Auteur Topic: Corry is (niet) de mol!  (gelezen 22744 keer)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #20 Gepost op: 21-01-2003, 16:03:48 »
Ik ga akkoord met Han13 over dat spiegelen van foto's.

En die "Oh shit" kwam er meer als een opluchting uit hoor. En daarbij, zo overduidelijk gaat ze het ook niet zeggen. Ze was gewoon uitgeput van heel dat muurklimmen en dat schieten en spanning enzo dat ze van opluchting  en moeheid en ontlading gewoon "Oh shit" roept.

Offline highwaykind

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
« Reactie #21 Gepost op: 22-01-2003, 10:47:08 »
Ik dacht eerst ook dat de foto gewoon gespiegeld was, maar dit is niet zo ( let even op links en rechts ).. ( had al een mail gestuurd terug naar Jo dat ze wat beter moest kijken, ahum .. sorry :))

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Xandragon

• Forumlid
  • Alias Tinkerbell
« Reactie #22 Gepost op: 22-01-2003, 14:52:20 »
Ik vond het ook al verdacht dat Corry een kwartier bleef doorschieten...

Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 22-01-2003, 17:10:02 »
Ze moest toch ook een kleiduif raken?

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #24 Gepost op: 22-01-2003, 19:55:29 »
Ze moest toch ook een kleiduif raken?

Dan had ze wel even wat beter mogen concentreren en richten  :-\ Wat ik me ook afvroeg he, hoe wisten de kandi's dat de slapers naast hen lagen te slapen? Of wist alleen de mol dat?  Ze liepen immers langs het raam maar kenen volgens mij niet naar binnen.  :-\

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 22-01-2003, 20:13:49 »
Dat zal ze wel gewoon verteld zijn.
En heb je zelf al ooit aan kleiduif schieten gedaan? Ik niet, dus ik ga niet zeggen van ze moest maar haar best doen, want je weet niet hoe moeilijk zoiets is. Ik denk dat ik er ook moeite mee zou hebben hoor.

Offline Rocky

• Forumlid
  • Isn't it ironic, don't you think?
« Reactie #26 Gepost op: 22-01-2003, 20:21:53 »
Ik weet niet, denk nog eens aan Deborah, aan haar 'pogingen om te surfen' (in de allereerste AVRO WIDM). De pogingen van Corry om over het muurtje te komen deden mij daar wel een beetje aan denken...  ;)

Thank U

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 22-01-2003, 20:57:33 »
Nou, ik zei dus meteen bij die klim/schiet opdracht tegen mn vriend dat ze blij konden zijn dat ik niet mee deed. Die muur was ik waarschijnlijk al niet overgekomen, maar dat schieten had ik echt tot st. Juttemis kunnen doen. Ik kan daar gewoon niets van. Ik ben niet a-sportief of wat dan ook, het heeft gewoon met aanleg en ervaring te maken. Goed, het zou een mollestreek kunnen zijn, maar ik geloof net zo goed dat het echt was.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Rose

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 22-01-2003, 22:36:58 »
Ik dacht eerst ook dat de foto gewoon gespiegeld was, maar dit is niet zo ( let even op links en rechts ).. ( had al een mail gestuurd terug naar Jo dat ze wat beter moest kijken, ahum .. sorry :))
Het is niet precies dezelfde foto die gespiegeld is maar wel eentje uit dezelfde serie. Lijkt me inderdaad geen aanwijzing dus...

Offline Migo

• Forumlid
  • De mol die zie je
« Reactie #29 Gepost op: 22-01-2003, 22:59:27 »
Het is niet precies dezelfde foto die gespiegeld is maar wel eentje uit dezelfde serie. Lijkt me inderdaad geen aanwijzing dus...

Ik heb even gephotoshoped en heb de foto's met 50% opacity over elkaar gezet en wat blijkt....
2 precies dezelfde foto's.
Conclusie: De foto is op het internet gespiegeld om 'm beter eruit te laten zien.
Zie de foto hieronder met de 2 lagen..

Men kan nooit liegen door te zeggen "Ik lieg"

Offline Rose

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 22-01-2003, 23:19:14 »
Goed gedaan, Migo!

