Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 44558 keer)

Offline mollemans

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Aflevering 1
« Reactie #80 Gepost op: 20-01-2003, 18:47:22 »
Even een vertaling vanuit het klooster, zoals in de profielen van de kandidaten bij een van hen te lezen staat is de zoon van een kandidaat een bekwaam voetballer bij sk lierse. Sk lierse is toevallig de club waar Bob Peeters vroeger voor uitkwam en Bob vertoeft de laatste tijd gergeld in de contreien van Tom en Bart, aka de fathers of woestijnvis.

Zomaar een opwelling, ik zeg niet dat daarmee deze kandidaat de Mol is, maar wel dat er dus makkelijk een verband is tussen WV en een van de kandidaten.

Of deze de striptekenaar in het gezelschap tekent niet alleen voor kabouter Plop, maar zat in een panel van een programma met Bart en Tom.

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #81 Gepost op: 20-01-2003, 18:56:21 »
Even een vertaling vanuit het klooster, zoals in de profielen van de kandidaten bij een van hen te lezen staat is de zoon van een kandidaat een bekwaam voetballer bij sk lierse. Sk lierse is toevallig de club waar Bob Peeters vroeger voor uitkwam en Bob vertoeft de laatste tijd gergeld in de contreien van Tom en Bart, aka de fathers of woestijnvis.

Bedoel je Walter? Die had in de aflevering gisteren geloof ik 'n shirt aan met daarop 'SK Lierse'.  :-\

De eerste link tussen WV en 'n kandi is bij deze dus gelegd.

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #82 Gepost op: 20-01-2003, 19:10:11 »
Bedoel je Walter? Die had in de aflevering gisteren geloof ik 'n shirt aan met daarop 'SK Lierse'.  :-\

De eerste link tussen WV en 'n kandi is bij deze dus gelegd.
Nee, het was een t-shirt met 'I love SV Oostende' als ik het goed gelezen heb.

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #83 Gepost op: 20-01-2003, 19:11:55 »
dr stond iig i love op

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 20-01-2003, 19:16:49 »
Open deur heeft iets ontdekt in de volgorde waarop de kandi's bij Michiel geroepen werden (zie Sandra is (niet) de mol!.  :)

Bij de tweede opdracht mocht de mol punten uitdelen onder de ogen van de andere kandidaten.
De volgorde vond ik nogal apart...

1  Stijn (22 jaar, kreeft)
2  Shadia (25 jaar, kreeft)
3  Sandra (30 jaar, stier)
4  Bruno (30 jaar, maagd)
5  Christophe (34 jaar, maagd)
6  Inge (35 jaar, stier)
7  Corry (39 jaar, stier)
8  Nicole (41 jaar, leeuw)
9  Marc (45 jaar, steenbok)
10 Walter (50 jaar, vis)

De kandidaten werden dus van jong naar oud bij Michiel geroepen, behalve Sandra en Bruno; deze werden omgewisseld (een stier is in april-mei jarig en een maagd in augustus-september)!

Als hier in hint is zit, zou 't dus kunnen betekenen dat Bruno of Sandra de mol is. 't zou op zich ook 'n aanwijzing kunnen zijn naar de winnaar en verliezer. Er kan tenslotte in geknipt en geplakt zijn om te juiste volgorde te krijgen.

« Laatst bewerkt op: 20-01-2003, 19:25:08 door Han13 »

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 20-01-2003, 19:17:43 »
dr stond iig i love op
'I love Doris', dat was 'm!  :P
Weet niet of het écht van belang is of hij een Oostende-liefhebber is of niet? Kan ook zijn dat het gewoon de naam is van de postbodevoetbalploeg van Oostende.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #86 Gepost op: 20-01-2003, 19:21:17 »
:P
maar waarom noemde michiel walter bob? of moet ik dan nu ff de rest van dit topic lezen?

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 20-01-2003, 19:21:22 »
Als hier in hint is zit, zou 't dus kunnen betekenen dat Bruno of Inge de mol is. 't zou op zich ook 'n aanwijzing kunnen zijn naar de winnaar en verliezer. Er kan tenslotte in geknipt en geplakt zijn om te juiste volgorde te krijgen.
Bedoel je niet Bruno of Sandra, Han?

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 20-01-2003, 19:25:00 »
btw, op het shirt van Walter stond: I love Oostkamp maar ik dacht ook eerst Oostende

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #89 Gepost op: 20-01-2003, 20:02:58 »
Waarom zou de mol niet een foto van zichzelf er tussen hebben zitten? Hij is (lees: doet zich voor) ook een gewone kandi?
Lijkt me een beetje vreemd om nu meteen al Nicole, Sandra en Inge uit te sluiten als mol.

Offline Melissa

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #90 Gepost op: 20-01-2003, 20:20:38 »
Dat van die sandra en Bruno is idd verd8 hoor !
Héél goed !
Zoen
Melissa
xxx
 :D

Dikke zoen,
Melissa

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 20-01-2003, 20:51:01 »
Oh en ik zag bij de touw-boven-een-ravijn opdracht (weet ff niet hoe dat heet  ???) dat Walter of Stijn oefeningen ging doen om hun hartslag op te drijven.. maar wat heeft dat voor nut als ze toch bij 100 moeten beginnen? Lijkt me alleen maar in t nadeel van de opdracht.. of zie ik nu spoken?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #92 Gepost op: 20-01-2003, 20:54:02 »
het is mij niet opgevallen, maar het zou best kunnen dat ze widm 3 nl gezien hebben en karen nadoen. het zou best een mollestreek kunnen zijn, maar het kan ook best dat de opdracht gewoon niet goed begrepen is... en anders stond diegene z'n spieren ff los te maken ofzo?

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 20-01-2003, 21:02:52 »
het is mij niet opgevallen, maar het zou best kunnen dat ze widm 3 nl gezien hebben en karen nadoen. het zou best een mollestreek kunnen zijn, maar het kan ook best dat de opdracht gewoon niet goed begrepen is... en anders stond diegene z'n spieren ff los te maken ofzo?

T waren dr iig 2, eentje zat raar met zn armen te zwaaien en de ander iets met zn benen dacht k.. Ik denk sowieso wel dat de kandi's bijna allemaal de vorige mol(len) hebben gezien, anders geef je je toch niet zo op voor zo'n programma?
Maar ik denk dat de kandi's zich dan idd aan t opwarmen waren..

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #94 Gepost op: 20-01-2003, 21:03:31 »
Maar als ze WIDMNL3 hadden gezien dan hadden ze de opdr8 toch herkend?

Take a glorious bite out of the whole world

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 20-01-2003, 21:23:22 »
Tuurlijk, lijkt me logisch! Maar er zat toch een licht verschil in d8 ik?
Werd in NL niet hun basishartslag gemeten en adhv die gegevens een limietgrens die ze niet mochten overschrijden.
Als je dan ergens net voor de meting wat inspanningen gaat doen dan leg je je basishartslag veel hoger, zodat je (als je de proef pas na enkele andere kandi's moet uitvoeren) veel meer overschot hebt om naar die limiethartslag toe te werken.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #96 Gepost op: 20-01-2003, 21:33:02 »
ja, en die hebben ze dan misschien fout begrepen. maar als een van de twee de mol is heeft deze misschien op de onwetendheid van de ander ingespeeld zodat diegene boven de 130 zou komen.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #97 Gepost op: 20-01-2003, 21:37:20 »
weet iemand trouwens wat er bedoeld werd met de vraag "hoeveel kinderen heeft de mol officieel?"
ik denk niet dat we hier zo veel verder mee komen, maar ik ben er wel benieuwd naar... zijn d'r trouwens mensen die officieel kinderen hebben maar ze dus nooit zien oid?

Offline ambijans

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 20-01-2003, 21:44:36 »
weet iemand trouwens wat er bedoeld werd met de vraag "hoeveel kinderen heeft de mol officieel?"
ik denk niet dat we hier zo veel verder mee komen, maar ik ben er wel benieuwd naar... zijn d'r trouwens mensen die officieel kinderen hebben maar ze dus nooit zien oid?
Slechte bezoekregeling m.bt.t. co-ouderschap?  ;D
De Belgische koningen hadden in het verleden heel wat bastaardkinderen, misschien heeft het daar wel mee te maken.  :P
Serieus nu: er zijn kandi's die al getrouwd zijn geweest en nu een andere relatie hebben (al dan niet zonder kinderen).
Of zijn er kinderen die niet door de ouders zijn erkend? Zou wel een heel onsmakelijk detail uit het privéleven van de Mol kunnen zijn anders...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #99 Gepost op: 20-01-2003, 21:47:42 »
k zat meer te denken aan een spermadonor of draagmoeder ofzo, dan heb je officieel wel een kind maar daar hoef je verder niet per se ook een emotionele band mee te hebben. is er zoiets bekend over een van de kandi's (of dat ze gescheiden ze ofzo)?