Voor Lowprofile en Pino:
Sorry, maar ik heb er deze keer niet bijgezet dat ik uitga van het laatste bericht dat geplaatst is in deze topic. Ik kan niet voor iedereen nagaan of ze inmiddels verandert zijn van mening. Daarbij is het ook alleen maar een schetsje van hoe de meningen ongeveer verdeeld zijn en Lowprofile, je maakt me erg nieuwsgierig naar je Molkeuze. Ik hoor het wel na de finale, wie je verdacht en waarom.
Niets aan de hand hoor over jouw opsomming.
Alleen had ik in het begin van het spel Inge intuitief gekozen. Ondertussen heb ik het allemaal uitgedokterd en nu is mijn molkeuze (misschien Inge, misschien niet) op bewijzen gesteund.
Wat mijn molkeuze betreft: ik heb al gezien dat er meer mensen op dit forum zijn die het net zo zeker weten als ik en die dezelfde hebben. Alleen kunnen zij hun mond houden. Ik ben nogal een babelaar.
En om jullie nog meer te frusteren... alle aanwijzingen staan gewoon op dit forum, want ik heb niets op video opgenomen.
Ik zal - als Mollemans akkoord gaat - hem binnenkort een uitgewerkte argumentatie overmaken met alle hints die naar de mol verwijzen. Die kan dan op het forum gezet worden na 9 maart. Dan kunnen we controleren voor de epiloog-uitzending.