dat zei ie volgens mij tegen de groep toen ze de volgende opdracht te horen kregen en shadia er niet bij was omdat "ze uitverkoren was". ik denk dat je dat door de war haalt, voor zover ik me herinner heeft michiel het niet van te voren gezegd.
Hij zegt 't idd niet tegen de groep voordat ze de envelop krijgen aangereikt, althans dat krijgen we niet te zien. We horen Michiel bij de groep net voor de opdracht 't woord 'uitverkore' zeggen en geloof ik ook nog 'n keer in de voice-over terwijl we beelden zien van de kandi's die de envelop uitgereikt krijgen. Ik kreeg ook echt 't idee dat de kandi's geen idee hadden waarom ze 'n woord moesten vormen, dus ik denk ook niet dat Michiel dat van te voren gezegd heeft.
't viel mij eerlijk gezegd ook gelijk op dat juist Shadia met 't antwoord kwam. Volgens mij had ik er echt heel lang over gedaan, want 't is nu eenmaal nogal 'n abnormaal woord dat 'uitverkorene'. Shadia keek wel heel twijfelachtig alsof ze zichzelf afvroeg of 't wel 'n goed woord was. Maar dat leek me eerder gespeeld als echte aarzeling. :-\
Al met al vond ik Shadia weer heel mols deze aflevering. Haar invloed was gewoon weer erg groot, eigenlijk in alle drie de opdrachten. Ik heb toch ook nog onmols gedrag van Shadia mogen bespeuren: ze haalde (weliswaar samen met Sandra) Stijn en Marc over om toch de bungeejumpen waardoor de opdracht toch slaagde.