Auteur Topic: Walter is (niet) de mol!  (gelezen 15257 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Walter is (niet) de mol!
« Gepost op: 19-01-2003, 18:02:07 »
In dit topic, kun je vanaf nu alles kwijt over Walter. Waarom is hij wel de mol? Of waarom juist niet?

Hier kun je dus discussieren over alle verdachte handelingen, hints, onmolse acties enz. enz. van Walter.  :)

Offline Lauren

• Forumlid
  • Koekoek!
Re:Walter is (niet) de mol!
« Reactie #1 Gepost op: 19-01-2003, 21:08:16 »
Walter zegt altijd heel goed overdag te kunnen slapen. Vervolgens heeft hij minder dan een minuut geslapen.... Verdacht, omdat de hele opdr8 daardoor mislukte!

Koekoek!

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #2 Gepost op: 19-01-2003, 21:08:52 »
Waarom is Walter niet de mol?
- Wordt gevonden bij opdracht 1.
- Hartslag over 130.

Waarom is Walter wel de mol?
- Zegt lang geslapen te hebben, maar slaapt maar 2 minuten.
- Haalt opdracht 2 wel, maar met hartslag over 130.

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #3 Gepost op: 20-01-2003, 13:10:02 »
Ik vind Walter wel een verdacht figuur. Hij viel natuurlijk erg op met de slaapopdracht; hij had maar heel weinig geslapen terwijl hij het tegendeel beweerde. Ook was hij mij iets te opgelucht toen ie een groen scherm kreeg, dit leek mij erg gespeeld... En ook zijn houding tijdens de biecht was erg onzeker, als of hij ibang was ets verkeerds te zeggen. Daarom gaapte hij maar vlug wat en zei hij dat ie moe was..

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #4 Gepost op: 20-01-2003, 13:46:59 »
Inderdaad. Walter heeft het (als enige) bij de biecht niet over het spel, maar over de algemene sfeer in de groep, en dat hij zometeen maar eens in de bar gaat kijken..

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #5 Gepost op: 20-01-2003, 14:09:15 »
Hij ziet er ook niet echt moe uit voor de proef:

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 20-01-2003, 18:17:37 »
Ik vond wel grappig dat hij 1 minuut had geslapen en tijdens de biecht overdreven zat te gapen.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #7 Gepost op: 20-01-2003, 21:22:56 »
Als Christophe tijdens het parallellen zegt dat ie staat te trillen op zijn benen, is Walter de enige die er smakelijk om kan lachen. Hij verbergt dit welliswaar niet, en hij doet er ook geen moeite voor. Lijkt me dus niet echt slim als je Mol bent.

Verder hoor je Walter wel een aantal dingen zeggen tegen Bruno, maar daar kan ik niets van verstaan   ???

Wat me overigens wel opvalt is dat Walter erg overdreven doet als Bruno het gehaald heeft: hij gaat aan Bruno's nek hangen en houdt dit een flinke tijd vol. Ik heb bij hem het idee dat dit gespeeld is (zijn vrolijkheid vanwege Bruno). Waarom? Ik vind het niet bij hem passen, maar goed beargumenteren kan ik dat niet... Ik ken hem niet persoonlijk...  8)

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #8 Gepost op: 20-01-2003, 21:28:13 »
Wat me overigens wel opvalt is dat Walter erg overdreven doet als Bruno het gehaald heeft: hij gaat aan Bruno's nek hangen en houdt dit een flinke tijd vol. Ik heb bij hem het idee dat dit gespeeld is (zijn vrolijkheid vanwege Bruno). Waarom? Ik vind het niet bij hem passen, maar goed beargumenteren kan ik dat niet... Ik ken hem niet persoonlijk...  8)

Troost je, wij ook niet!  ;D

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #9 Gepost op: 20-01-2003, 21:34:45 »
 ;D

Lowprofile

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: 26-01-2003, 23:25:21 »
Na aflevering 2 heeft Walter wel afgedaan als mol, lijkt mij.
Gaat een bijna individueel spel doen en wint die. Die denkproef was niet eenvoudig.
Helikopterspel: zit in de groep "overlevenden" en krijgt de vrijstelling.
En hij was duidelijk "nie content" dat die weer terug afgegeven moest worden. Zat er tijdens de biecht nog op de vloeken.