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #31 Gepost op: 23-01-2003, 10:15:48 »
Zelf ook maar eens gespeigeld en tot min grote verbazing verandert dan de linkerarm in de rechter .. ahum.. laten we het er maar op houden dat ik nog niet helemaal wakker was .. :-[

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #32 Gepost op: 23-01-2003, 10:24:43 »
Ik heb even gephotoshoped en heb de foto's met 50% opacity over elkaar gezet en wat blijkt....
2 precies dezelfde foto's.
Conclusie: De foto is op het internet gespiegeld om 'm beter eruit te laten zien.
Zie de foto hieronder met de 2 lagen..

spiegelen wordt niet zomaar gedaan hoor.........
ziet het er dan beter uit volgens jou?
naar mijn idee wil men de aandacht op corry vestigen en dat kan maar 1 ding betekenen.........corry is niet de mol!

Offline Xandragon

• Forumlid
  • Alias Tinkerbell
« Reactie #33 Gepost op: 23-01-2003, 16:03:55 »
Precies mijn gedacht

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #34 Gepost op: 23-01-2003, 16:15:56 »
Dat zal ze wel gewoon verteld zijn.
En heb je zelf al ooit aan kleiduif schieten gedaan? Ik niet, dus ik ga niet zeggen van ze moest maar haar best doen, want je weet niet hoe moeilijk zoiets is. Ik denk dat ik er ook moeite mee zou hebben hoor.

Ach nee als ik t zou doen zou k ook nix raak hebben  ;D maar wat ik bedoel is dat ze zich wel ff mogen concentreren, en niet zomaar in het wilde weg schieten.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 23-01-2003, 16:26:46 »
Ja dat is waar, maar je ziet ook maar korte stukjes, en volgens mij is het helemaal gemanipuleerd door de persoon die de kleiduiven loslaat. Die laat ze expres snel achter elkaar gaan om ze extra zenuwachtig (en verdacht) te laten overkomen.

Wat betreft dat spiegelen. Dat doen ze echt gewoon om het er goed te laten uitzien. In magazines wordt dat ook zo vaak gedaan. Bij modellen die helemaal De Mol niet zijn.

Offline Xandragon

• Forumlid
  • Alias Tinkerbell
« Reactie #36 Gepost op: 23-01-2003, 16:42:39 »
Corry is door de woestijnvissers samen met Nicole naar voor gebracht om jullie allemaal op het verkeerde spoor te zetten. Bewijzen zijn er nu eenmaal nog niet.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 25-01-2003, 19:11:47 »
Ik heb tijdens 't herbekijken van aflevering 1 nog 'n aanwijzing richting Corry gevonden. Hij is 'n beetje ver gezocht, maar ik vond 't toch de moeite waard om 'm te vermelden in dit topic.

De tweede opdracht speelt zich af in Mel. Zoals we kunnen zien hoeft er in deze plaatsnaam maar 1 letter veranderd te worden om tot Mol te komen. De letter 'o' is precies 10 letters verder in 't alfabet als de letter 'e'. En wie kreeg er 10 punten toebedeeld bij die opdracht? Juist ja, Corry.  :)

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #38 Gepost op: 25-01-2003, 19:25:57 »
Ik heb tijdens 't herbekijken van aflevering 1 nog 'n aanwijzing richting Corry gevonden. Hij is 'n beetje ver gezocht, maar ik vond 't toch de moeite waard om 'm te vermelden in dit topic.

De tweede opdracht speelt zich af in Mel. Zoals we kunnen zien hoeft er in deze plaatsnaam maar 1 letter veranderd te worden om tot Mol te komen. De letter 'o' is precies 10 letters verder in 't alfabet als de letter 'e'. En wie kreeg er 10 punten toebedeeld bij die opdracht? Juist ja, Corry.  :)
Beetje ver gezocht viond ik... Sorry.
je zou ook kunnen zeggen dat diegene met tien vingers of tien tenen dan de Mol is.

Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #39 Gepost op: 27-01-2003, 12:54:20 »
Mijn overzicht van molse en onmolse acties van Corry.

Waarom is Corry wel de mol?

Aflevering 1
 :-X

Aflevering 2
  • Wordt uitgeschakeld en raakt geblesseerd bij opdracht 4.
Waarom is Corry niet de mol?

Aflevering 1
 :-X

Aflevering 2
  • Corry vindt bij opdracht 1 de honkbal/baseball zooi.
  • Corry merkt de infaroodlijn op.
  • Corry raakt gebleseerd. Michiel zei van te voren dat als de mol geblesseerd zou raken, het spel zou stoppen.
Ik zie Corry op dit moment niet als mol.

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud