volgens mij is shadia de mol want (ik heb de rest van t forum nog niet gelezen dus maybe is t achterhaald):
bij de 2e opdracht zet ze zichzelf eerst buiten spel. hiermee straalt ze iets uit van who cares, ik ga lekker rusten. niet echt de uitstraling van de mol dus. vervolgens geeft ze degene met wie ze wil ruilen, dus op wiens positie ze wil zitten, 0 punten (christophe dus). daarbij geeft ze corry ook nog eens 10 punten, er van uitgaande dat de opdracht over het muurtje heen en de kleiduiven schieten niet gaat leuken, en zeker niet met corry. met deze informatie waagt ze de gok om gewoon te gaan slapen, zo dat ze onmols lijkt. maar ze houdt er wel rekening mee dat ze niet meer dan een half uur moet slapen. dus op de een of andere manier wekt ze zichzelf na 25 minuten (ja, dit is vergezocht, maar ik denk iets in die richting, misschien met een horloge ofzo?), zodat ze ten eerste onmols overkomt en ten tweede de opdracht niet helemaal doet slagen...
dit is mijn theorie over shadia tijdens de 1e aflevering. wat betreft die koker, ik denk dat dat volgende week pas duidelijk wordt.