Immers, wat voor baat heeft de mol erbij dat alle kokertjes worden geopend als daardoor een deel van zijn dekmantel afvalt. Geen enkele toch? In tegendeel zelfs.
Omdat de pot dan vermindert? Maximum verlies 500€. Daar zal niemand ginder van wakker liggen.
We weten toch niet of er in de kokertjes informatie zit over de mol? Volgens mij is er op geen enkel moment door Michiel gezegd wat er in 't kokertje zit. Hij heeft alleen gezegd dat ze 't ten alle tijden bij zich moeten hebben en dat er 500 euro per kokertje dat er niet is van de pot afgaat.
Bovendien weten we niet wat voor consequenties 't openmaken van de koker heeft. Misschien is 't wel degelijk voordelig voor de mol als er 1 persoon of meerdere de koker openmaken. Dat zullen we nog wel gaan merken...
nee, zo bedoelde ik het ook niet. ik bedoelde eigenlijk dat het gewoon een rare tijd is, 25 minuten, omdat het nét geen half uur is terwijl daar de grens lag.
Ik begrijp echt niet zo goed wat je bedoeld. Ze moesten
samen 30 minuten hebben geslapen, dus ik vind 't totaal geen rare tijd. Dan zou 3 minuten ook 'n gekke tijd zijn, omdat dat veel te weinig is. Als Shadia dus 25 minuten slaapt heeft ze meer als haar deel voor de opdracht gedaan, dus dat is eigenlijk heel goed. Bovendien kan ze toch niet zelf bepalen hoe lang ze slaapt (tenminste als ze de mol niet kon zijn)? Als ze niet de mol is, dan had ze zelf ook liever gewild dat ze nog meer geslapen had. :-\
Die tijd is wel gek als je bedoeld dat ze misschien wel de mol is. Maar eigenlijk ook weer niet, want de tijd is dan natuurlijk zo gekozen dat de opdracht net niet gehaald is. Als ze de mol is, verwacht ik dus dat de tijd van Walter en Nicole wel echt zijn en Shadia's tijd gewoon verzonnen is om net onder de 30 minuten te komen. Zo lijkt 't alsof ze 't heel goed gedaan heeft, maar eigenlijk juist niet.
Maar vooralsnog kan 't heel goed zijn dat ze echt 25 minuten geslapen heeft, wat ik wel heel knap vindt met dat lawaai van 't schieten erbij.