Auteur Topic: Corry is (niet) de mol!  (gelezen 22749 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Corry is (niet) de mol!
« Gepost op: 19-01-2003, 17:55:54 »
In dit topic, kun je vanaf nu alles kwijt over Corry. Waarom is zij wel de mol? Of waarom juist niet?

Hier kun je dus discussieren over alle verdachte handelingen, hints, onmolse acties enz. enz. van Corry.  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
Re:Corry is (niet) de mol!
« Reactie #1 Gepost op: 19-01-2003, 21:05:42 »
Ik denk dat Corry niet de mol is, omdat ze zo overduidelijk slecht was in het beklimmen van die muur, het schieten e.d. Ik vind haar echt zo iemand als Karen en die dame uit NL1, weet dr naam niet meer... iig, zo iemand die iedereen gaat verdenken en het dan dus echt niet is. Ze is gewoon niet goed in muren beklimmen zou ik zo zeggen :).

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: 19-01-2003, 21:08:10 »
Die dame in NL1 was Wilmie.

Maar ik sluit haar nog niet uit. George was ook te overduidelijk in aflevering 1.

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 19-01-2003, 21:14:27 »
Hebben jullie goed op het sjaaltje van Corry gelet tijdens de executie? Als groots componist zie ik natuurlijk wel vaker mollen, maar.....deze zwaaide gewoon naar me!

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Lucretia

• Forumlid
  • Shaunie
« Reactie #4 Gepost op: 19-01-2003, 21:18:46 »
sjaaltje niet gezien, bij de opdracht van het klimmen duurde het wel erg lang, maar wat ik wel goed van der vond, ze zei eerst: zullen we niet evenw achten voor de SLAPERS, als ze dat ook echt hadden gedaan hadden ze t misschien wel gehaald..maar ze gingen toch maar verder, onder druk van sandra en marc?

Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Offline Migo

• Forumlid
  • De mol die zie je
« Reactie #5 Gepost op: 19-01-2003, 21:21:37 »
Ik denk dat Corry niet de mol is, omdat ze zo overduidelijk slecht was in het beklimmen van die muur, het schieten e.d.

De mol kon natuurlijk zichzelf 10 punten geven en dan de opdracht (bijna) doen mislukken. Ook is natuurlijk niet duidelijk hoelang zij is bezig geweest om te schieten en zo de andere kandidaten niet de rust te gunnen zodat zij konden slapen.

Corry is na aflevering 1 voor mij de mol

Men kan nooit liegen door te zeggen "Ik lieg"

Offline Lauren

• Forumlid
  • Koekoek!
« Reactie #6 Gepost op: 19-01-2003, 21:24:12 »
Idd...Dat was aan de ene kant een goed idee van dr om te wachten, maar aan de andere kant had ze dan zelf minder tijd gehad om raak te schieten. En als je dat gehaast gaat lopen doen, dan bak je er natuurlijk helemaal nix van. Vond trouwens sowieso dat ze maar een beetje in het wilde weg aan het schieten was. Ze had 'geluk' dat ze er 1 raakte!

Koekoek!

aggie

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 19-01-2003, 21:24:29 »
Corry is een goede kandidaat-mol, door de schietopdracht.

- Lang over het klimmen doen
- Lang over het schieten doen...
- De dromers wakker houden

Het leek alsof ze uiteindelijk slaagde met het geld winnen, maar ze saboteerde de slapers. Wel is het zo dat ze 10 punten had... Waarom zou de mol zichzelf 10 punten geven en slagen in de opdracht?

Offline Migo

• Forumlid
  • De mol die zie je
« Reactie #8 Gepost op: 19-01-2003, 23:27:18 »
Waarom zou de mol zichzelf 10 punten geven en slagen in de opdracht?
Natuurlijk geeft ze zichzelf 10 punten. Ze had al nagedacht over die klim partij en dacht daarbij hier kom ik nooit overheen. Wist zei veel dat marc zo vasthoudend zou zijn om haar over het houten muurtje te krijgen

Men kan nooit liegen door te zeggen "Ik lieg"

Offline elsjeuh

• Forumlid
  • - mol addict -
« Reactie #9 Gepost op: 20-01-2003, 00:20:23 »
'k Weet niet of het toeval is, maar als je de namen op een bepaalde manier ordent en de juiste letters eruit pikt...

Bruikbaar of een sluwe list?  ???

Greetz x

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #10 Gepost op: 20-01-2003, 06:51:12 »
Al eerder gezien en ik blijf erbij dat het toeval is. Ik neem niet aan dat ze kandidaten selecteren vanwege de letters in hun naam.

