Auteur Topic: Walter is (niet) de mol!  (gelezen 15258 keer)

Offline vlaming

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Walter is (niet) de mol!
« Reactie #20 Gepost op: 1-02-2003, 13:00:50 »
walter was in aflevering 2 te zien met een beelden uit aflevering 3, misschien een aanwijzing naar iets? in de gaten te houden imho

foto met dank aan putchar

« Laatst bewerkt op: 1-02-2003, 13:01:33 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 2-02-2003, 21:28:16 »
Walter zegt toen de kandi's in de auto naar de drie palen toe reden iets in de trand van: 'oh ik weet 't! We moeten natuurlijk zo lang mogelijk op die palen blijven staan.' Dit is voor mij weer 'n reden om Walter af te schrijven als mol. 'n mol zou denk ik nooit zo'n opmerking maken, bang dat hij/zij gesnapt wordt doordat hij al weet wat de opdracht gaat zijn.

Verder bleef hij als tweede achter bij de splitsingen-proef, waardoor hij geen invloed meer kon uitoefenen op de rest van 't verloop van de opdracht. Ik denk dat 'n mol zo lang mogelijk probeert actief mee te mogen doen in deze proef.

Verder was Walter erg overtuigend verbaasd bij de ondervraging over de kokers. Hij wilde z'n koker zelfs niet afgeven, zo veel wantrouwen had hij over de hele zaak.

Hij was wel een van de drie die de koker hadden geopend, dus dat is wel weer mols volgens mij. Hij is er daarna niet in geslaagd de raadsels op te lossen (hij had ze zelfs alledrie fout), zodat er 2000 euro van de pot af ging.

Voorlopig zie ik nog steeds nauwelijks reden om Walter te verdenken...

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #22 Gepost op: 2-02-2003, 22:33:33 »
Walter zegt toen de kandi's in de auto naar de drie palen toe reden iets in de trand van: 'oh ik weet 't! We moeten natuurlijk zo lang mogelijk op die palen blijven staan.' Dit is voor mij weer 'n reden om Walter af te schrijven als mol. 'n mol zou denk ik nooit zo'n opmerking maken, bang dat hij/zij gesnapt wordt doordat hij al weet wat de opdracht gaat zijn.

Verder bleef hij als tweede achter bij de splitsingen-proef, waardoor hij geen invloed meer kon uitoefenen op de rest van 't verloop van de opdracht. Ik denk dat 'n mol zo lang mogelijk probeert actief mee te mogen doen in deze proef.

Verder was Walter erg overtuigend verbaasd bij de ondervraging over de kokers. Hij wilde z'n koker zelfs niet afgeven, zo veel wantrouwen had hij over de hele zaak.

Hij was wel een van de drie die de koker hadden geopend, dus dat is wel weer mols volgens mij. Hij is er daarna niet in geslaagd de raadsels op te lossen (hij had ze zelfs alledrie fout), zodat er 2000 euro van de pot af ging.

Zeer mols allemaal  :-X

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline bekaert

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 3-02-2003, 17:03:16 »

- Hartslag over 130.

je moet dat eens proberen een touw overte steken en je hart slag  benedende 130 te houden

nele

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 4-02-2003, 12:40:13 »
Wat ik een beetje vreemd vond, was dat Walter zn koker niet wilde afgeven, maar toen de kokers geopend werden zag je als eerste een koker met de naam van Walter er op. Of ie hem dan nog naderdhand had afgegeven, toen alles bekend was. Beetje raar dat ze dat niet lieten zien. Maar goed, ik denk niet dat het iets te betekenen heeft.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #25 Gepost op: 4-02-2003, 12:58:48 »
Wat ik een beetje vreemd vond, was dat Walter zn koker niet wilde afgeven, maar toen de kokers geopend werden zag je als eerste een koker met de naam van Walter er op. Of ie hem dan nog naderdhand had afgegeven, toen alles bekend was. Beetje raar dat ze dat niet lieten zien. Maar goed, ik denk niet dat het iets te betekenen heeft.

Ze hebben de koker met veel geweld af moeten pakken, maar dat konden ze natuurlijk niet op tv laten zien ;)nah, zou best kunnen, maar ik denk van niet...;)

No Milk today???

