In navolging van Lowprofile bij Stijn hier het lijstje van Marc. Ik heb alleen de sterkste hints maar vermeld.. maar mocht ik wat vergeten zijn laat het ff weten.
1. "Con te Partiro" is al 3 keer te horen geweest in deze nieuwe reeks van "De mol"; het betekent: "met jou zal ik vertrekken." Bij elke afvalronde (met de groene en rode schermen) krijgen we de kandidaat te zien waarvan de naam op het scherm verschijnt. MAAR: als dat de naam is van diegene die even later gaat afvallen, dan zijn er twee personen in beeld: de kandidaat EN Marc! (met jou zal ik vertrekken...) Na het rode scherm heeft Marc al elke keer de afvaller even aangeraakt: klopje op schouder, op been,... (auteur Marc Roovers)
2. In de 4e aflevering draagt Marc een t-shirt met de tekst LA VELOMEDIANE, wat "de mol" achterstevoor bevat (van Veerle's Marc). Het is trouwens ook een anagram voor: "de naieve mol". red- sorry marc:)
3. Tijdens het vragenspel in aflevering 5 wordt Marc voorgezegd. Je kan als je heel goed luistert iemand 'Kortrijk' horen voorzeggen.
4. Bij de oefening in de gevangenis volgt de categorie "DE MOL" de weg van Marc
5. ..Mario Lanza, heb ik nog maar wat zitten puzzelen met de titel van zijn plaat: "Mario Lanza's Golden Record". Zie hier het enige wat ik eruit kreeg met alle letters: " Door Marc zal No (nummer) drie slagen " (VdB)
6. De vliegtuigproef: Enkel Marc krijgt een simpele stunt, de rest is met veel draaien (--> moeilijk te onthouden). Alle uitgevoerde stunts beginnen met MAR, behalve die van Marc: MARgarita, bloody MARy, MARtini en nogmaals MARgarita. Marc deed een Tequila Sunrise. Marc zegt op de grond direct dat Gin Fizz, het antwoord van Inge, juist is, terwijl het niet zo is. (VdB)
7. het Tshirt met opschrift "MM" : Marc Mol
De RT (Romeinse Theorie):
Stijn en Marc die "Hail Caesar" meezingen.
De vraag naar romeinse keizers
de vraag naar het links rijden
de paal rome antwerpen
het anagram "50km boven rome" => LCM ROMA : MOL MARC
Overige letters/cijfers
10 kandidaten
1 MOL
5e kandidaat is de mol
MARC
of wolfjes oplossing
Lucas 10:5 => simon : MARC SIMONS
Molacties zie wolfjes site of de mijne: analyses.
adressen:
Wolfje:
http://users.pandora.be/veerlenijs/marc.htmlMalle Pietje :
http://members.home.nl/mjvanderelsen/demol/Zowiezo ff op beiden kijken want dat is meer dan de moeite waard!
Dat Marc de mol is en dus niet bv. stijn staat dus als een 'paal' boven water
greetz MP