Offline Z-Man

• Forumlid
  • De Mol Is Wonderful
« Reactie #11 Gepost op: 27-01-2003, 02:17:29 »
En hij laat de geblesserde Corry zomaar achter. Als ie de Mol was, had ie dat niet gedaan. Want dan had ie een excuus om niet naar de helicopter te gaan. Zoiets van: "Ik kan haar toch niet krimpend van de pijn achter laten!!"

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #12 Gepost op: 27-01-2003, 10:27:37 »
Helemaal met Z amn eens. Ik moet de vdeio nog bekijken en dat was ook een van de dingen waar ik op ging lette : Degene die bij Corry wegliep ( helemaal terwijl die dacht dat de boel gebroken was ) om toch naar de Heli te gaan wou een vrijstelling .. wast op zich wel mols is, maar Walter valt voor mij buiten alle verdenking .

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 27-01-2003, 12:18:23 »
Mijn overzicht van molse en onmolse acties van Walter.

Waarom is Walter niet de mol?

Aflevering 1
  • Walter wordt gevonden bij opdracht 1.
Aflevering 2
  • Heeft bij opdracht 1 z'n koker bij zich.
  • Heeft bij de 'superkandidaat' een goede uitleg over coëfficienten ed. . De opdracht slaagt.
  • Bereikt de helikopter en verdient zodoende geld voor de pot.
Waarom is Walter wel de mol?

Aflevering 1
  • Zegt lang geslapen te hebben, maar slaapt maar 2 minuten.
Aflevering 2
 :-X

Op dit moment valt Walter af als mol voor mij.

« Laatst bewerkt op: 27-01-2003, 12:19:17 door WCEend »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline elsjeuh

• Forumlid
  • - mol addict -
« Reactie #14 Gepost op: 27-01-2003, 19:58:37 »

-Toen zijn naam getrokken werd (om de vrijstelling te bekomen) sprong ie superblij in de lucht, zijn ogen straalden.
-Toen de anderen buiten stonden te beraadslagen of ze de vrijstelling gingen afkopen of niet was ie nerveus & zei zo iets à la "amai het duurt wel lang"
-Toen ze hem zeiden dat ze unaniem besloten hadden de vrijstelling af te kopen zag je in zijn gezicht zooo duidelijk de teleurstelling en hij stamelde "ik had het wel gedacht"

--> zijn emoties leken me écht, vooral die teleurstelling, ik kreeg er zelfs medelijden mee  :'( ;D
Voor mij dus tekenen dat Walter de Mol  niet is... heeft verder ook nog niks doen mislukken naar ik weet. De slaapopdracht is niet alleen door hem mislukt maar door hen alledrie, en misschien sliep hij idd wel maar gewoon niet diep genoeg?

Grtz x

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #15 Gepost op: 30-01-2003, 21:40:13 »
Mols:

-Op dit topic zijn nog maar weinig reacties gekomen  ;D

-Walter reageert vaak overdreven. Bijvoorbeeld bij het winnen van de vrijstelling (aflevering 2) en het krijgen van een groen scherm.

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 31-01-2003, 09:09:30 »
Zijn "overdreven" gedrag kan natuurlijk ook komen omdat hij denkt dat hij er ieder moment uit kan liggen - hij is misschien niet zeker van zijn mol.

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #17 Gepost op: 31-01-2003, 22:11:06 »
al is het al zal zijn heb ik nog geen sabotage van hem kunnen ontdekken . Hij werkt van alle deelnemers het meest mee , vooral te zien bij het speuren naar de superkandidaat. Voor mij is de minst waarschijnlijke mol van het stel

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Rose

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 31-01-2003, 23:21:01 »
Voor mij is de minst waarschijnlijke mol van het stel

...mmm... da's dan eigenlijk wel weer verdacht  ;)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #19 Gepost op: 1-02-2003, 00:03:08 »
al is het al zal zijn heb ik nog geen sabotage van hem kunnen ontdekken . Hij werkt van alle deelnemers het meest mee , vooral te zien bij het speuren naar de superkandidaat. Voor mij is de minst waarschijnlijke mol van het stel

Ik maak niet graag vergelijkingen met vorig jaar....Maar heb je toen gezien hoe George en Jantine die liedjes-opdracht deden?? .....Weet je nog hoe George zo fanatiek ging voor het vangen van die bal, in die kerker??? Hoe zijn adamsappel bijna door het beeldscherm leek te gaan tijdens een exit....Alle overige kandidaten kunnen nog de mol zijn..... sap sap sap sap :D

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos