Zijn er nog mensen op dees aardkloot met een video?? Er kan toch nog opgenomen worden? (jeweet wel: ouderwets met zo´n soort van boekachtig uitziend zwart plastic ding, die je in een apparaat dauwt waar VHS op de klep staat. Dit voor de DVD-bezitters onder ons ).
WIDM opnemen is uiteraard ook nog handig als naslagwerk in je molonderzoek!
Tuurlijk nemen we alles op video op. En dat is niet omdat we 't niet 'live' kunnen zien, maar omdat de meeste van ons iedere aflevering zo'n 5 keer bekijken.
En dat is nu juist 't punt. We zijn bang dat we tijd te kort hebben om tegelijkertijd alles te analyseren van zowel de Belgische als de Nederlandse serie. We hebben vorig jaar al uren per dag besteed aan 1 serie, dus 2 series zou betekenen dat we nog meer tijd nodig hebben! En 't houdt 'n keer op natuurlijk (ik wil ook nog wel zo'n 5 uurtjes slaap per nacht krijgen...
)
Daarom zou 't gewoon fijn zijn als de series elkaar niet of niet teveel overlappen.
Met nog andere woorden: ik maak me niet druk. Overmorgen kan ik weer mollen dus de eerste "cold turkey" is dan gestild.
We maken ons alleen maar druk om 't feit dat er nog geen zekerheid is over de startdatum. Er komen nu allerlei berichten die elkaar tegenspreken, dus 't zou gewoon fijn zijn als er 'n officiele mededeling zou volgen. Ik denk eerlijk gezegd dat dat niet meer zo lang gaat duren....
En dat de mensen die zich druk maken, omdat ze in april of mei op vakantie gaan, kan ik me ook goed voorstellen. 't is nu eenmaal leuker om alle afleveringen 'live' te zien, zodat je daarna gelijk erover mee kunt discussieren hier op 't forum. Als je de aflevering pas 'n aantal dagen erna kijkt, is bijna alles al tot in de verste details uitgepluisd!