Auteur Topic: Secret Mole Org  (gelezen 753553 keer)

maapie

• Gast
Re:Off topic: Secret Mole Org
« Reactie #5300 Gepost op: 10-11-2003, 21:25:56 »
*voelt zich heel vreemd dat ze nog nooit heel kort ergens ver weg is geweest*  :-[

[size=0](nou ja, engeland is op zich nog niet zo wer weg)[/size](jammer dat je er maar zo kort bent geweest idefix!)

Offline Robin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #5301 Gepost op: 11-11-2003, 09:09:16 »
Ik ben weleens een hele middag op Elba geweest.
Ook op een overvolle veerboot er naar toe, rond gereden op zoek naar een slaapplaats, geen enkel plekje voor mij en mijn vriendje, dus we waren Elba na een paar uur al zo zat dat we de overvolle veer maar weer terugnamen.

Was wel een mooi eiland, ga zeker nog een keer, maar dan boeken we eerst een slaapplekkie.
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #5302 Gepost op: 11-11-2003, 09:21:00 »
Goedemorgen!

Ik heb eigenlijk niets te vertellen, maar ik wilde wel even iedereen een hele goede morgen wensen. Bij deze!
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #5303 Gepost op: 11-11-2003, 09:40:45 »
Goedemorgen!

Ik heb eigenlijk niets te vertellen, maar ik wilde wel even iedereen een hele goede morgen wensen. Bij deze!

wat lief zeg... jij ook een hele goeiemorgen   :)

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #5304 Gepost op: 11-11-2003, 12:08:27 »
*voelt zich heel vreemd dat ze nog nooit heel kort ergens ver weg is geweest*  :-[

[size=0](nou ja, engeland is op zich nog niet zo wer weg)[/size](jammer dat je er maar zo kort bent geweest idefix!)

Ja inderdaad wel jammer van dat weekje, ik had me er wel op verheugd om die mensen  weer te zien, en eens wat meer van Engeland te zien.
Maar ik ben verder niet zo'n Engeland liefhebber. We zijn er een keer op zomervakantie geweest 3 weken en toen zat ik de dagen af te tellen om weer naar huis te gaan. Mijn vriend vond het helemaal geweldig (stoomtreinen  ::) ) dus ik heb daar toen niks van laten merken, maar toen we dus die dag heel kort waren, had ik datzelfde gevoel weer. Ik weet niet wat het is, ik voel me daar gewoon niet thuis.
Ik vond het dus wel jammer dat het niet doorging, maar tis niet dat ik er heel erg zwaar van baalde ofzo.

we're back :(

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #5305 Gepost op: 11-11-2003, 13:19:38 »
Ik ben ooit eens met mijn ouders en broers op vakantie geweest in Torquay (zuid Engeland) en dat was zo gaaf...  8)

Met palmbomen en mooie stranden, we hebben allemaal leuke dingen gedaan en bekeken en zijn ook nog een weekend naar Londen geweest. Ik vond het echt een hele gave vakantie en wil graag nog een keertje terug met mijn eigen gezinnetje.

En de Engelsen vond ik heel erg leuk. Heel relaxed.

Engeland krijgt van mij een dikke 9  ::ok:: ... Denemarken daarentegen krijgt een 1- ... wat een SAAI land.  :-X

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #5306 Gepost op: 11-11-2003, 16:10:54 »
Weet je dat Torquay de plaats is die model heeft gestaan voor Fawlty Towers?

Ik heb een keer een treinrit gemaakt van Lund (Zuid-Zweden) naar Stockholm. Telefonisch plaats gereserveerd voor 3 overnachtingen. Kom ik in het hotel: geen plaats voor een alleenreizende, maar wel voor twee personen!!! Kon ik die kamer TOCH krijgen, alleen als ik ook voor twee personen apart de volle prijs betaalde.

Na een bezoekje aan het toeristisch Info-center, restte mij niets anders dan de nachttrein terug naar Lund te nemen: na een verblijf van amper 6 uur in Stockholm. Dat was wel een beetje duurder dan later dat middagje in Azië.......

Omdat ik TOCH moest slapen, vond ik de toeslag voor de couchette niet eens zo'n ramp: omgerekend 15 gulden (heb ik het wel over 20 jaar geleden)

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #5307 Gepost op: 11-11-2003, 16:15:55 »
Ik ben ooit eens een middagje in Belgie geweest, naar het bierpaleis (of was het nu bierparadijs)...
Iig, we gingen daar altijd bier en frisdrank halen omdat ze daar dezelfde flesjes hebben hadden als in Nederland maar je hoefde geen statiegeld te betalen... ;D
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #5308 Gepost op: 11-11-2003, 16:25:53 »
En er ontbreekt een deel van het verhaal........je leverde ze hier in Nederland in, zodat je je heel goedkoop een slag in de rondte hebt kunnen drinken, of was jij zo eerlijk die flesjes niet mee te nemen de grens over? Oeps, je nam ze dus idd mee de grens over, had het volgens mij niet goed gelezen

Hetzelfde kon in het gulden-tijdperk met de Spa-flessn. In België zonder statiegeld, in Nederland herkende de automaat (bij een persoon inleveren zou niet zijn gelukt), de flessen als statiegeldflessen. Dat leverde korte tijd dus een gulden per fles op, terwijl die Spa in België 12 Bfr (ongeveer 60 cent kostte). Hele kratten werden er dus meegesleept, de grens over.

