ah azooooo ! ja sorry, soms wat achterlijk maar dan nog geldt mijn zelfde argument: weten de sitemensen dan wie het is? zou me verbazen
Ik moet echt diep nadenken (=zwaar voor me), maar ik meen dat tijdens de 2e serie was er iets met het rijtje kandidaten op de site. Iets met de finaltisten die niet op alfabetische volgorde stonden maar als op alfabetische volgorde als mol, winnaar en verliezer...
Maar ik dacht dat het uiteindelijk niets bleek te zijn, maar het was toch leuk!
En wie weet zit er dit jaar wel eens een supertip op...
Ik denk eerlijk gezegd dat 't alleen toeval is dat Christophe helemaal achteraan staat. Als volgende keer namelijk Bruno en daarna Corry zou afvallen, dan zouden we al 't hele verloop van de serie weten.
Dat weet je nog niet, het kan net zo goed weer een "hoax" zijn net als die slangentheorie. De houdbaarheidsdatum bleek toen na 5 afleveringen verlopen te zijn...
En 't lijkt me toch niet dat dit de bedoeling is van de makers. Meestal geven ze zo'n hint (dus over de volgorde van afvallen) wel, maar die zit dan 'n stuk lastiger in elkaar, zodat we 'm pas verderop in de serie of pas na afloop kunnen ontdekken.
Ik vind m idd wel erg simpel, zelfs te simpel voor een hoax.
Eindelijk iemand die mij begrepen heeft.
Na wat denk werk............
Of jouw openingspost was gewoon te vaag.
Gr. B.