Auteur Topic: Corry is (niet) de mol!  (gelezen 22738 keer)

Offline Lucky

• Forumlid
Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #60 Gepost op: 7-02-2003, 17:01:12 »
De organisatoren hebben pech. Hun mol is gevallen en heeft zich serieus bezeerd. Beperkt mobiel tot bijna het einde van de reeks. Een 'gewone' deelnemer kan je de keuze geven om uit te stappen. Daar is niet over gediscussieerd want de echte mol kan je natuurlijk niet naar huis sturen.

« Laatst bewerkt op: 7-02-2003, 17:19:32 door Lucky »

Offline Lucky

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 7-02-2003, 17:21:19 »
Nog een hint van Lucky. in de eerste aflevering zegt Michiel: 'De mol: daar draait het om'.
Wat is de familienaam van Corry: 'deltour'= daar draait alles om.

Offline AwelAwel

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #62 Gepost op: 10-02-2003, 14:37:23 »
gaat ze in deze aflevering toch ff in de wagen zitten die het meeste impact zal moeten verduren ... zonder ook maar 1 keer te gillen van de pijn ... sterk  vrouwtje ;-)

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #63 Gepost op: 10-02-2003, 14:59:21 »
gaat ze in deze aflevering toch ff in de wagen zitten die het meeste impact zal moeten verduren ...
Hmmm, als ze het goed doen, moet die juist het minst te verduren krijgen, lijkt me. ;) En na afloop waren de andere auto's er ook nog een stukje erger aan toe. Corry had denk ik ook niet zoveel keus. Ik denk niet dat ze met dat been in staat is om zelf achter het stuur te zitten, dus ze moest wel de bijrijder zijn.

Offline Syphora

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 10-02-2003, 18:35:47 »
Corry is de mol NIET omdat(en het spijt me voor alle mensen die haar zo verdachten):
Corry had vakantie genomen om mee te kunnen doen met de mol maar ze was voor het eind van de mol alweer thuis. :o

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #65 Gepost op: 10-02-2003, 19:52:32 »
En we hebben weer een hoaxer van woestijnvis gesignaleerd LOL :) ;) ;D

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #66 Gepost op: 10-02-2003, 19:53:06 »
Het zou ook leuk zijn als mensen eens een bronvermelding geven, want anders worden hun posts helemaal nutteloos en nooit geloofd.  :'(

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 10-02-2003, 23:26:56 »
Weer iemand met 1 bericht.  :-\

Lowprofile

• Gast
« Reactie #68 Gepost op: 10-02-2003, 23:58:14 »
Het valt me op dat WV de verwonding van Corry goed verwerkt in de opdrachten. Volgens mij hebben ze een aantal opdrachten aangepast aan haar mogelijkheden:
- vragenspel, 3 aflevering: ik vermoed dat de tijd eerst wel korter zal zijn geweest (of de afstanden langer)
- demolition car: bijzitter voorzien
- plofkoffers: ze zullen oorspronkelijk vast 6 vragen hebben gehad.

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #69 Gepost op: 11-02-2003, 10:49:52 »
Denk ook dat er het een en ander is aangepast.. de vragenopdracht uit aflevering 3 misschien niet ( dump Cory bij de eerste foute vraag .. ) , maar de 6 diskettes in aflevering 4 denk ik wel ..( hoewel je die vingerafdruk ook al shet teken van de Mol kan zien .. maar das Corry vast niet .. ???)

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Zamu

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #70 Gepost op: 11-02-2003, 19:46:08 »
Ik weet niet of de opdrachten wel zo moeten aangepast worden.  WV moest toch ook rekening houden met het feit dat er niemand de vrijstelling ging aanvaarden.  Of waren zij er reeds zeker van dat Stijn of een andere deelnemer(ster) de vrijstelling ging aannemen?

Offline Syphora

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 11-02-2003, 20:02:23 »
Weer iemand met 1 bericht.  :-\

So?
Bronvermelding: viavia, mensen die met haar werken. Je moet het niet geloven, ik wou het alleen maar es zeggen. Zoek maar rustig verder... ;D

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #72 Gepost op: 11-02-2003, 20:29:44 »
Corry is de mol NIET omdat(en het spijt me voor alle mensen die haar zo verdachten):
Corry had vakantie genomen om mee te kunnen doen met de mol maar ze was voor het eind van de mol alweer thuis. :o

Pffff, wie was het ook alweer die dit bericht vorig jaar telkens over George postte?  ::)

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Lowprofile

• Gast
« Reactie #73 Gepost op: 11-02-2003, 23:50:55 »
So?
Bronvermelding: viavia, mensen die met haar werken. Je moet het niet geloven, ik wou het alleen maar es zeggen. Zoek maar rustig verder... ;D
Mensen die met haar werken ? Zo zo . Corry is toch werkloos ? Vakantie genomen om met de mol mee te doen? Zwartwerk zeker ... iemand van de arbeidsinspectie op het forum, hier ?

