Elmar, gefeliciteerd!

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #2309 Gepost op: 9-04-2003, 16:01:30 »
Jij ook Talpa..

Btw, leuke avatar ;D

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Talpa

• Forumlid
« Reactie #2310 Gepost op: 9-04-2003, 16:13:19 »
Dank je. Tja, een mens verveelt zich wel eens he?
En als er volgend jaar geen Mol meer komt moet er toch een alternatief zijn. :P

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #2311 Gepost op: 9-04-2003, 16:17:04 »
Mijn dochter wil een kinderfeestje thuis. Dus twister, snoepduiken, cake versieren, kleien met das pronto, stoelendans, een speurtocht met crypische omschrijvingen door het huis en afsluiten met een tortillabuffet. Ze is 9 geworden, maar vindt dit toch nog echt de leukste manier om haar verjaardag te vieren.
toen ik ong zo oud was (mss nog wel iets ouder) kon ik me ook met geen mogelijkheid voorstellen dat ik het ooit leuker zou vinden om mijn verjaardag te vieren zoals mn moeder (alleen maar zitten en kletsen ::)) dan zoals ik deed, met spelletjes... ;D Haha en mijn verjaardagen nu zijn uiteraard alleen nog maar zitten en kletsen en ik kan me niets leukers meer voorstellen ;) ;D!

Cora, idd een super idee van je dat je dat erbij zegt! Maar 6 mensen uitnodigen is ook wel weinig hoor... :-X (ik vond dat vroeger ook altijd, dat ik veel te weinig mensen uit mocht nodigen - op mijn laatste verjaardag mocht ik gelukkig 24 mensen uitnodigen ;D maar dat had ik dan ook als cadeautje gevraagd zeg maar)

Offline Dee-

• Forumlid
  • abcD
« Reactie #2312 Gepost op: 9-04-2003, 16:32:03 »
Ik vind het eigenlijk wel heel leuk hoor dat ze het leuk vindt om thuis te vieren. De kinderen die komen vinden het ook vaak erg leuk. Ze maken dat niet zo vaak meer mee, de meeste feestjes zijn toch in de dierentuin of in ballorig ofzo. Vorig jaar hebben we een soort zeskamp in het park gedaan. Dat was helemaal een groot succes, maar daar is het nu niet echt weer voor.

Bij mijn oudste in de klas zitten gelukkig geen kinderen die nooit worden uitgenodigd. Het is een leuke hechte groep, met wat subgroepjes.

En 9 kinderen vind ik echt het maximum hoor op deze leeftijd. Stelregel is hier dat het aantal kinderen maximaal gelijk is aan de leeftijd plus 1. En dan weer maximaal 9 of 10, als het zo uitkomt, maar vertel dat niet aan mijn kinderen. (En ik heb er zelf ook nog 4) Nu passen ze met een beetje passen en meten nog aan de keukentafel om te knutselen of eten.
Als ze straks ouder zijn en dansen en op de bank gaan zitten kletsen, dan mogen ze er een stuk meer uitnodigen. Dan ga ik wel bij de buren op bezoek of languit in bed TV kijken. Dan hoef ik ze niet meer bezig te houden.  ;)

Ik ga gaten graven

Groenenman

• Gast
« Reactie #2313 Gepost op: 9-04-2003, 18:50:14 »
Ik heb vandaag de dag vrij veel feestjes die vooral bestaan uit films kijken, bowlen ( een keer per maand vaste prik met wat vrienden ) en kletsen, aan het eind van het jaar ook altijd met de hele klas een slaapfeest bij iemand in een legertent echt lachug, alleen wel de volgende dag erg moe

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #2314 Gepost op: 9-04-2003, 20:31:27 »
Ik heb zaterdag een verjaardag van 2 meisjes uit mn klas, en zondag van mn nichtje uit Heerlen. [color=fffff1]jaja Ovide ik kom naar je toe!;)[/color]
Das dus wel erg leuk, alleen kost het me een fortuin aan cadeautjes... ::) en het is ook altijd weer lang zoeken voor je iets leuks hebt gevonden, want ze weten meestal zelf niets dat ze willen hebben, alleen maar 'geen fotolijstjes' ofzowiets ::). Owja, volgende week zondag ook nog verjaardag van een ander nichtje :), die wordt, uhm, 9 alweer?! :o menn ja ze is al 9... ik weet nog dat ze geboren werd hahaha ik word oud ;D maar goed, daar gaan mn ouders ook mee naartoe, dus hoef ik het cadeautje niet zelf te betalen ;). Ook errug leuk om daar weer eens te komen. Blabla. Dit is echt totaal niet interessant maar goed. We hadden het over verjaardagen he ::). Weet iemand nog een leuk cadeautje voor een meisje dat 18 wordt??

Owja, slaapfeestjes... hoor ik niet zo vaak eik. Als het bij een jongen thuis is of er zijn (te veel) jongens aanwezig, mag ik nooit blijven slapen ::) :(.

« Laatst bewerkt op: 9-04-2003, 20:31:53 door Annemieke »

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #2315 Gepost op: 9-04-2003, 20:47:12 »
Waar je altijd mee kan aankomen is bv douche-gel (of badzooi als je weet dat ze een bad thuis hebben) en de zelfde geur body-lotion.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #2316 Gepost op: 9-04-2003, 20:58:48 »
Mijn broertje nodigde vroeger altijd een jongetje uit dat nooit ergens gevraagd werd. Helemaal uit zichzelf. Hij vond dat jongetje zielig volgens mij. Nou is dat eigelijk helemaal niks voor mijn broertje, die is niet zo sociaal wat dat betreft (ook weer niet asociaal, maar jullie begrijpen wat ik bedoel). DAt jongetje vond dat natuurlijk heel leuk, maar hij was dan zo zenuwachtig dat hij ergens naartoe mocht, dat hij standaard moest overgeven zodra ie binnen was en zich heel ziek voelde. Dan moest mn moeder die moeder weer bellen om hem te komen halen. Echt zo zielig...
En als dat jongetje jarig was, nodigde hij allen mn broertje uit. Schattig he?

Tsja, kinderfeestjes zijn wel leuk, maar natuurlijk alleen als je niet zo'n kind bent dat nooit ergens gevraagd werd. Goed initiatief dus Coor. Zo heeft ieder kind straks goede herinneringen.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #2317 Gepost op: 9-04-2003, 21:04:18 »
Mijn verjaardagen waren altijd DRAMA :-\
Op de basisschool niet, iedereen kwam die ik had uitgenodigd en het was altijd erg leuk. Op de mavo was dat anders. Alle vriendinnen (en zo heel erg veel waren dat er niet) die konden niet omdat ze naar kerstbal gingen (ik was geloof ik de enigste die niet op stijldansen zat ::))  Er kwamen er toen altijd maar 1 of 2 :'(   Niet leuk dus. Maar een week eerder kon niet want dan was iemand anders jarig en later ook niet want dan was het kerstvakantie en heel veel gingen er dan weg.

Offline Talpa

• Forumlid
« Reactie #2318 Gepost op: 9-04-2003, 22:57:21 »
Toen ik een kleuter was waren die mondharmonica's in. Mijn ouders waren ook altijd erg blij als ik weer eens ergens zo'n ding gekregen had.
Ze raakten ook altijd erg snel kwijt en ik zou echt niet weten hoe.  ??? ;D ;)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #2319 Gepost op: 9-04-2003, 22:58:42 »
Wij hadden van die neusfluiten op de basisschool, ken je die ook?