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline sproet

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #11 Gepost op: 20-01-2003, 07:20:22 »
Ik denk dat corry de mol is omdat ze naar mijn mening zo haar best deed om mis te schieten en ze zelf verbaasd was dat ze wel raak schoot. van de andere kant is het zo duidelijk in beeld gebracht dat ze het haast niet kan zijn

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #12 Gepost op: 20-01-2003, 12:36:18 »
Ik twijfel nog tussen Corry, Sandra en Stijn.

Waarom Corry de Mol is:

Bij opdracht1 zat ze in een bootje en was daarom moeilijk te vinden.
Bij opdracht2 kwam ze niet uit zichzelf over de muur. Ze was al heel ver, maar liet zichzelf weer vallen als ze er bijna was, ze kon zich niet meer laten vallen de laatste keer, omdat ze eroverheen werd getrokken.
Bij opdracht3 was niet veel te saboteren...

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #13 Gepost op: 20-01-2003, 18:49:15 »
Ik vind het wel een beetje onlogisch dat als ze de mol is ze zichzelf 10 punten geeft, dat zou er toch veel te dik boven op liggen? Voor mij te duidelijk dan.. volgens mij kan de mol zich beter eerst ff 'schuil houden'..

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #14 Gepost op: 20-01-2003, 18:58:54 »
corry deed mij een beetje denken aan george, vanwege het volgende.

bij de driehoek opdracht had george een lange broek aan, achteraf werd dit door oa kerstin gezien als een hint, want hij wist al dat hij door de wildernis zou moeten en daar loop je niet graag met blote benen door.
corry had schoenen aan met uitermate gladde zolen waardoor het nauwelijks mogelijk is om zo'n heuveltje op te klimmen. ik heb er bij de rest niet zo heel erg op gelet, maar als je aan een programma als widm mee doet doe je toch bergschoenen aan, of iig schoenen waarmee je veel grip hebt zodat je niet zo snel valt. tenzij je de mol bent natuurlijk en je weet wat er komen gaat... dit was eigenlijk het enige wat me opviel aan corry deze aflevering, behalve dan de rest van het hele gedoe op het heuveltje.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 20-01-2003, 19:01:57 »
Of je bent erg modebewust en kiest voor schoenen die bij je outfit passen.
Heeft iemand gezien wat voor schoenen ze bij de oversteek-opdracht aan had?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #16 Gepost op: 20-01-2003, 19:04:44 »
ja daar zat ik ook aan te denken, maar dan nog, dan kies je toch geen schoenen met spekzolen? er zijn zat leuke schoenen met goede grip.

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #17 Gepost op: 21-01-2003, 14:46:07 »
kreeg een  mailtje van Jo met een tip op de website ( .be) met betrekking tot Corry

Als je de website opent en klikt op afleveringen, dan staat er links bovenaan een foto van Corry waar ze met links de trekker overhaalt en haar puntenband rechts draagt. Als je op die pagina klikt op opdrachten, dan zie je weer Corry, maar nu schietend met rechts en de puntenband wordt links gedragen. Ik heb de eerste aflevering nog eens herbekeken op video en heb vastgesteld dat Corry gedurende de hele proef haar puntenband links heeft gedragen.

Zou die andere foto een oefenfoto zijn van de MOL ?

Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 21-01-2003, 15:01:07 »
Ik hoorde Corry toch een hartgrondig "shit" roepen nadat ze de kleien duif had doodgeschoten. Ze was de anderen net zo lekker uit de slaap aan't houden, schiet je per ongeluk raak!

En dat de mol zichzelf 10 punten toekent geeft alleen maar aan dat ons molletje blaakt van 't zelfvertrouwen.

“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 21-01-2003, 15:27:15 »
Als je de website opent en klikt op afleveringen, dan staat er links bovenaan een foto van Corry waar ze met links de trekker overhaalt en haar puntenband rechts draagt. Als je op die pagina klikt op opdrachten, dan zie je weer Corry, maar nu schietend met rechts en de puntenband wordt links gedragen. Ik heb de eerste aflevering nog eens herbekeken op video en heb vastgesteld dat Corry gedurende de hele proef haar puntenband links heeft gedragen.

Er worden wel vaker ten behoeve van 't uiterlijk van 'n site foto's gespiegeld. Dat gebeurde bij andere series van De Mol/WIDM ook al vaker. Ik denk dus dat 't hier ook om zo'n situatie gaat. De foto's zien er namelijk verder precies 't zelfde uit (kleding Corry, achtergrond enz.).