Mensen mensen, gezien het aantal posts hier en dat het merendeel over de 2e opdracht gaat, even hier een korte indruk. Deze proef is denk ik vooraf dor de Mol en Woestijnvis helemaal geanalyseerd, zo van wat kunnen we het beste doen.
-Er wordt absoluut niet door Michiel gezegd dat degene die niks doet, geen punten kan verdienen. Inge is degene die dat zegt. Ik denk dat ze ongelijk heeft en zo gooien ze 6 punten weg.
-Verder mogen ze nog een switch maken, er is een professioneel tekenaar n het spel , deze gaat met iemand van 3 punten tekenen, samen dus 4 punten; Waarom dan niet de 3 met de 10 wisselen, 11 punten en al bijna de helft binnen.
als ze die wissel Inge, Corry doorvoeren, is de verdeling Raadsel 2 punten, tekenen 11 punten, niks doen 6 punten, slapen 15 punten en hindernis 12 punten; Tekenen slaagt altijd 11 punten, niks doen 6 punten is 17 punten, dan of slapen of schieten en geld is binnen;
De deelnemers hebben het niet slim aangepakt.
Maar waar zat nu de Mol, dat blijft moeilijk.Ik denk dat degene die de hindernis doen, het slagen van 2 proeven bepalen en dus lijkt dat de beste plek.
Nu leken de 2 punten van Stijn van cruciaal belang, maar vooraf was dat niet te bepalen geweest.