Marc was voor mij al molkandidaat no 1 maar na gisteren en wat ik hier allemaal lees is dat gevoel nog sterker geworden. Ik wil eraan bijdragen dat ik het gevoel had dat marc wist dat een auto op hun auto ging botsen en dat hij de aandacht van de anderen probeerden af te leiden door over een goed nummer , wat op dat moment op de radio was te horen, te praten . Hij zocht hierbij duidelijk oogcontact met inge die naast hem zat. Inge die ik ook nog steeds verdacht vind , reageerde volgens mij wel echt geschrokken toen de andere auto op hun botste . Dat gevoel had ik bij marc niet. Ik geef toe dat het niet zo'n heel aanwijsbaar punt is , maar de reactie van een kandidaat kan veel onthullen om het al dan mol zijn.
Verder vind ik het terecht dat veel mensen het vreemd vonden dat inge quebec als hoofdstad van australie aangaf, maar net zo vreemd is natuurlijk dat de 3 kandi's zonder te twijfelen gingen voor het antwoord sydney , dit is toch net zo dom! Beiden antwoorden waren fout en ze hadden hierover best met elkaar kunnen discussieren. Marc deed er nog een schepje bovenop toen hij achteraf hoorde dat inge de vraag met quebec had beantwoord, en zei: '' wie weet dat nou niet''. Vooral dat laatste : de schuld in de schoenen van iemand anders schuiven is echt een mollenstreek.