Na het gelijktrekken van de statiegeld-tarieven, en het invoeren van statiegeld op die Spa-variant bleven ze in België plotseling met grote voorraden zitten.
« Laatst bewerkt op: 11-11-2003, 16:27:55 door bodejosm43 »

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #5309 Gepost op: 11-11-2003, 17:45:20 »
Ik ben ooit eens een middagje in Belgie geweest, naar het bierpaleis (of was het nu bierparadijs)...

Zo kom ik iedere zondagochtend 2 keer 10 minuten in België, omdat ik dan naar Zundert moet, en dat is via België.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5310 Gepost op: 11-11-2003, 19:03:46 »
Ik ben ooit eens met mijn ouders en broers op vakantie geweest in Torquay (zuid Engeland) en dat was zo gaaf...  8)

Met palmbomen en mooie stranden, we hebben allemaal leuke dingen gedaan en bekeken en zijn ook nog een weekend naar Londen geweest. Ik vond het echt een hele gave vakantie en wil graag nog een keertje terug met mijn eigen gezinnetje.

En de Engelsen vond ik heel erg leuk. Heel relaxed.
Ik ben deze vakantie met mijn ouders en mijn broertje naar Kingsbridge geweest. Dat is niet zo ver van Torquay vandaan, en ik von het inderdaad machtig :P

Echt leuk, ik ben het compleet met je 9 eens ::ok::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #5311 Gepost op: 13-11-2003, 15:08:52 »
Nu we toch aan het voortborduren zijn op het  theama: zo kort mogelijk in het buitenland zijn: ik ben tijdens mijn werk soms een paar minuten lang in België en tegelijkertijd in Nederland. Rara hoe zou dat in elkaar zitten? :-\ 8)

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #5312 Gepost op: 13-11-2003, 15:12:52 »
dan sta je op de grens ;D

Wat ook leuk is om in drie landen tegelijk te zijn ::vergroot:: ;D
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline lebon simon

• Forumlid
« Reactie #5313 Gepost op: 13-11-2003, 15:14:48 »
Nu we toch aan het voortborduren zijn op het  theama: zo kort mogelijk in het buitenland zijn: ik ben tijdens mijn werk soms een paar minuten lang in België en tegelijkertijd in Nederland. Rara hoe zou dat in elkaar zitten? :-\ 8)

's Raden... Je probeert langs alle mogelijke grensposten Belgie binnen te dringen, maar je wordt steeds weer teruggestuurd ?  ;) :D

(Ja, 'kweet het, de douanes zijn er niet meer...)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #5314 Gepost op: 13-11-2003, 15:55:38 »
EIDM heeft gelijk, ik STA niet alleen op de grens, langs een woonwijk waar ik bezorg, loopt de landsgrens. Heel vaak kan ik ontzettend veel tijd besparen door over het paadje te lopen, dat precies over die grens loopt.

Hondenbezitters maken daar vaak misbruik van: ze laten hun viervoeter in België hun behoefte doen, dan hoeven ze dat niet op te ruimen. Niet dat een hond kan ruiken waar die grens loopt, maar het veld waar het paadje langs loopt, is België, en het pad is de feitelijke grens, die loopt precies over het midden ervan.

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #5315 Gepost op: 14-11-2003, 09:46:45 »
Goedemorgen!

Wisten jullie al... dat het bijna weekend is!  ::ok::

Ik heb zin in het weekend  :D
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #5316 Gepost op: 14-11-2003, 09:48:46 »
het wordt tijd dat tijgertje terugkomt......

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #5317 Gepost op: 14-11-2003, 09:54:54 »
Mee eens, Tijger we missen je!!

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #5318 Gepost op: 14-11-2003, 13:02:48 »
Goedemorgen!

Wisten jullie al... dat het bijna weekend is!  ::ok::

Ik heb zin in het weekend  :D

Ik dacht gisteren ook dat mijn weekend begonnen was... werd ik vanmorgen om 8 uur gebeld of ik wilde invallen voor een zieke collega.
Dus ik heb de hele ochtend gewerkt en heb nu eindelijk weekend  :D

Offline mollinde

• Forumlid
« Reactie #5319 Gepost op: 14-11-2003, 13:46:03 »
had gisteren al weekend ;D, moet wel zondag weer werken hoor, maar toch heerlijk 3 dagen vrij :D ::ok::

Wat kort in een ander land betreft: wij zijn eens verdwaald op zoek geweest naar een benzinepomp op de grens van Belgie, Frankrijk en luxemburg. Reden een half uurtje het ene land in, het andere uit en zo maar door.  ;D  ;D

Wel bijzonder dat je gewoon aan de wegen en lantaarnpalen al kunt zien in welk land je zit. Daar heb je eigelijk geen borden voor nodig, zoals het verschilt. De wegen in luxemburg zijn super, die in frankrijk normaal en in belgie slecht.

Ik vond het wel leuk hoor :D :D
stap voor stap