Auteur Topic: De Uitslag 2003  (gelezen 9328 keer)

Offline Migo

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De mol die zie je
De Uitslag 2003
« Gepost op: 19-01-2003, 21:46:09 »

Op de site www.demol3.be staat onder de kop deelnemers gewoon de uitslag

Sandra, Stijn, Walter zijn naar mijn mening de finalisten. De laatste is Christophe en die is vandaag afgevallen

Nu kijken of ik gelijk heb................

« Laatst bewerkt op: 19-01-2003, 21:47:50 door Migo »
Men kan nooit liegen door te zeggen "Ik lieg"

Offline Lauren

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Koekoek!
Re:De Uitslag 2003
« Reactie #1 Gepost op: 19-01-2003, 21:49:19 »
Sorry maar waar zie jij de uitslag staan dan??

Koekoek!

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #2 Gepost op: 19-01-2003, 21:51:08 »
Ik bemerkt enige pixels... kan ge-ëdit zijn.

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Migo

• Forumlid
  • De mol die zie je
« Reactie #3 Gepost op: 19-01-2003, 21:51:33 »
Sorry maar waar zie jij de uitslag staan dan??
de namen staan op het plaatje van links naar rechts
eerst Sandra, dan Stijn dan Walter etc....

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #4 Gepost op: 19-01-2003, 21:52:13 »
Het is geod met je ;)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Lucretia

• Forumlid
  • Shaunie
« Reactie #5 Gepost op: 19-01-2003, 21:52:13 »
Raar dat ik dit dan niet zie. Waarschijnlijk zelf gedaan? Lijkt me ook wel erg sterk dat ze dit doen, gelijk einde van mol3.

Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Offline broer

• Forumlid
  • Broodnodig.
« Reactie #6 Gepost op: 19-01-2003, 21:52:18 »
Grappig. Ik verplaats 'm ff naar de huiskamer.

Achteloos...

Offline Migo

• Forumlid
  • De mol die zie je
« Reactie #7 Gepost op: 19-01-2003, 21:52:40 »
Ik bemerkt enige pixels... kan ge-ëdit zijn.

Is door mijzelf ge-edit om het duidelijker te maken

Offline Z-Man

• Forumlid
  • De Mol Is Wonderful
« Reactie #8 Gepost op: 19-01-2003, 21:52:52 »
Niets is wat het lijkt.....

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 19-01-2003, 21:54:07 »
ik zie op de site helemaal niks meer hoor... en het zou me verbazen moesten de sitemensen nu al de mol kennen...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 19-01-2003, 22:06:27 »
Migo bedoelt gewoon dat wanneer je naar de site gaat en je klikt op "de deelnemers" krijg je deze reeks namen te zien. Hij heeft zelf daarbij gezet hoe hij deze reeks wil interpreteren... (Dus afvallers aan de linkerkant enz.)

Hij lijkt mij té makkelijk, mischien werkt het een paar week, net als die slangentheorie van NL-MOL 3...

Maar deze hoeft toch niet naar de huiskamer? Hij is wel serieus bedoeld. :)

Gr. B.

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 19-01-2003, 22:14:10 »
ah azooooo ! ja sorry, soms wat achterlijk  ::) maar dan nog geldt mijn zelfde argument: weten de sitemensen dan wie het is? zou me verbazen

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 19-01-2003, 22:20:07 »
Ik denk eerlijk gezegd dat 't alleen toeval is dat Christophe helemaal achteraan staat. Als volgende keer namelijk Bruno en daarna Corry zou afvallen, dan zouden we al 't hele verloop van de serie weten. En 't lijkt me toch niet dat dit de bedoeling is van de makers. Meestal geven ze zo'n hint (dus over de volgorde van afvallen) wel, maar die zit dan 'n stuk lastiger in elkaar, zodat we 'm pas verderop in de serie of pas na afloop kunnen ontdekken.  :)

Ik vind dit topic trouwens ook gewoon in 't VRT-forum thuishoren, dus ik verplaats 'm weer terug. Sorry broer!  :-[

« Laatst bewerkt op: 21-01-2003, 14:57:04 door Han13 »

Offline Migo

• Forumlid
  • De mol die zie je
« Reactie #13 Gepost op: 19-01-2003, 23:36:17 »
Migo bedoelt gewoon dat wanneer je naar de site gaat en je klikt op "de deelnemers" krijg je deze reeks namen te zien. Hij heeft zelf daarbij gezet hoe hij deze reeks wil interpreteren... (Dus afvallers aan de linkerkant enz.)

Hij lijkt mij té makkelijk, mischien werkt het een paar week, net als die slangentheorie van NL-MOL 3...

