Marc, Marc en nog eens Marc! Welke idioot geeft er nou een vrijstelling op om lekker met vier mensen naar de finale te gaan? Wel een verassende wending trouwens! Maar als Marc het niet is loopt-ie mooi het risico om de finale te verliezen van Stijn (als Inge de Mol is) of van Inge (als Stijn de Mol is). Ga maar na.... Sandra nam 5 pasvragen omdat ze Marc als hoofdverdachte heeft. Logisch, Marc kiest als Mol uiteraard voor de vrijstelling, aan geld heb je niet veel (tenzij je arme student bent) en je neemt natuurlijk niet niets. 5 pasvragen dus, want dan heeft Inge in ieder geval niets, tenminste als Marc de Mol is en dat denkt Sandra. Stijn denkt Inge en/of Inge denkt Stijn en daarom kiezen ze voor een andere optie. Sandra zelf valt af als Mol, want dan had ze de vrijstelling wel gekozen. Dus als Stijn of Inge de Mol is, maken Inge of Stijn volgens mij een betere kans dan Marc, want deze heeft nog twee opties over. Ga ik te snel?
Maar goed, mijn voorspelling:
Marc is de Mol, Sandra wint (wel leuk iemand die wint die alleen maar haar best heeft gedaan! Een ultieme mollenstreek!!) Stijn heeft altijd nog € 2.500,- en Inge... ja Inge....
En als Marc niet de Mol is en toch wint...dan is het met recht een superkandidaat!!