Dank u wel, Jane.
![Smiley :)](https://www.realitynet.org/Smileys/widm/smiley.gif)
En aangemoedigd door zoveel enthousiasme, dan nog maar een andere opmerking over de hele eerste aflevering.
Ik denk dat De Mol eigenlijk heel weinig moest doen, om toch omnipresent aanwezig te zijn in deze aflevering:
- 1ste spel: hij duidt de kandidaten aan die moeten zoeken en doet een weddenschap dat ze het niet zullen kunnen. En inderdaad. Ik denk niet dat hij veel moest doen foutdraaien. De dames deden het voor hem. Hij kon het spel heel eerlijk spelen.
Hoe zouden jullie het er vanaf brengen in een totaal onbekende stad met twee totaal onbekende partners en met walkie-talkies. Wie heeft er al W-T's gebruikt. Ik 1 keer en het was een puinhoop.
- 2de spel: zie de speciale topic hierover. We ontdekken dat de punten heel subtiel in elkaar zitten. En uiteindelijk moet De Mol alleen maar veel punten geven aan de slapers. De 0 aan derde slaper Christophe is een valstrik waar de hele groep vrolijk inspringt. Hij hoefde in de opdracht zelf niet meer te mollen. De groep deed het voor hem. Het was wel kantje boordje maar dat mocht waarschijnlijk
- 3de spel: de groep had nog steeds maar een schamele 600 euro. Daarbij een groepsopdracht. ik denk niet dat De Mol is tussengekomen.
We hebben dus een alomaanwezige Mol die duidelijk vernoemd wordt door Michiel en die heel duidelijk zijn invloed op het spel laat gelden en niemand kan zien wie het is.
Alle "gewone" kandi's weten dat ze zich zelf verdacht moeten maken als strategie en dat doen ze dan ook druk.