Wie heeft er RTL-boulevard gezien? Vanessa had uitgehaald naar Patries. Het was echt heel sneu. Volgens Vanessa had Patries te veel haar, niemand zat te wachten op een vrouw van 54 die haar borsten en haar doosje laat zien, Adam die met een open badjas in de badkamer stond en dat Patries dan zei 'er hangt wat, nee er staat wat' (op een bitchy manier), dat ze haar moedertaal moet spreken want ze praate te veel Engels enzo. Oja, en dat ze het belachelijk vond dat ze naar Duitsland botox ging halen en niet in Nederland of Belgie en dat ze niet bij haar hoefde te komen voor een behandeling.
Proef ik hier iets van jaloersigheid Vanes?
Ik heb 't gezien!
Ik kreeg ook 't idee dat Vanes gewoon jaloers is omdat zij niet gevraagd is om haar gezin dagelijks te filmen. Ze was Patries ook nog aan 't beschuldigen van haar ordinaire taalgebruik.....dan heeft ze Patty zeker nog nooit gezien.
Nou Vanes, we willen jouw gezin ook best wel op de tv zien hoor! Ik ben wel 'ns benieuwd hoe 'normaal', zoals je claimt dat 't is, jouw leven wel niet is.
Iemand trouwens Patries al gezien zaterdag? Omdat WIDM nu later kwam, kon ik om 21.00 uur fijn Adam en Patries al kijken. De ruzie om de auto's kwam nu eindelijk (ik meende dat die vorige week al zou komen
) en ik rolde weer van de bank af van 't lachen. Verder bespraken Patries en Adam de oorlog in Irak.....je kunt je voorstellen dat dit niet echt 'n diepgaand gesprek was.
Patries ging verder met haar zus op vakantie en belde wel 20 keer op 'n dag op om effe met Adam en Christina te babbelen en die babbel met Christina liep ook nog uit op 'n ruzietje waarbij Patries gewoon ophing. Adam had Patries trouwens 'n afgrijselijk en ontzettend groot schilderij gekocht wat hij ging ophangen aan de muur naast de trap.
Ik zal verder niks meer vertellen voor als jullie 't nog niet gezien hebben en van plan zijn woensdag nog te kijken.
Edit:
Oh, vers van de pers! Net bij Hart van Nederland: Patty is woedend op Joop van Tellingen, omdat hij haar 't monster Frankenstein heeft genoemt na haar 'niet zo charmant' met z'n lens te hebben vastgelegd.