Toen Marc instapte in het vliegtuig had hij een notablok bij zich met enkele gedrukte papieren. Later, toen het vliegtuig opsteeg, waren deze papieren vastgeklemd tussen zijn borstkas en de gordel. Toen het vliegtuig landde zagen we Marc netjes de papieren terug opvouwen. Wat er opstaat weten we (nog) niet, maar ik vermoed dat het de beschrijving van de stunts was. Een cocktailreceptenboekje dus. Heeft Marc ongezien een spiekblaadje kunnen meedoen, of kreeg hij deze door een medewerker aangeboden vlak voor het instappen? Het leek me redelijk opzichtig voor een spiekbriefje.
Laten we even veronderstellen dat Marc de mol is (neem het van mij aan, hij is het). Je zou denken dat hij op voorhand gebrieft is welk kunstje de piloot zal uitvoeren, dus heeft hij die papieren niet nodig. Maar dan moeten de medewerkers dan wel vragen aan de piloot welke stunt hij met het gebrilde gaat uitvoeren. Dan is er weer een persoon bij die de identiteit van de mol kent, en dat wil Woestijnvis niet, neen, dan geven ze liever een blad mee met de beschrijving van de stunts. Daarbij mocht Marc niet missen, want de piloot verkoos net de gemakkelijkste te onthouden stunt uit te voeren. De andere drie kandidaten op de grond zagen ook dat het om een "Tequila Sunrise" ging. Een fout antwoord zou hem veel te verdacht gemaakt hebben.
Er werden hem ook al eens antwoorden ingefluisterd. Remember het antwoord Kortrijk in aflevering 4!