Auteur Topic: Secret Mole Org  (gelezen 746379 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Off topic: Secret mole org
« Reactie #1400 Gepost op: 21-03-2003, 08:51:29 »
goeiemorgen tijger, elmar en storm!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #1401 Gepost op: 21-03-2003, 09:03:30 »
Goeiemorgen allemaal! Hier is 't ook prachtig weer...en dat voor 'n vrije dag!  :)

Helaas moet ik zo weer aan de slag met huiswerk enzo, maar misschien dat ik dat straks gewoon 'ns buiten ga maken voor de verandering.  ;)

Heeft iemand gisteren schreeuwlelijk Pat gezien? Ik heb iig weer genoten.  8)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #1402 Gepost op: 21-03-2003, 09:06:02 »
ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien....dat met die laserbehandeling. wat een dramaqueen he?

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #1403 Gepost op: 21-03-2003, 09:12:48 »
Laten we het ff doornemen voor Coor
*Patty zat op een dildo met sinasappelcondoom te zuigen in het restaurant waar Precil werkt
*Patty zag er zeer charmant uit toen ze ging laseren (zowel voor als na de behandeling ;D) En dan nog Rene die haar heel hard stond uit te lachen.

Weet iemand eigenlijk precies waar die ruzie nou over ging, heb de helft niet goed kunnen horen.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #1404 Gepost op: 21-03-2003, 09:15:42 »
ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien....dat met die laserbehandeling. wat een dramaqueen he?

Oh echt vreselijk. Ze zag er wel geweldig uit die morgen toen ze wakker werd met die plastic dingen voor haar ogen.  ;D

En dan in dat restaurant van Prescil? Die schaamde zich echt enorm voor haar moeder. (als ik Pat als moeder had, zou ik me daar altijd voor schamen maar goed) Zaten ze zo tegen elkaar te schreeuwen, terwijl andere mensen daar gewoon rustig probeerde te eten.  ::)

« Laatst bewerkt op: 21-03-2003, 09:17:32 door Han13 »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #1405 Gepost op: 21-03-2003, 09:16:48 »
Weet iemand eigenlijk precies waar die ruzie nou over ging, heb de helft niet goed kunnen horen.

Welke ruzie bedoel je precies?  ???

Ik ben 't al weer helemaal vergeten.....of ik heb 't uit m'n geheugen verbannen.  ;)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #1406 Gepost op: 21-03-2003, 09:20:15 »
oe ja dat met de dildo heb ik ook nog gezien.....schaamteloos!! roept dat stomme kind ook nog keihard door die zaak: " ja, ik hoef niet te zien hoe jij pijpt hoor!!" vreselijke ordi's..

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #1407 Gepost op: 21-03-2003, 09:22:37 »
Dat schreeuwde ze terwijl ze dus 'n tafel aan 't afruimen was. Je zag die mensen ook kijken van: in wat voor 'n ordinaire zaak zijn we nu dan beland?  ;D

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #1408 Gepost op: 21-03-2003, 09:23:28 »
Welke ruzie bedoel je precies?  ???

Ik ben 't al weer helemaal vergeten.....of ik heb 't uit m'n geheugen verbannen.  ;)
De zogenaamde "kleedkamerruzie". Dat wilden ze vorige week al uitzoeken, maar die vent had een advocaat ingehuurd om te voorkomen dat het op tv zou komen. Pat werd helemaal gek van die gozer en op een gegeven moment zag je ook dat hij aan haar zat, maar het gesprek was moeilijk te verstaan door de muziek.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #1409 Gepost op: 21-03-2003, 09:26:50 »
kortom ik was meer geschokter door patty dan van cnn  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #1410 Gepost op: 21-03-2003, 09:27:27 »
Oh die ruzie.....daar heb ik eerlijk gezegd ook niet zo veel van meegekregen.  :-\

Pat zat zich iig enorm op te winden. M'n vader begon op dat moment te schreeuwen vanuit de computer hier in de huiskamer of en (ik citeer) 'die ordinaire schreeuwlelijk niet uit kon'. Hij kon zich niet meer zo goed concentreren op z'n werk.  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #1411 Gepost op: 21-03-2003, 09:30:14 »
Ik heb trouwens ook erg moeten lachen om de manier waarop Patty haar wc en bad schoonmaakt. Eerst die hele wc met de pleeborstel en vervolgens gaat ze met diezelfde borstel haar bad schoon maken. M'n moeder zat te walgen op de bank, terwijl ik niet meer bijkwam van 't lachen.

En daarna fijn zo'n inzoom op de rest van de puinzooi in huis (bergen afwas enzo), terwijl Patty en Prescil vertrekken om te gaan winkelen.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #1412 Gepost op: 21-03-2003, 09:32:07 »
Ik heb trouwens ook erg moeten lachen om de manier waarop Patty haar wc en bad schoonmaakt. Eerst die hele wc met de pleeborstel en vervolgens gaat ze met diezelfde borstel haar bad schoon maken. M'n moeder zat te walgen op de bank, terwijl ik niet meer bijkwam van 't lachen.

En daarna fijn zo'n inzoom op de rest van de puinzooi in huis (bergen afwas enzo), terwijl Patty en Prescil vertrekken om te gaan winkelen.
:D :D gatverdegatver...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #1413 Gepost op: 21-03-2003, 09:32:58 »
En dan die scene met Gerard Joling? Ten eerste zei ze dat ze wat netter gekleed wilde gaan dus trok ze een ander shirt aan terwijl ze met een ouwe spijkerbroek rondhuppelde met een gat erin van 1m2? En in het restaurant had ze zoals gewoonlijk iets te veel wijn op en hadden ze (volgens mij, als ik het goed zag) hun tanden uitgedaan. Het zag er iig heel ranzig uit :-\

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #1414 Gepost op: 21-03-2003, 09:35:02 »

Ja, ik zat ook al te lachen daarom. En ook de wc bril deed ze met de pleeborstel. Lekker hygienisch :-\
En toen Patty zei over de zooi van Precil zoomden ze nog ff in op de afwas van Pat ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #1415 Gepost op: 21-03-2003, 09:40:06 »
We hadden natuurlijk kunnen verwachten dat ook Gerard 'n goede huisvriend van Pat en Rene zou zijn. Ik vond 't wel heerlijk hoe hij Pat af en toe beledigde. En zij maar lachen, omdat ze waarschijnlijk dacht dat hij 't als grapje bedoelde.....maar ik denk en ik hoop dat hij echt 't meende.  ;D

En die broek? Ja die vond ik ook wel iets TE, maar voor Patty is dat allemaal heel normaal waarschijnlijk. Maar ja, als zij naar 'n chique restaurant wil gaan terwijl 't lijkt alsof ze net in de prikkeldraad is blijven hangen, dan moet ze dat natuurlijk helemaal zelf weten. Haar ordinaire gedrag past ook niet zo goed bij sjieke kleren.  ;D

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #1416 Gepost op: 21-03-2003, 10:05:53 »
Ik ga der weer es vantussen. Ik moet over een uurtje op school zijn en ik ben nog niet helemaal klaar voor vertrek.

Mssl, Elmar

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #1417 Gepost op: 21-03-2003, 10:59:16 »
Dag Elmar! (enne, ik vind jou geen idioot hoor (kwurgh-topic) :)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #1418 Gepost op: 21-03-2003, 11:43:15 »
zo ben ik weer, ik heb net met stormpie koffie gedronken!  :)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #1419 Gepost op: 21-03-2003, 12:09:56 »
Toe maar. Een beetje koffie zitten drinken terwijl ik hier zit te zwoegen en te zweten.