Maar deze hoeft toch niet naar de huiskamer? Hij is wel serieus bedoeld. :)

Gr. B.

Eindelijk iemand die mij begrepen heeft.
Na wat denk werk............

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 20-01-2003, 00:07:50 »
ah azooooo ! ja sorry, soms wat achterlijk  ::) maar dan nog geldt mijn zelfde argument: weten de sitemensen dan wie het is? zou me verbazen
Ik moet echt diep nadenken (=zwaar voor me), maar ik meen dat tijdens de 2e serie was er iets met het rijtje kandidaten op de site. Iets met de finaltisten die niet op alfabetische volgorde stonden maar als op alfabetische volgorde als mol, winnaar en verliezer...
Maar ik dacht dat het uiteindelijk niets bleek te zijn, maar het was toch leuk! :)
En wie weet zit er dit jaar wel eens een supertip op...  ;)

Ik denk eerlijk gezegd dat 't alleen toeval is dat Christophe helemaal achteraan staat. Als volgende keer namelijk Bruno en daarna Corry zou afvallen, dan zouden we al 't hele verloop van de serie weten.
Dat weet je nog niet, het kan net zo goed weer een "hoax" zijn net als die slangentheorie. De houdbaarheidsdatum bleek toen na 5 afleveringen verlopen te zijn...

Citaat
En 't lijkt me toch niet dat dit de bedoeling is van de makers. Meestal geven ze zo'n hint (dus over de volgorde van afvallen) wel, maar die zit dan 'n stuk lastiger in elkaar, zodat we 'm pas verderop in de serie of pas na afloop kunnen ontdekken.  :)
Ik vind m idd wel erg simpel, zelfs te simpel voor een hoax.

Of jouw openingspost was gewoon te vaag. ;)

Gr. B.

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #15 Gepost op: 21-01-2003, 03:39:11 »
Ik denk het niet, Migo.
Wat Bertha bedoelt is dat men vorig jaar ook een dergelijke theroie had ontwikkeld (de slangetjestheorie).
Deze theroie klopte enkele weken, werd daarna zelfs wat "bijgestuurd" om nog enkele weken te kloppen, maar was uiteindelijk totale onzin.
Bertha zegt dus eigenlijk tegen jou dat je "belazerd" bent door een ouderwetse WIDM-team truuk.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 21-01-2003, 20:18:19 »
Ik denk het niet, Migo.
Ik denk dat Migo goed begreep wat ik dacht goed begrepen te hebben. Naar ik nu begrijp bedoelde hij het ook zo.

Citaat
Wat Bertha bedoelt is dat men vorig jaar ook een dergelijke theroie had ontwikkeld (de slangetjestheorie).
Deze theroie klopte enkele weken, werd daarna zelfs wat "bijgestuurd" om nog enkele weken te kloppen, maar was uiteindelijk totale onzin.
Bertha zegt dus eigenlijk tegen jou dat je "belazerd" bent door een ouderwetse WIDM-team truuk.
De kans is nog heel groot dat dit echt helemaal niets is. Eerst moet Bruno eens afvallen volgende week, voordat we uberhaupt kunnen spreken van iets van een "aanwijzing".  :)

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #17 Gepost op: 21-01-2003, 22:07:07 »
Ik moet echt diep nadenken (=zwaar voor me), maar ik meen dat tijdens de 2e serie was er iets met het rijtje kandidaten op de site. Iets met de finaltisten die niet op alfabetische volgorde stonden maar als op alfabetische volgorde als mol, winnaar en verliezer...
Maar ik dacht dat het uiteindelijk niets bleek te zijn, maar het was toch leuk! :)

Finaltisten he..  :D  
Maar in de 2e serie was toch ook in t begin filmpje dat t afvallers - verliezer - mol - winaar was ofzow..

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 21-01-2003, 22:08:42 »
dat was in de eerste mol alsk me ni vergis, mooi gepikt van de belgen  ;) dus ik veronderstel dat ze dat geen 2e keer gaan doen

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #19 Gepost op: 23-01-2003, 11:05:36 »
Ik denk dat we de uitslag in 2 keer krijgen heb vandaag de Mol herbekeken en zag een lijstje namen voorbijkomen in mijn tv scherm en wel van 6 tot 10 met christophe op 10.

Voor wie het niet gezien heeft en wie het nie kan herbekijken, het lijstje staat ook in het verslag van afl 1 in het pull down menu.

Maar zon theorie kan je pas bekritiseren als het wat verder is. ik ga dus voor Shadia als volgende afvaller die stond nl op 9

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld