Dit kan ik enkel maar bijtreden...
Op een was er een programma eeuwige roem en dat had een mooi concept als je met die regels zou gaan spelen. --> Men begon vanuit een thema of eigenschap en daarrond 3 proeven met elk een puntenindeling. Na de 3 rondes werden persoonlijke scores overlopen en laatste 2 moesten een duel spelen, de winnaar mocht terug voor de titel maar had direct ook een nadeel omdat iedereen zijn puntentotaal meenam naar de volgende rondes. Zo stond de winnaar van het afvallersduel telkens op de laatste plaats bij een volgende ronde.
Eeuwige Roem komt trouwens binnenkort ook op de Avro. Ik vermoed na Wie is De Mol. Maar dat even terzijde.
Ik vind het nog steeds niet laf. Wel hypocriet als je vantevoren zegt dat je tegen de sterkste speler de finale in wil en vervolgens iemand eruit stemt omdat hij te sterk is. Maar kan me niet meer goed herinneren of iemand dit gezegd heeft.
In mijn ogen zijn in dit spel die drie Belgen tactisch de sterksten. Christijan had niet naief moeten zijn en zelf ook tactisch moeten spelen. Dan was het pas echt een NL <-> BE geweest, wat inderdaad wel jammer, is. Maar net zoals jullie het laf mogen vinden, mag ik het tactisch sterk vinden, toch?
Ik hoop in ieder geval dat het spel zo hard verder gespeeld wordt, anders is het toch maar een saaie voorspelbare bedoening als iedere keer degene die naar huis wil of het zwakst is, weg gestemd wordt. Dus volgende keer moet Flor zich bij de meiden scharen en Stan of Thomas er uit stemmen.
Benieuwd of Stacey en Cystine dan ook laf worden bevonden...