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 12-02-2003, 08:58:49 »
Beste Coolcatkitty,

De meeste mensen op dit forum zitten gewoon niet echt te wachten op dit soort berichten en zeker niet van mensen die alleen even komen om iets dergelijks te posten. En sorry, daar leek het wel op.
Ik denk dat ik voor de meesten hier kan spreken als ik zeg dat wij fans zijn van het programma en proberen de mol te ontmaskeren door naar de uitzendingen te kijken en zo molacties en eventuele verborgen hints te ontdekken. Met zogenaamde 'inside information' kunnen we niet zoveel. Misschien klopt het, misschien niet, maar hoe dan ook draagt het niet bij aan het kijkplezier. Tja, tenzij je er veel geld op heb gezet bij een bookmaker, of zo...

Hoe dan ook, Corry staat erg laag op mijn lijstje molverdachten. Ik geloof niet dat haar blessure gespeeld is en mocht achteraf blijken dat het wel zo is en dat dat haar belangrijkste molactie was, dan zou ik zeer teleurgesteld zijn.

Lowprofile

• Gast
« Reactie #75 Gepost op: 12-02-2003, 09:30:28 »
Jayne. Ik had het niet beter kunnen zeggen.
We kunnen dit als standard-tekst gebruiken voor toekomstige soortgelijke interventies.

Offline atrus

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 12-02-2003, 15:02:01 »
Jayne, ik ben het volkomen met je eens. Wanneer de mol zijn toevlucht neemt tot een nepblessure, dan zou ik ook zeer teleurgesteld zijn! Dat heeft het programma toch niet nodig! Een echte mol saboteert op een intelligente manier!

De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #77 Gepost op: 12-02-2003, 23:44:01 »
Jayne, ik ben het volkomen met je eens. Wanneer de mol zijn toevlucht neemt tot een nepblessure, dan zou ik ook zeer teleurgesteld zijn! Dat heeft het programma toch niet nodig! Een echte mol saboteert op een intelligente manier!

o.k. akkoord , maar corry zou ook de mol kunnen zijn en werkelijk geblesseerd kunnen geraken. Kans op een blessure bij de mol is toch even groot als de kans op een blessure bij de andere kandi's

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Lowprofile

• Gast
« Reactie #78 Gepost op: 13-02-2003, 00:01:03 »
De mol kan idd ook gewond raken, maar dan zouden ze de proeven minder aangepast hebben aan haar handicap.
Ze voelt zich ongelukkig en ze voelt zich een blok aan het been van de groep. Er zijn weinig opdrachten waar ze voluit kan gaan.
Had ze nog kunnen auto-rijden dan waren er waarschijnlijk 5 verdedig-auto's en 3 groene auto's geweest.
Die huilbui bij het bellen, dat was echt en een mol kan zich dat niet veroorloven (of WV kan zich zo'n mol niet veroorloven).
Ze was blij als een kind toen ze het antwoord op het valkuil-raadsel vond en ze probeert nuttig te zijn voor de groep (was-corvee, enz.).
Het viel me op dat ze als eerste door de executie wilde, enz.
Michiel zegt wel ergens in een interview dat Inge en Corry hun 'ruzie' bijgelegd hebben. Dus wordt vervolgd in de volgende aflevering.

Offline Rose

• Forumlid
« Reactie #79 Gepost op: 13-02-2003, 00:04:31 »
Die huilbui bij het bellen, dat was echt en een mol kan zich dat niet veroorloven (of WV kan zich zo'n mol niet veroorloven).

Ik ben het er absoluut mee eens dat Corry een zeer onwaarschijnlijjke mol is maar waarom een mol geen huilbui mag hebben is mij onduidelijk?
Een mol mist z'n familie toch ook en misschien nogal wel meer omdat hij of zij zo'n aparte plek in neemt in de groep (denk aan Shadia die zich schuldig zou voelen).