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 4-02-2003, 13:08:55 »
Haha, ja die Italiaanse politieagenten toch... ;)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 4-02-2003, 13:20:08 »

Ik had precies 12 minuutjes nodig om de raadsels op te lossen. Je hebt er geen hogere wiskunde voor nodig. Je moet alleen even weten wat de volgorde is in vermenigvuldigen, delen, optellen en aftrekken.
Daar zijn Stijn en Shadia zeker van op de hoogte.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #28 Gepost op: 4-02-2003, 14:56:29 »
Ik had precies 12 minuutjes nodig om de raadsels op te lossen.
Oke, en dan rijden we je nu van achter aan, onderwerpen je aan een verhoor over het niet bijhebben van de juiste papieren, sluiten je op in een cel met een camera op je neus en probeer het dan nog eens.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Lowprofile

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: 4-02-2003, 15:05:14 »
Oke, en dan rijden we je nu van achter aan, onderwerpen je aan een verhoor over het niet bijhebben van de juiste papieren, sluiten je op in een cel met een camera op je neus en probeer het dan nog eens.
Eeeehhh. Ik denk dat tussen het ongeluk en het in de cel steken toch wel wat uurtjes zat. Shadia en Walter zaten niet in de aangereden auto en Shadia leek niet echt gechokeerd uit haar commentaar in de auto te horen. In de wachtzaal ging Stijn een strip lezen.
Er werd niet gesproken over een tijdsfactor in de  cel en voor 2000 euro neem ik wel even mijn tijd.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #30 Gepost op: 4-02-2003, 15:07:06 »
Ik wil alleen maar zeggen dat ik in dergelijke omstandigheden niet bepaald zou uitblinken in hoofdrekenen.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 4-02-2003, 15:15:41 »
Ik wil alleen maar zeggen dat ik in dergelijke omstandigheden niet bepaald zou uitblinken in hoofdrekenen.

Ach, rustig in een hokje, glaasje wijn erbij, stukje stokbrood. Als de cameraman dan even stil is moet het toch lukken. Heb het net aan mijn nichtje gevraagd (die zich momenteel vastbijt in de Citotoets) en het was haar ook gelukt er eentje op te lossen.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #32 Gepost op: 4-02-2003, 15:21:32 »
Ach, rustig in een hokje, glaasje wijn erbij, stukje stokbrood. Als de cameraman dan even stil is moet het toch lukken.

:-[denk 't niet.
Maar goed ik ben niet de enige.
Of zouden er 3 mollen in het spel zitten?

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 4-02-2003, 16:48:01 »
Ach, rustig in een hokje, glaasje wijn erbij, stukje stokbrood.

Ik kreeg het idee dat Walter stukjes brood gebruikte om het rekenen te vergemakkelijken. Dat hij op die manier cijfers probeerde te onthouden. Volgens mij deed hij erg z'n best  :)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #34 Gepost op: 4-02-2003, 17:16:26 »
Voor zijn doen misschien wel, maar op de tv werd niet de indruk gewekt dat Walter erg zijn best deed om het uit te rekenen.

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #35 Gepost op: 5-02-2003, 00:13:20 »
Walter probeert idd met stukjes brood te rekenen maar kan dat niet echt goed

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 10-02-2003, 00:08:33 »
walter neemt afscheid van de kandis nog voor de stemronde?  :o raar! zeker nu ik hoor dat er morgen geen exitgesprek met walter zal zijn ('wegens omstandigheden').  michiel zegt ook nog 'we zien elkaar snel terug', wat moet je er van denken? nog niet helemaal afschrijven toch, die walter :P

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 10-02-2003, 00:18:26 »
Oei, klinkt spanned Vlaming!  :o  ;)

Maar één ding is zeker, als afscheid gespeeld is door Walter, dan verdient 'ie wat mij betreft een Oscar, want hij leek toch wel erg teleurgesteld.  :P

Het leek me toch dat Walter echt een voorgevoel had, want viel het jullie ook op dat hij bij de executie als eerste zijn hand opstak toen Michiel vroeg wie er als eerste wilde? Eerst stak Walter zijn hand op en daarna Corry, maar Michiel nam toch Corry als eerste. Toen al dacht ik: 'Ai, dat ziet er niet goed uit voor Walter'. De executie moet een beetje spannend zijn, dus wil men de afvaller niet als eerste intypen. Bij de tweede was Walter weer de eerste die zich meldde en toen kon Michiel hem niet meer negeren.

Lowprofile

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: 10-02-2003, 00:19:07 »
Hoezo geen exit gesprek met Walter ?
Was dat op het radionieuws of zo ?

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 10-02-2003, 00:21:38 »
Hoezo geen exit gesprek met Walter ?
Was dat op het radionieuws of zo ?

Persconferentie maandag zonder Walter
Op maandagmiddag is er bij de Vrt een persconferentie met de afvaller van de Mol. Ook maandag is er weer zo'n persconferentie, maar helaas zonder de afvaller. Walter kan er "wegens omstandigheden" niet bij zijn. Welke die omstandigheden zijn, zijn niet bekend. In ieder geval, we zijn benieuwd wat Michiel ons maandagmiddag te vertellen heeft

bron : showbizzsite & krullie

Had Michiel niet eens gezegd dat er halverwege het programma een "verrassende wending" ging zijn