Aha ! Perlut is ook een nachtraaf ! Groot gelijk, maat, en ik denk dat de drie dames nu allen Marc als Mol hebben, terwijl ik naar Stijneman zijn Mol alleen maar kan gissen.
Ik denk dat Shadia gewoon alles of niks heeft gespeeld, omdat ze het gevoel heeft dat ze nog niet veel heeft gewonnen. Dit was haar kans om 4000 Euro in de pot te zwieren. Helaas werd het niks.
Bovendien heeft Bruudruuster ook zijn best gedaan om haar te misleiden. Eerst moest ze duo's vormen: ze zal wel gedacht hebben aan "ploegen" eerder dan aan "duels". Als Mol zou ze weten dat het duels waren en koppels kiezen waarbij ze de uitkomst makkelijker kon controleren. Vervolgens moest ze inzetten op "behendigheid" wat meer "doelgerichtheid" was, en op "inschattingsvermogen, wat op "emo-intelligentie" wijst terwijl het veeleer een kwestie van "concentratie" was.
Volgens mij dacht ze dat ze een proef SAMEN met Marc moest uitvoeren, en daarom koos ze ook voor Marc: om zijn Mollestreken van dichtbij gade te slaan. Maar, Bruudruuster heeft haar toch wat om de tuin geleid.